Eerst z'n wijntje afpakken en nu z'n peukiequote:Op dinsdag 6 december 2016 23:24 schreef LLgetikt het volgende:
alsof stoppen met roken einde van de wereld is..
zal jakkie waarschijnlijk nooit een stoppoging ondernomen hebben?
Ik ook en we geloven gewoon dat dat uitmaaktquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga dit keer ja stemmen ha ha ha
doet me aan karin denkenquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Eerst z'n wijntje afpakken en nu z'n peukie![]()
Humor is niet aan jou besteed, geeft nietquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Humor is niet aan jou besteed, geeft niet
100%. hij weet nog niet eens of het door is en of Boyd (die zelf ook flink rookt) dit welquote:
Dat gaat ruzie opleverenquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jacco is 'n jankerd, Boyd wil 'n referendum om allemaal stoppen met roken. En daar is
Jacco helemaal van van de rel
Het was ook niet voor jou btwquote:
zwz........quote:
Nee, ze lacht om de manier hoe hij reageert.quote:
En dan al van de leg..........wat als het echt gaat gebeuren.....quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
100%. hij weet nog niet eens of het door is en of Boyd (die zelf ook flink rookt) dit wel
doorzet![]()
karin is niet wijzer ook de febo wil dat ze niet roken denk ikquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geloof Karin nu maar, dit komt er echt niet door.
Ben bang dat het dan de zelfde kant opgaat als met het alcoholverbod van Cees.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Dan hoop ik dat dat referendum doorgaat.............
Je hebt gelijk, Jacco vond het niet leuk in elk geval.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, ze lacht om de manier hoe hij reageert.
Jacco haalt nu het halve koningshuis én René Froger erbij. Ook rokers.
Dank je.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:27 schreef Gooddeal het volgende:
Ik kom weer achteraan kakken, maar Punkman,![]()
![]()
Feli, super leuk.
![]()
![]()
![]()
En sterkte.
gaat hij stro roken uit de stal, Telegraaf als vloeitjequote:Op dinsdag 6 december 2016 23:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En dan al van de leg..........wat als het echt gaat gebeuren.....
Laat hij wel zijn wijf achterwegenquote:Op dinsdag 6 december 2016 23:27 schreef Gooddeal het volgende:
Ik kom weer achteraan kakken, maar Punkman,![]()
![]()
Feli, super leuk.
![]()
![]()
![]()
En sterkte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |