Staat genoteerd.quote:Op donderdag 8 december 2016 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo geef ik je toch weer even wat trollmateriaal voor in de toekomst
iemand van 38 komt niet in jongquote:Op donderdag 8 december 2016 01:10 schreef Fylax het volgende:
YNG / Het YNG Game hoekje elan check dezr toppa op t eind iemand heeft rust
beter snel keer groep vormen
ja heb het niet zo op ander broodbelegquote:Op donderdag 8 december 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke, eet je elke dag worst dan?
Pindakaasgodenquote:Op donderdag 8 december 2016 01:11 schreef Sked het volgende:
[..]
ja heb het niet zo op ander broodbeleg
Alleen kaas verder vooral
Gooi t ook soms wel op crackertje s avonds
Richoloquote:Op donderdag 8 december 2016 01:10 schreef Fylax het volgende:
YNG / Het YNG Game hoekje elan check dezr toppa op t eind iemand heeft rust
beter snel keer groep vormen
Beide lekker. Maar liever creamy jaquote:Op donderdag 8 december 2016 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het dan maar wel Calvé normaal is.
Mensen die pindakaas met stukjes noot eten
deviantart was vroeger zo ziek goedquote:Op donderdag 8 december 2016 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Rare mensen op dat deviantart
daarom met groepjequote:Op donderdag 8 december 2016 01:13 schreef Elan het volgende:
Gelijk m'n base raiden met 6 man terwijl ik niks heb nog pfff
Nu alleen bepaalde pagina'squote:Op donderdag 8 december 2016 01:13 schreef Sked het volgende:
[..]
deviantart was vroeger zo ziek goed
ik add je maar weet nog niet zeker of ik vrijdag kanquote:Op donderdag 8 december 2016 01:15 schreef Elan het volgende:
RampageClown adden jullie mij op steam Fylax.
Vrijdag kom ik Rust
Oké komt wel danquote:Op donderdag 8 december 2016 01:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik add je maar weet nog niet zeker of ik vrijdag kan
moet vrijdag boekverslag NL inleveren
De Deviantart facebook laat elke dag wel de beste zien van de dag, sommige mensen kunnen dat wel echt ziek goed.quote:Op donderdag 8 december 2016 01:16 schreef Sked het volgende:
[..]
keek daar elke dag gewoon omdat mensen zo belachelijk goede dingen konden maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |