Ik heb even rondgegoogled en het is wel iets waar veel om gevraagd wordt, ze zullen het uiteindelijk vast wel erin doen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 11:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik heb wel een Youtube-filmpje gezien van iemand die dat wel voor elkaar hebben gekregen. Ik weet alleen niet meer wie en weet ook niet hoe ze dat gedaan hadden.
Ik dacht BTTF3 erin te herkennen, maar wist 't niet zekerquote:Op zaterdag 10 december 2016 12:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb even rondgegoogled en het is wel iets waar veel om gevraagd wordt, ze zullen het uiteindelijk vast wel erin doen.
Niemand die trouwens de muziek van mijn baan herkende?
Ik had geen geluid toen ik het afspeelde, dus nee.quote:Op zaterdag 10 december 2016 12:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb even rondgegoogled en het is wel iets waar veel om gevraagd wordt, ze zullen het uiteindelijk vast wel erin doen.
Niemand die trouwens de muziek van mijn baan herkende?
Ik denk dat je dan echt een game-laptop moet hebben met een goede grafische kaart. Ik heb er verder niet veel verstand van, maar zou er dan wel op letten dat 'ie deze specs heeft: https://planetcoasterclub.nl/info/requirements.phpquote:Op zaterdag 10 december 2016 13:17 schreef b0ef het volgende:
Zijn er hier mensen die PlanetCoaster op een laptop spelen?
Mijn laptop heeft z'n beste tijd gehad, aangezien ik hem ook voor school gebruik moet ik langzaam gaan kijken naar een nieuwe. Dan wil ik eigenlijk meteen een waar ik PlanetCoaster op kan draaienIemand hier ervaring mee of tips?
Het was een gedeelte van de OST van A Million Ways To Die In The Westquote:Op zaterdag 10 december 2016 12:38 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik dacht BTTF3 erin te herkennen, maar wist 't niet zeker
Ik speel het zelf op een laptop, hierbij staat het wel allemaal op low, heb het niet getest als ik zaken hoger zet hoe het dan allemaal loopt. Misschien wel eens doen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:17 schreef b0ef het volgende:
Zijn er hier mensen die PlanetCoaster op een laptop spelen?
Mijn laptop heeft z'n beste tijd gehad, aangezien ik hem ook voor school gebruik moet ik langzaam gaan kijken naar een nieuwe. Dan wil ik eigenlijk meteen een waar ik PlanetCoaster op kan draaienIemand hier ervaring mee of tips?
Ziet er een stuk mooier uit dan de mijne.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:21 schreef 44rdbei het volgende:
De basis voor mijn kasteel staat
[ afbeelding ]
Die pak ik maar als compliment danquote:Op zaterdag 10 december 2016 18:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ziet er een stuk mooier uit dan de mijne.
Ja, zo was het wel bedoeld.quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:31 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Die pak ik maar als compliment dan
Herkenbaarquote:Op zaterdag 10 december 2016 20:25 schreef JochemP het volgende:
Echt alles wat ik bouw wordt automatisch gewoon een kubus
Mooi gedaan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:09 schreef JochemP het volgende:
Eindelijk iets gebouwd waar ik wel redelijk tevreden mee ben. Zonder blueprints
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, zo was het wel bedoeld.
Speel je dan op een gamelaptop of 'normale' laptop als ik vragen mag?quote:[..]
Ik speel het zelf op een laptop, hierbij staat het wel allemaal op low, heb het niet getest als ik zaken hoger zet hoe het dan allemaal loopt. Misschien wel eens doen.
soort gamelaptop, i7-core, 8GB RAM, GT750Mquote:Op zondag 11 december 2016 11:55 schreef b0ef het volgende:
[..]
Speel je dan op een gamelaptop of 'normale' laptop als ik vragen mag?
quote:Op zondag 11 december 2016 13:12 schreef 44rdbei het volgende:
Die blueprint limit is irritant, nu moet ik het kasteel in stukken hakken voor ik het kan exporteren
Ja, inclusief buitenmuur kwam ik op 5000. als ik die eraf haal hou ik 2500 over. Ik heb nu ook de torens eraf gehaald dan zit ik 1950. Het is wel weer extra werk maar ja.quote:Op zondag 11 december 2016 13:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Zit je boven de 2000 stuks dan?
oh wow.quote:Op zondag 11 december 2016 15:15 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ja, inclusief buitenmuur kwam ik op 5000. als ik die eraf haal hou ik 2500 over. Ik heb nu ook de torens eraf gehaald dan zit ik 1950. Het is wel weer extra werk maar ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |