quote:help deze eenvoudige scooteraar even, wat staat er nou precies?
Op vrijdag 6 december 2002 14:02 schreef Roosje01 het volgende:[..]
Zo zo, wat een enorm vileine stekelige opmerking zeg! Wat ben jij spitsvondig!
quote:dat zeg ik toch, 80% VAN DE JEUGD!
Op vrijdag 6 december 2002 14:00 schreef extreme het volgende:[..]
toegegeven, maar dan nog kan je niet de scooter zelf de schuld geven, maar de 'onverantwoordelijk jeugd' die zo'n ding bestuurt.
het het is zeker wel de grotendeels de schuld van de scooter omdat die leeftijd zo laag is om er op te mogen rijden,zetten ze die naar 18 jaar dan heb je doorgaans mensen in het verkeer die hun pubertijd al uit zijn,en waarschijnlijk gaan ze dan gewoon auto lessen nemen en dat duurt ook nog een half jaartje ofzo.
quote:en dat zeurt over jouw grammatica.....
Op vrijdag 6 december 2002 14:05 schreef extreme het volgende:[..]
help deze eenvoudige scooteraar even, wat staat er nou precies?
quote:het is wel een bestaand woord,
Op vrijdag 6 december 2002 14:05 schreef SwOoSh het volgende:[..]
en dat zeurt over jouw grammatica.....
quote:viˇ´lein (bn.) [arch.]
Op vrijdag 6 december 2002 14:05 schreef extreme het volgende:[..]
help deze eenvoudige scooteraar even, wat staat er nou precies?
1 vals, boosaardig
I rest my case. Ik heb geen tijd om me langer leefhoofdig bezig te houden met twee pokdalige pubertjes op een scooter. Nog veel plezier jongens, en let de volgende keer een beetje op bij de cursus zwakstroom, daar zit jullie toekomst.
quote:hoe oud zou zij zijn?
Op vrijdag 6 december 2002 14:11 schreef extreme het volgende:[..]
het is wel een bestaand woord,
niederträchtige=laaghartig=laaghartige=vilein=vileine=vuig=vuige;
maar al honderd jaar niet meer in gebruik..
quote:Oud genoeg om in een auto kleine jongetjes van hun scooter te mogen rijden.
Op vrijdag 6 december 2002 14:12 schreef SwOoSh het volgende:[..]
hoe oud zou zij zijn?
quote:haar scooterfrustratie zit erg diep, ik zou zeggen: ongeveer in de overgang..
Op vrijdag 6 december 2002 14:12 schreef SwOoSh het volgende:[..]
hoe oud zou zij zijn?
quote:feel the rage
Op vrijdag 6 december 2002 14:14 schreef Roosje01 het volgende:[..]
Oud genoeg om in een auto kleine jongetjes van hun scooter te mogen rijden.
quote:"jij bent dom want jij rijdt scooter"
Op vrijdag 6 december 2002 13:54 schreef SwOoSh het volgende:[..]
waarschijnlijk ken je zelf ook niet rijden en probeer je daarom maar iemand anders hiervoor de schuld te geven...... en qua opmerkingen van jouw merk ik wel dat we hier te maken hebben met een wat lager opgeleide
......
voel je 'em? ![]()
dit illustreert precies hoe DOM die scooterrijdende BrEeZaH jeugd van tegenwoordig is
quote:niet alleen die dingen an sich zijn kut, maar ook minimaal 80% van de bestuurders ervan zijn kut
Op vrijdag 6 december 2002 14:05 schreef the_contract_killer het volgende:[..]
dat zeg ik toch, 80% VAN DE JEUGD!
het het is zeker wel de grotendeels de schuld van de scooter omdat die leeftijd zo laag is om er op te mogen rijden,zetten ze die naar 18 jaar dan heb je doorgaans mensen in het verkeer die hun pubertijd al uit zijn,en waarschijnlijk gaan ze dan gewoon auto lessen nemen en dat duurt ook nog een half jaartje ofzo.
quote:en jij bent wel heel erg dom, ik zou zeggen:
Op vrijdag 6 december 2002 14:15 schreef extreme het volgende:[..]
haar scooterfrustratie zit erg diep, ik zou zeggen: ongeveer in de overgang..
quote:Sorry Neonfreak, liet me even gaan. Poehpoeh, dat lucht wel op zeg. Lullig dat jij er een ongeluk voor gehad moet hebben, maar ik voel me van een loden last bevrijd. Dank je.
Op vrijdag 6 december 2002 14:16 schreef neonfreak het volgende:[..]
feel the rage
maar ho maar weer, open dan een scooterVSauto topic, uitslag bij voorbaat bekend lijkt me trouwens
quote:en die van roosje01 gaat daar nog is ver onder.....
Op vrijdag 6 december 2002 14:19 schreef dr.dunno het volgende:[..]
en jij bent wel heel erg dom, ik zou zeggen:
IQ onder NAP..
quote:das flauw, ze mag me wel uitmaken voor puisterige puber, en ik mag niet reageren? ik vind vrouwen die een beetje bijten juist geweldig, en ik geloof niet dat ik daarin zit te wachten op jouw input.
Op vrijdag 6 december 2002 14:19 schreef dr.dunno het volgende:[..]
en jij bent wel heel erg dom, ik zou zeggen:
IQ onder NAP..
quote:story of my life, maar toch zul je het met deze constatering mijnerzijds moeten doen
Op vrijdag 6 december 2002 14:27 schreef extreme het volgende:[..]
das flauw, ze mag me wel uitmaken voor puisterige puber, en ik mag niet reageren? ik vind vrouwen die een beetje bijten juist geweldig, en ik geloof niet dat ik daarin zit te wachten op jouw input.
puisterige puber is bovendien zeer waarschijnlijk nog terecht ook, dus gruwel ons met een foto van je voorkomen en bewijs ons het tegendeel, of zwijg voor eeuwig
Mijn in de winkel gekochte dure brommer met helm, verzerkeing en dik slot is niet opgevoerd
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 14:22 schreef SwOoSh het volgende:[..]
en die van roosje01 gaat daar nog is ver onder.....
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 14:17 schreef dr.dunno het volgende:[..]
"jij bent dom want jij rijdt scooter"
"ach wief je bent zelf dom want je kan waarschijnlijk zelf niet eens rijden en (...)"voel je 'em?
dit illustreert precies hoe DOM die scooterrijdende BrEeZaH jeugd van tegenwoordig is
![]()
quote:maar jouw denk- en werkniveau is met je VWO-3/4 dan ook bewonderenswaardig veel hoger dan dat van de overige scooterrijders hier in deze draad
Op vrijdag 6 december 2002 14:30 schreef Youssef het volgende:
Opgevoerde brommers maken vaak een rotgeluid, tis dast de jeugd van tegenwoordig alleen maa een uitlaat koopt en die erop zet, vandaar dat het zulk een lawaaierige dingen worden.Mijn in de winkel gekochte dure brommer met helm, verzerkeing en dik slot is niet opgevoerd
quote:en wat versta jij onder breezah jeugd.... aangezien ik jaartje jonger ben dan jouw val jij daar volgens mij ook nog onder....
Op vrijdag 6 december 2002 14:30 schreef dr.dunno het volgende:[..]
[..]
quote:Kees legt uit: er zit zo'n knopje, dat heet fotoboek....
Op vrijdag 6 december 2002 14:29 schreef dr.dunno het volgende:
puisterige puber is bovendien zeer waarschijnlijk nog terecht ook, dus gruwel ons met een foto van je voorkomen en bewijs ons het tegendeel, of zwijg voor eeuwig
quote:en waarschijnlijk is die zelf nog zon puistenkop aangezien je in zijn profiel alleen een aap tegenkomt....
Op vrijdag 6 december 2002 14:34 schreef extreme het volgende:[..]
Kees legt uit: er zit zo'n knopje, dat heet fotoboek....
quote:dus iedereen(de jeugd hebben we het over)die rond jouw leeftijd is dus breezah jeugd volgens jouw?
Op vrijdag 6 december 2002 14:33 schreef SwOoSh het volgende:[..]
en wat versta jij onder breezah jeugd.... aangezien ik jaartje jonger ben dan jouw val jij daar volgens mij ook nog onder....
idioot............
quote:ow en iedereen die op een scooter rijd is wel breezahjeugd....
Op vrijdag 6 december 2002 14:37 schreef the_contract_killer het volgende:[..]
dus iedereen(de jeugd hebben we het over)die rond jouw leeftijd is dus breezah jeugd volgens jouw?
idioot............
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |