abonnement Unibet Coolblue
  zondag 22 december 2002 @ 10:44:00 #251
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_7477073
Ik verwacht dat mijn antwoord goed is, dus hierbij de nieuwe vraag :

Welke acteur had een rolletje in Rounders, maar ook in Portret of a Lady? Aangezien het een makkelijke vraag is wil ik graag zijn echte naam en de beide namen van de rollen die hij speelt .

pi_7479585
quote:
Op zondag 22 december 2002 05:06 schreef MadScientist het volgende:
Van die laatste herken ik het compleet.
Sean Connery toch? in Untouchables?
Ik ga ervan uit dat ik het goed heb:
Ho-ho. Ik herken die een na laatste compleet. Dat komt uit de mond van Pacino in Glengary Glenn Ross.

Na enig zoeken (sorry) zie ik bij die bij de writing credits van die twee films dezelfde naam opduiken. Ik denk dat California die naam wil horen

:{
pi_7480478
quote:
Op zondag 22 december 2002 14:55 schreef SODA het volgende:
Ho-ho. Ik herken die een na laatste compleet. Dat komt uit de mond van Pacino in Glengary Glenn Ross.

Na enig zoeken (sorry) zie ik bij die bij de writing credits van die twee films dezelfde naam opduiken. Ik denk dat California die naam wil horen


Na enig zoeken zie ik dat hij bij elke quote een andere naam zocht

ik vond die andere al niet geheel passen bij Sean Connery, al kwamen sommige wel bekend over... mja

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_7481732
quote:
Op zondag 22 december 2002 15:41 schreef MadScientist het volgende:
Na enig zoeken zie ik dat hij bij elke quote een andere naam zocht
Volgens mij niet, want hij zegt:
quote:
Van wiens hand zijn al deze filmquotes?
En toen concludeerde ik:
quote:
Na enig zoeken (sorry) zie ik bij die bij de writing credits van die twee films dezelfde naam opduiken. Ik denk dat California die naam wil horen
Dus volgens mij is David Mamet het goede antwoord

Tsjongejonge zeg.. Waar blijft California?

:{
  maandag 23 december 2002 @ 03:29:13 #255
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_7493993
quote:
Op zondag 22 december 2002 17:01 schreef SODA het volgende:

Tsjongejonge zeg.. Waar blijft California?


Hier ben ik ("al")!
Wow, het gaat wel lekker met mijn vragen! Deze was idd wat onduidelijk gesteld, sorry. Ik bedoelde dus idd de schrijver van de quotes, David Mamet. Niemand kan mijn vragen (goed) beantwoorden en ik ben er nooit om de antwoorden te controleren... misschien moet ik maar niet meer meedoen?
Maar goed, aangezien MadScientist en Blaatschaap in de verwarring door zijn gegaan, en SODA uiteindelijk toch heeft moeten spieken , kunnen we volgens mij beter doorgaan met Blaatschaaps vraag.

Trouwens: SODA, als je Glengarry Glen Ross meteen herkent (en kan spellen!), waarom herken je Heist en State and Main dan niet? Zijn ook de moeite waard!

The short weekend begins with longing...
  maandag 23 december 2002 @ 03:42:44 #256
25301 Gorro
Reject False Icons
  maandag 23 december 2002 @ 03:42:59 #257
25301 Gorro
Reject False Icons
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')