abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167148980
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 18:33 schreef ems. het volgende:
[..]
Het punt is denk ik dan ook vooral dat er mensen van mening zijn dat het niet hoort te mogen.
Ik vind de hele discussie over mogen of niet mogen complete onzin. Op het moment dat er een groep mannen met hesjes met daarop sharia politie (wat handhaving inhoudt van een vrijheid berovend systeem) zou het voor ieder weldenkend mens die vrijheid en tolerantie nastreeft geen discussie moeten zijn.

Maar er zijn een paar users compleet in debiliteit doorgeslagen als het om de islam gaat. Ongeacht hoeveel klein en groot leed die islam ook veroorzaakt.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  dinsdag 6 december 2016 @ 18:42:39 #242
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_167149032
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 18:32 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Nee, optellen gaat je niet goed af. Probeer het nog eens.
Nu ben je de aandacht gewoon aan het afleiden. Die mensen deden niets wat niet mag.
  dinsdag 6 december 2016 @ 18:42:58 #243
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_167149039
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 18:33 schreef ems. het volgende:

[..]

Het punt is denk ik dan ook vooral dat er mensen van mening zijn dat het niet hoort te mogen.
Wat deden ze dan dat niet hoort te mogen?
pi_167149049
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 18:42 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Sharia politieagentje spelen. Dat lijkt me vrij voor de hand liggend?
Conscience do cost.
pi_167149093
quote:
[..]
Hou toch op. Dit gaat niet meer over tolerantie waar ik voor ben, dit is debiliteit van je.
  dinsdag 6 december 2016 @ 18:48:30 #246
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_167149188
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 18:43 schreef ems. het volgende:

[..]

Sharia politieagentje spelen. Dat lijkt me vrij voor de hand liggend?
Wat precies is daar fout aan?
  dinsdag 6 december 2016 @ 18:50:15 #247
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_167149231
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 18:44 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Hou toch op. Dit gaat niet meer over tolerantie waar ik voor ben, dit is debiliteit van je.
Dat heeft inderdaad niets met tolerantie te maken. Het heeft er alles mee te maken dat jij voor moslims andere regels wilt dan voor andere mensen.
pi_167149304
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 18:50 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat heeft inderdaad niets met tolerantie te maken. Het heeft er alles mee te maken dat jij voor moslims andere regels wilt dan voor andere mensen.
Wat een bullshit, tief toch op met dat maar in een vakje stoppen, een PVV politie zou ik net zo op kotsen.
  dinsdag 6 december 2016 @ 18:55:13 #249
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_167149368
quote:

[..]

Nu ben je de aandacht gewoon aan het afleiden. Die mensen deden niets wat niet mag.
dat zal ook nooit gebeuren.

Ze kijken hoe ver ze kunnen gaan en verleggen de grens legaal. Hun wet bestaat uit meer dan deze 3 dingen.
  dinsdag 6 december 2016 @ 18:57:14 #250
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_167149430
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 18:53 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Wat een bullshit, tief toch op met dat maar in een vakje stoppen, een PVV politie zou ik net zo op kotsen.
En ik zou je er net zo goed op wijzen dat niets wat deze mensen doen redelijkerwijs verboden is of verboden zou moeten worden. :)
  dinsdag 6 december 2016 @ 18:57:35 #251
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_167149443
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 18:55 schreef Manke het volgende:

[..]

dat zal ook nooit gebeuren.

Ze kijken hoe ver ze kunnen gaan en verleggen de grens legaal. Hun wet bestaat uit meer dan deze 3 dingen.
Zolang ze dat legaal doen, is er niets aan het handje toch?
pi_167149482
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 18:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
En ik zou je er net zo goed op wijzen dat niets wat deze mensen doen redelijkerwijs verboden is of verboden zou moeten worden. :)
Je mag niet liegen.
  dinsdag 6 december 2016 @ 19:00:18 #253
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_167149532
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 18:58 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Je mag niet liegen.
Doe ik ook niet.
pi_167149569
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:00 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Doe ik ook niet.
Nu doe je het weer.
pi_167149605
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 18:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Wat precies is daar fout aan?
Dat vinden sommige mensen blijkbaar onwenselijk.
Conscience do cost.
pi_167149625
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:02 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik vind vrouwen met een kort pittig kapsel ook onwenselijk.
pi_167149663
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik vind vrouwen met een kort pittig kapsel ook onwenselijk.
Dat kan. Echter is dat blijkbaar een minder groot punt dan een sharia politie dus is de kans dat het verboden gaat worden iets kleiner.
Conscience do cost.
pi_167149691
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:04 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat kan. Echter is dat blijkbaar een minder groot punt dan een sharia politie dus is de kans dat het verboden gaat worden iets kleiner.
Zoiets verbieden lijkt me anders een stuk lastiger dan een pittig kort kapsel.
pi_167149701
quote:

[..]

Het is onwenselijk. Ten eerste is de sharia wetgeving een vrijheid berovend intolerant systeem die ingaat tegen de rechten van de mens. Ten tweede heb je het over politie, wat handhaving inhoudt.

Dat ik het moet beargumenteren is echt van de zotte.
pi_167149725
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:05 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zoiets verbieden lijkt me anders een stuk lastiger dan een pittig kort kapsel.
Of het lastig of eenvoudig te verbieden is lijkt me niet een reden waarom mensen van gedachten zouden veranderen.
Conscience do cost.
  dinsdag 6 december 2016 @ 19:06:27 #261
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_167149729
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:01 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Nu doe je het weer.
Het is moeilijk om te discussiëren met iemand met jouw niveau.

Dat is geen compliment...
  dinsdag 6 december 2016 @ 19:06:35 #262
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_167149733
Toppunt van integratie dit. Man man man... :') Lekker ophoepelen met je achterlijke woestijngeloof.
Fade to Black
  dinsdag 6 december 2016 @ 19:06:54 #263
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_167149748
quote:

[..]

En ik vraag me af wat er precies zo onwenselijk aan is dat we de staat moeten vragen ertegen op te treden.
pi_167149765
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:05 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Het is onwenselijk. Ten eerste is de sharia wetgeving een vrijheid berovend intolerant systeem die ingaat tegen de rechten van de mens.
Dat ligt er nogal aan wat die zogenaamde buurtwachten propageren. "De sharia" is zo'n nietszeggend containerbegrip.

quote:
Ten tweede heb je het over politie, wat handhaving inhoudt.
Je hebt ook buurtwachten, al dan niet opgezet en geïnitieerd vanuit de gemeente of als soort burgerinitiatief.
pi_167149777
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Het is moeilijk om te discussiëren met iemand met jouw niveau.

Dat is geen compliment...
Maar van jou afkomend ervaar ik het wel als een compliment.
pi_167149788
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

En ik vraag me af wat er precies zo onwenselijk aan is dat we de staat moeten vragen ertegen op te treden.
Als je het topic doorleest zie je genoeg redenen, al dan niet gegrond.
Conscience do cost.
pi_167149817
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:06 schreef ems. het volgende:

[..]

Of het lastig of eenvoudig te verbieden is lijkt me niet een reden waarom mensen van gedachten zouden veranderen.
True, maar dat het onwenselijk is lijkt me eveneens niet zo'n goede legitimatie. Ik vind wel meer dingen onwenselijk.
pi_167149849
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat ligt er nogal aan wat die zogenaamde buurtwachten propageren. "De sharia" is zo'n nietszeggend containerbegrip.
Er is prima bekend wat de sharia inhoudt.
quote:
Je hebt ook buurtwachten, al dan niet opgezet en geïnitieerd vanuit de gemeente of als soort burgerinitiatief.
Maar die handhaven de sharia niet.
pi_167149866
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:07 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

[..]

Ik neem aan dat die er niet een eigen wetboek op nahouden.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_167149959
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:09 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Er is prima bekend wat de sharia inhoudt.
Als containerbegrip, ja. Deze soort buurtwachten wilden dat er niet gegokt en gedronken werd en dat er in sommige situaties muziek geluisterd werd. Ik ken de precieze context niet, maar er zijn een hoop gevallen die ik me kan bedenken waarbij ik niet direct iets heb van "goh, schandalig, hoe durven, laat die mensen lekker hun gang gaan!". Spraken ze mensen met oordoppen in aan? Of gingen ze vooral af op mensen die zo hard muziek draaien dat iedereen mee kon luisteren? Context enzo...

quote:
Maar die handhaven de sharia niet.
Als het om die 3 elementen gaat is dat ook iets waar normale buurtwachten op letten.
  dinsdag 6 december 2016 @ 19:15:39 #271
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_167150022
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:08 schreef ems. het volgende:

[..]

