quote:Mijn god, zit ik hier met een of andere randdebiel op een scooter te corresponderen. Die niet eens het fatsoen heeft nederige verontschuldigingen aan te nemen. Nou makker: UP YOURS, en de volgende keer geef ik gas....
Op vrijdag 6 december 2002 13:36 schreef SwOoSh het volgende:[..]
als je toch niks zinnigs heb te zegge zeg dan niks....
quote:waarom?
Op vrijdag 6 december 2002 13:33 schreef Roosje01 het volgende:[..]
Mijn nederige excuses meneer de scooterrijder.
survival of the fittest; de domste mensen gaan het eerst
quote:en ikke rem (stalen bumpers
Op vrijdag 6 december 2002 13:40 schreef Roosje01 het volgende:[..]
Mijn god, zit ik hier met een of andere randdebiel op een scooter te corresponderen. Die niet eens het fatsoen heeft nederige verontschuldigingen aan te nemen. Nou makker: UP YOURS, en de volgende keer geef ik gas....
quote:Tja iemand die zon
Op vrijdag 6 december 2002 13:40 schreef dr.dunno het volgende:[..]
ik denk dat jij ook heel snel gaat, zodra de mods hier zien dat jij doodverwensingen smijt
p.s : op dit moment staat mijn hoofd ook naar een vreugdevuur van scooters waar ik omheen dans maja
oorlog was niet echt de intensie
quote:mmm.. ik heb anders altijd 3 liter diesel bij me in een reservetankje hoor
Op vrijdag 6 december 2002 13:44 schreef neonfreak het volgende:
deed aleen ff me verhaal ,ontketen gelijk een complete oorlog tussen automobilisten en scooterrijders
p.s : op dit moment staat mijn hoofd ook naar een vreugdevuur van scooters waar ik omheen dans majaoorlog was niet echt de intensie
quote:ach de mensen die hier op scooterrijders afgeven hebben zelf nooit op zon ding gereden vandaar die
Op vrijdag 6 december 2002 13:44 schreef neonfreak het volgende:
deed aleen ff me verhaal ,ontketen gelijk een complete oorlog tussen automobilisten en scooterrijders
p.s : op dit moment staat mijn hoofd ook naar een vreugdevuur van scooters waar ik omheen dans majaoorlog was niet echt de intensie
quote:ik wel... en heb zelf een auto en ook op allerlei soorten motoren gereden
Op vrijdag 6 december 2002 13:46 schreef SwOoSh het volgende:[..]
ach de mensen die hier op scooterrijders afgeven hebben zelf nooit op zon ding gereden vandaar die
opmerkingen..... (dat zegt voor mij genoeg over die mensen)
en scooter zuigt gewoon, tis gewoon de cabrio versie van een invaliden-/brommobieltje
quote:Zodra jij een auto hebt piep je wel anders mannetje. Dan heb je net zo'n hekel aan scooters als ik. Daarbij komt nog eens dat ze oerlelijk zijn en enorm stinken. Over een X aantal jaren zie jij ook dat licht...
Op vrijdag 6 december 2002 13:46 schreef SwOoSh het volgende:[..]
ach de mensen die hier op scooterrijders afgeven hebben zelf nooit op zon ding gereden vandaar die
opmerkingen..... (dat zegt voor mij genoeg over die mensen)
quote:lol
Op vrijdag 6 december 2002 13:49 schreef dr.dunno het volgende:[..]
ik wel... en heb zelf een auto en ook op allerlei soorten motoren gereden
en scooter zuigt gewoon, tis gewoon de cabrio versie van een invaliden-/brommobieltje
quote:waarschijnlijk ken je zelf ook niet rijden en probeer je daarom maar iemand anders hiervoor de schuld te geven...... en qua opmerkingen van jouw merk ik wel dat we hier te maken hebben met een wat lager opgeleide
Op vrijdag 6 december 2002 13:50 schreef Roosje01 het volgende:[..]
Zodra jij een auto hebt piep je wel anders mannetje. Dan heb je net zo'n hekel aan scooters als ik. Daarbij komt nog eens dat ze oerlelijk zijn en enorm stinken. Over een X aantal jaren zie jij ook dat licht...
quote:Nee hoor, die dingen stinken gewoon. Daar kunnen de berijders toch niets aan doen. En ze zijn onzettend lelijk, en maken een heel irritant geluidje. Een soort op hol geslagen stinkende vibrator eigenlijk.
Op vrijdag 6 december 2002 13:52 schreef extreme het volgende:
alleen op scooters afgeven is erg kortzichtig, het is namelijk de bestuurder die de irritatie opwekt, en dat heb je bij alle vervoermiddelen
quote:maar 80% van die scooter rijders is jonger dan 18,met andere woorden allemaal jeugd dus.
Op vrijdag 6 december 2002 13:52 schreef extreme het volgende:
alleen op scooters afgeven is erg kortzichtig, het is namelijk de bestuurder die de irritatie opwekt, en dat heb je bij alle vervoermiddelen
en dat is bij auto's niet zo.
quote:Je hebt de koeien-smiley wel gevonden, is het niet? En start eens een onderzoek naar het gemiddelde opleidingsniveau van de scooterrijder. De meesten zitten in groep 7, schat ik. Veel te gevaarlijk speelgoed voor kleine jongetjes als jij.
Op vrijdag 6 december 2002 13:54 schreef SwOoSh het volgende:[..]
waarschijnlijk ken je zelf ook niet rijden en probeer je daarom maar iemand anders hiervoor de schuld te geven...... en qua opmerkingen van jouw merk ik wel dat we hier te maken hebben met een wat lager opgeleide
......
[Dit bericht is gewijzigd door Roosje01 op 06-12-2002 13:58]
quote:ik snap 'm al, je verward een scooter met de inhoud van je nachtkastje
Op vrijdag 6 december 2002 13:54 schreef Roosje01 het volgende:[..]
Nee hoor, die dingen stinken gewoon. Daar kunnen de berijders toch niets aan doen. En ze zijn onzettend lelijk, en maken een heel irritant geluidje. Een soort op hol geslagen stinkende vibrator eigenlijk.
geeft niks hoor... we zijn allemaal wel eens in de war...
quote:jah en waar zou dat stinkende dan vandaan komen....
Op vrijdag 6 december 2002 13:57 schreef extreme het volgende:[..]
ik snap 'm al, je verward een scooter met de inhoud van je nachtkastje
quote:Je verwart verwart met verward. Spellen is ook een vak wat bij scooterrijders onderbelicht is gebleven. En wat er in mijn nachtkastje zit gaat jou niks aan.
Op vrijdag 6 december 2002 13:57 schreef extreme het volgende:[..]
ik snap 'm al, je verward een scooter met de inhoud van je nachtkastje
[Dit bericht is gewijzigd door Roosje01 op 06-12-2002 14:00]
quote:toegegeven, maar dan nog kan je niet de scooter zelf de schuld geven, maar de 'onverantwoordelijk jeugd' die zo'n ding bestuurt.
Op vrijdag 6 december 2002 13:56 schreef the_contract_killer het volgende:[..]
maar 80% van die scooter rijders is jonger dan 18,met andere woorden allemaal jeugd dus.
en dat is bij auto's niet zo.
quote:whoohoo.. iemand pakken op een spelfout getuigt wel van volwassenheid
Op vrijdag 6 december 2002 13:59 schreef Roosje01 het volgende:[..]
Je verwart verwart met verward. Spellen is ook een vak wat bij scooterrijders onderbelicht is gebleven. En iwat er in mijn nachtkastje zit gaat jou niks aan.
[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 06-12-2002 14:02]
quote:hahahaha en ze maakt in elke berichtje dat ze post wel een typfout....
Op vrijdag 6 december 2002 13:59 schreef Roosje01 het volgende:[..]
Je verwart verwart met verward. Spellen is ook een vak wat bij scooterrijders onderbelicht is gebleven. En wat er in mijn nachtkastje zit gaat jou niks aan.
[Dit bericht is gewijzigd door SwOoSh op 06-12-2002 14:03]
quote:Zo zo, wat een enorm vileine stekelige opmerking zeg! Wat ben jij spitsvondig!
Op vrijdag 6 december 2002 13:58 schreef SwOoSh het volgende:[..]
jah en waar zou dat stinkende dan vandaan komen....
quote:Succes!
Op vrijdag 6 december 2002 13:40 schreef Roosje01 het volgende:[..]
Mijn god, zit ik hier met een of andere randdebiel op een scooter te corresponderen. Die niet eens het fatsoen heeft nederige verontschuldigingen aan te nemen. Nou makker: UP YOURS, en de volgende keer geef ik gas....
...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |