abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 december 2002 @ 13:11:38 #26
36458 neonfreak
I Keed I keed
pi_7176694
zoals ik net al zei, zijn gegens klopten en heb het net met zijn ouders afgehandeld dus het komt goed,

p.s: maar het blijft KUT

Talk to the duck caus he don't give a Fuck
Renovateur d'Automobiles
  vrijdag 6 december 2002 @ 13:13:59 #27
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_7176750
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 13:11 schreef Oliver het volgende:

[..]

ik ook op scooters

ik heb 1x op zo'n niet-gelimiteerde scooter uit belgiË gereden bij ons in de straat, met een radiator zelfs ; ding kon af fabriek al 120 halen, haalde ik dus ook op die weg, maar was ook verder de enige keer dat ik ooit op zo'n ding heb gereden. wat is er in vredesnaam de lol aan? ik zou nog eerder op zo'n crossmotor gaan rijden dan op zo'n irri kleinwielerig ding met een complete disco erop

liever motorrijbewijs gaan halen, dán ben je pas the man

Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  vrijdag 6 december 2002 @ 13:15:14 #28
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_7176774
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 13:11 schreef neonfreak het volgende:
zoals ik net al zei, zijn gegens klopten en heb het net met zijn ouders afgehandeld dus het komt goed,

p.s: maar het blijft KUT

heb je de schade al aangemeld bij je verzekering en laten inschatten bij een erkend schade-herstelbedrijf? zolang je die info niet hebt kan je ook niet beslissen hoeveel het die gasten gaat kosten he.
  vrijdag 6 december 2002 @ 13:16:27 #29
36458 neonfreak
I Keed I keed
pi_7176805
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 13:15 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

heb je de schade al aangemeld bij je verzekering en laten inschatten bij een erkend schade-herstelbedrijf? zolang je die info niet hebt kan je ook niet beslissen hoeveel het die gasten gaat kosten he.

moet zo naar me werk en laat daar een schadeschatting maken.
Renovateur d'Automobiles
pi_7176883
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 13:13 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

ik heb 1x op zo'n niet-gelimiteerde scooter uit belgiË gereden bij ons in de straat, met een radiator zelfs ; ding kon af fabriek al 120 halen, haalde ik dus ook op die weg, maar was ook verder de enige keer dat ik ooit op zo'n ding heb gereden. wat is er in vredesnaam de lol aan? ik zou nog eerder op zo'n crossmotor gaan rijden dan op zo'n irri kleinwielerig ding met een complete disco erop

liever motorrijbewijs gaan halen, dán ben je pas the man

ga centrum Hilversum maar eens in op de motor of met de auto, dan blijkt dat een scootertje best praktisch is... het gaat ook niet om de scooters denk ik, maar de brokkenpilootjes van net zestien die er niet mee om kunnen gaan.
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  vrijdag 6 december 2002 @ 13:20:35 #31
38758 SwOoSh
Bert en Bin laden
pi_7176895
hmmm ik zie alweer dat iedereen hier op scooterrijders af loopt te geven....keb er zelf ook een paar gehad en ben 1 keer aangereden door een auto(waar ik voorrang had, haaientanden en heel de zooi) Die automobilist had al paar keer in het ziekenhuis gelegen door ongelukken. Dus kom nou niet zeiken dat alle scooterrijders ongelukken veroorzaken en dat ze van de weg moeten. Er zijn zat automobilisten die stukken slechter rijden dan de gemiddelde scooterrijder....
♠ ▪ ♣ ▪ ♥ ▪ ♦ ™
pi_7176911
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 13:08 schreef neonfreak het volgende:
ff updaten: heb net z'n ouders aan de telefoon gehad en dit gaat wel goedkomen,
En dat denk jij...

Als die ouders er achter komen dat er geen proces verbaal is mag jij aantonen dat het *die jongen* was die bij het ongeluk betrokken was.

Als die ouders en die jongen beide vol blijven houden dat het een andere scooterrijder was, kun jij niet aantonen dat het die jongen wel was.

En dan kun je alleen nog een rechtszaak tegen ze proberen, dan win je het op getuigen.

Maar heb jij enig idee hoeveel dat gaat kosten??? Begin maar eens met 4 cijfertjes achter elkaar te zetten...

Ik vind het een achterlijk excuus om bij een ongeluk geen proces verbaal op te laten maken omdat je 'wel wat anders te doen had'. Klaag jij wel eens over onze rechtsstaat? Dat mag je bij deze *nooit* meer doen, want jij hebt je hiermee eigenlijk zelf onder de saboteurs van de rechtsstaat geschaard. De enige die hier straks misschien weer van profiteren zijn de advocaten... Allemaal weggegooid geld omdat je geen zin had om een half uurtje tijd te steken in een proces verbaal .

Worst-case scenario natuurlijk, maar als het dus mis gaat, dan gaat het voor jou ook goed mis.

Trust me, ik weet hoe het kan gaan met ongelukken. En zelfs als je in je recht staat EN proces verbaal hebt op laten maken kun je nog zelf de dupe worden.

vrijdag 6 december 2002 @ 13:21:57 #33
41019 egk
slotracing rulez!
pi_7176940
Nee, die automobilisten dan?? alsof die allemaal uit hun bolle ogen kijken ... ik word bijna dagelijks van me scooter gereden door zo'n blinde randdebiel met zijn leasebakkie ... scooters rule!!!!
"if it feels like everything is under control, you are just not going fast enough"
  vrijdag 6 december 2002 @ 13:22:54 #34
38758 SwOoSh
Bert en Bin laden
pi_7176976
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 13:21 schreef egk het volgende:
Nee, die automobilisten dan?? alsof die allemaal uit hun bolle ogen kijken ... ik word bijna dagelijks van me scooter gereden door zo'n blinde randdebiel met zijn leasebakkie ... scooters rule!!!!

juist
♠ ▪ ♣ ▪ ♥ ▪ ♦ ™
pi_7177135
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 13:20 schreef SwOoSh het volgende:
Er zijn zat automobilisten die stukken slechter rijden dan de gemiddelde scooterrijder....
Yep, maar bij scooters is het misschien wel 80% die niet goed kan rijden, terwijl dat percentage bij autorijders een stuk lager ligt.

Ik kwam een keer terug van een concert (Red Hot Chili Peppers, wahooo!). Helemaal gaar natuurlijk. Reed ik hondsmoe mijn dorpje binnen, twee kruisingen achter elkaar met stoplichten. Beide stoplichten stonden gewoon nog aan, maar groene golf, dus ik kon gewoon doorrijden. Zie ik ineens in mijn ooghoek iets snel in mijn richting bewegen, en mijn automatische reactie is dat ik bovenop de rem stamp. Bleek het een scooter te zijn die:

1. Zonder verlichting reed.
2. Ongeveer 50 a 60 reed.
3. Voor mij van links kwam.
4. Op een voorrangsweg aan kwam rijden (ik reed op die voorrangsweg).
5. De rijder *zonder* helm reed.
6. De rijder gewoon door een *rood stoplicht* heen reed.

Omdat ik in een reactie (dus zonder nadenken) op mijn rem stampte kon hij net aan voor me langs, scheelde ongeveer een centimeter of 20 a 30.

Bij de meeste automobilisten was die scooterrijder dood geweest...

En dat had ik nog niet eens zo erg gevonden als het trauma dat ik er aan over had gehouden.

vrijdag 6 december 2002 @ 13:28:56 #36
36458 neonfreak
I Keed I keed
pi_7177153
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 13:21 schreef RetepV het volgende:

[..]

worst case verhaal

zo kan het ook gaan ja, maar heb inmiddels het grootste gedeelte net al afgehandeld tijdens mijn fokuurtje dus is gelukkig niet van toepassing nu maar idd zo ken het ook ja , vooral als je ziet wat er onverzekerd rondrijd en dat zijn echt niet alleen scooters maar ook veel auto's.
Renovateur d'Automobiles
  vrijdag 6 december 2002 @ 13:29:42 #37
38135 Roosje01
zo kan ie wel weer
pi_7177169
De enige goede scooterrijder is een verongelukte scooterrijder.
pi_7177194
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 13:21 schreef RetepV het volgende:

[..]

En dat denk jij...

Als die ouders er achter komen dat er geen proces verbaal is mag jij aantonen dat het *die jongen* was die bij het ongeluk betrokken was.

ik neem aan dat er wel een schadeformulier is ingevuld waar ook de handtekening van de scooteraar onder staat?
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_7177196
quote:

Als jij dat dan zo goed weet, waarom pas je je rijgedrag dan niet aan en rij je nog steeds onvoorzichtig?

Jij bent gewoon niets beter dan die automobilisten die je noemde. Die automobilisten zullen zelf ook wel niks geleerd hebben van hun scooter- of brommertijd.

Ik zal nog even duidelijker zeggen wat ik bedoel: je bent een (soon to be dead) sukkel als je denkt dat jij zelf geen rekening hoeft te houden met anderen in het verkeer, terwijl je vindt dat anderen wel rekening met jou moeten houden.

[Dit bericht is gewijzigd door RetepV op 06-12-2002 13:33]

vrijdag 6 december 2002 @ 13:31:43 #40
38758 SwOoSh
Bert en Bin laden
pi_7177225
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 13:29 schreef Roosje01 het volgende:
De enige goede scooterrijder is een verongelukte scooterrijder.
de enige goede Roosje01 is een dooie Roosje01...

(echt weer een reactie van )

♠ ▪ ♣ ▪ ♥ ▪ ♦ ™
  vrijdag 6 december 2002 @ 13:32:42 #41
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_7177247
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 13:20 schreef SwOoSh het volgende:
hmmm ik zie alweer dat iedereen hier op scooterrijders af loopt te geven....keb er zelf ook een paar gehad en ben 1 keer aangereden door een auto(waar ik voorrang had, haaientanden en heel de zooi) Die automobilist had al paar keer in het ziekenhuis gelegen door ongelukken. Dus kom nou niet zeiken dat alle scooterrijders ongelukken veroorzaken en dat ze van de weg moeten. Er zijn zat automobilisten die stukken slechter rijden dan de gemiddelde scooterrijder....
dat JIJ toevallig door een slecht-oplettende auto-bestuurder geschept bent is geen uitzondering die de regel ontkracht:
1. dit doet niets af aan de meerderheid van slecht-oplettende en zeer grote risico-nemende groep broekkies die veruit in de meeste gevallen de oorzaak zijn van dergelijke ongelukkig
2. automobilist mag je gelukkig pas zijn als je 18 bent en na voldoende lessen een streng examen gehaald hebt; bij scooterexamens komt het regelmatig voor dat 20-30% gewoon meer dan 5 fouten heeft bij 1e - 3de theorietoets ; toen ik theorie-examen ging doen waren er maar 2 die dat hadden, bij de 2de keer en het later die dag wel gehaald hebben... op de 50 man per keer
3. scooters zijn gewoon kut
  vrijdag 6 december 2002 @ 13:33:33 #42
38135 Roosje01
zo kan ie wel weer
pi_7177269
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 13:31 schreef SwOoSh het volgende:

[..]

de enige goede Roosje01 is een dooie Roosje01...

(echt weer een reactie van )

Rustig maar, ik bedoel het niet serieus. Mijn nederige excuses meneer de scooterrijder.
  vrijdag 6 december 2002 @ 13:35:22 #43
38758 SwOoSh
Bert en Bin laden
pi_7177335
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 13:32 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

dat JIJ toevallig door een slecht-oplettende auto-bestuurder geschept bent is geen uitzondering die de regel ontkracht:
1. dit doet niets af aan de meerderheid van slecht-oplettende en zeer grote risico-nemende groep broekkies die veruit in de meeste gevallen de oorzaak zijn van dergelijke ongelukkig
2. automobilist mag je gelukkig pas zijn als je 18 bent en na voldoende lessen een streng examen gehaald hebt; bij scooterexamens komt het regelmatig voor dat 20-30% gewoon meer dan 5 fouten heeft bij 1e - 3de theorietoets ; toen ik theorie-examen ging doen waren er maar 2 die dat hadden, bij de 2de keer en het later die dag wel gehaald hebben... op de 50 man per keer
3. scooters zijn gewoon kut

zit ook wat in maar dan moeten sommige in dit topic niet op alle scooterrijders gaan afgeven omdat dit simpelweg niet waar is....
....en scooters zijn cewl
♠ ▪ ♣ ▪ ♥ ▪ ♦ ™
  vrijdag 6 december 2002 @ 13:36:14 #44
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_7177361
quote:

ik begin bijna te hopen dat jij ooit tegen mijn stalen achterbumper knalt met je bolle kop

samenwerking in het verkeer is een wisselwerking tussen o.a. automobilisten en scooters; jullie moeten er gewoon rekening mee houden dat automobilisten gewoon niet alles kunnen zien, zéker niet een scooter die probeert even snel rechts in te halen; de laatste die het bij mij probeerde (toen ik naar rechts moest bewegen vanwege een scooter op de tegenliggende rijbaan die ineens opdook ) heb ik subtiel de berm in gedirigeerd in ieder geval (hij raakte nog net niet een boom ).

kansloze pubers over het algemeen

vrijdag 6 december 2002 @ 13:36:27 #45
38758 SwOoSh
Bert en Bin laden
pi_7177366
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 13:33 schreef Roosje01 het volgende:

[..]

Rustig maar, ik bedoel het niet serieus. Mijn nederige excuses meneer de scooterrijder.

als je toch niks zinnigs heb te zegge zeg dan niks....
♠ ▪ ♣ ▪ ♥ ▪ ♦ ™
  vrijdag 6 december 2002 @ 13:37:43 #46
39712 Gerrit_Knol
It was a funny angle!
pi_7177403
quote:

[..]

Niet zo zwak! Je had gelijk, zijn ze fout? Gewoon doorrijden! Leve de FAS! (Front Anti-Scooter).
  vrijdag 6 december 2002 @ 13:38:48 #47
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_7177442
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 13:35 schreef SwOoSh het volgende:

[..]

zit ook wat in maar dan moeten sommige in dit topic niet op alle scooterrijders gaan afgeven omdat dit simpelweg niet waar is....
....en scooters zijn cewl

we geven hier ook niet af op alle scooterrijders, we doen dit op slechts 80% van alle scooterrijders

als jij je voorbeeldig gedraagt, goed dan toch; wees een profeet en breng je goede invloed over op de rest van die BrEeZaH pubers en zorg dat ik volgende keer niet weer in zo'n situatie kom dat ik moet kiezen tussen beschadiging van mijn auto of het de gezondheid (of liever de toekomstige beperkingen daarvan ) van zo'n domme onverantwoord-rijdende scooterrijder.

vrijdag 6 december 2002 @ 13:39:14 #48
38758 SwOoSh
Bert en Bin laden
pi_7177459
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 13:37 schreef Gerrit_Knol het volgende:

[..]

Niet zo zwak! Je had gelijk, zijn ze fout? Gewoon doorrijden! Leve de FAS! (Front Anti-Scooter).

en even over dat onder je naam....ik hoop dat jij heel snel gaat
♠ ▪ ♣ ▪ ♥ ▪ ♦ ™
pi_7177497
quote:

[..]

Blah blah, een leuk Roosje01 is een Roosje01 met grafkanker

Oh, ik bedoelde het niet serieus, , mijn nederige excuses

vrijdag 6 december 2002 @ 13:40:35 #50
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_7177505
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 13:39 schreef SwOoSh het volgende:

[..]

en even over dat onder je naam....ik hoop dat jij heel snel gaat

ik denk dat jij ook heel snel gaat, zodra de mods hier zien dat jij doodverwensingen smijt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')