Als je het topic doorleest zie je genoeg redenen, al dan niet gegrond.
Louter ongegrond, tot nog toe.
pi_167150027
Wereldwijd zoveel slachtoffers van de islam, zoveel groot en klein leed. Mensen die wereldwijd niet in vrijheid leven, maar onderdrukt worden door een religieus systeem. En dat stelletje idioten hier denken dat ze dit soort zo zaken moeten tolereren. Hoe wereldvreemd, hoe blind ben je dan.
pi_167150055
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:15 schreef truthortruth het volgende:
Wereldwijd zoveel slachtoffers van de islam, zoveel groot en klein leed. Mensen die wereldwijd niet in vrijheid leven, maar onderdrukt worden door een religieus systeem. En dat stelletje idioten hier denken dat ze dit soort zo zaken moeten tolereren. Hoe wereldvreemd, hoe blind ben je dan.
Je ziet iets met islam en je krijgt een rode waas voor je ogen.
  dinsdag 6 december 2016 @ 19:17:55 #274
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_167150109
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:13 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als containerbegrip, ja. Deze soort buurtwachten wilden dat er niet gegokt en gedronken werd en dat er in sommige situaties muziek geluisterd werd. Ik ken de precieze context niet, maar er zijn een hoop gevallen die ik me kan bedenken waarbij ik niet direct iets heb van "goh, schandalig, hoe durven, laat die mensen lekker hun gang gaan!". Spraken ze mensen met oordoppen in aan? Of gingen ze vooral af op mensen die zo hard muziek draaien dat iedereen mee kon luisteren? Context enzo...

[..]

Als het om die 3 elementen gaat is dat ook iets waar normale buurtwachten op letten.
Jii bent dan ook de grootste struisvogel van dit hele forum.
Fade to Black
pi_167150146
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:13 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

[..]

Ja, een stel halve zolen gaat even bepalen dat er niet gedronken, gegokt of muziek beluisterd mag worden. Wie heeft hen die autoriteit gegeven?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_167150328
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je ziet iets met islam en je krijgt een rode waas voor je ogen.
Ow, nu moet ik weer terugkomen met 'Je ziet iets met islam en je sluit je ogen weer'.

Overal ter wereld met de islam gaat het mis, worden mensen door een religieus systeem onderdrukt. En dan zijn er mensen die denken maar hier in Europa zal het toch wel goed gaan. Zelfs als ze als een sharia politie oprichten is het nog 'ach, ze doen toch niemand kwaad'. Hoe compleet naïef moet je zijn.
pi_167150331
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:18 schreef marsan het volgende:

[..]

Ja, een stel halve zolen gaat even bepalen dat er niet gedronken, gegokt of muziek beluisterd mag worden. Wie heeft hen die autoriteit gegeven?
Zo werkt dat wel vaker met buurtwachten...
pi_167150345
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:23 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ow, nu moet ik weer terugkomen met 'Je ziet iets met islam en je sluit je ogen weer'.

Overal ter wereld met de islam gaat het mis, worden mensen door een religieus systeem onderdrukt. En dan zijn er mensen die denken maar hier in Europa zal het toch wel goed gaan. Zelfs als ze als een sharia politie oprichten is het nog 'ach, ze doen toch niemand kwaad'. Hoe compleet naïef moet je zijn.
Wat hebben ze precies gedaan dan?
  dinsdag 6 december 2016 @ 19:28:00 #279
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_167150467
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:24 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dus jij zegt 'lekker hun gang laten gaan' tegen dit soort zelfbenoemde burgerwachten?
Fade to Black
pi_167150477
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

True, maar dat het onwenselijk is lijkt me eveneens niet zo'n goede legitimatie. Ik vind wel meer dingen onwenselijk.
Oh ik ook, en een hoop van die dingen zijn ook verboden ondanks dat men zich er misschien niet direct aan stoort. Zoveel mensen zoveel wensen immers. Als genoeg personen dezelfde mening delen over een onwenselijke zaak dan is het mogelijk dat het wordt aangepast, zelfs als ik het niet met je eens ben.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:15 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Louter ongegrond, tot nog toe.
Volgens mij ben je het er gewoon niet mee eens. Of het gegrond is of niet is in deze vooral een mening.
Conscience do cost.
pi_167150497
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:24 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

m

Oh? In jouw buurt misschien.
Maar ik wacht nog even op hun bevoegdheden ipv meteen met de kont omhoog te gaan.
pi_167150562
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 18:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Zolang ze dat legaal doen, is er niets aan het handje toch?
Jij loopt met een vriendin over straat en ze spreken die vriendin aan omdat ze een te kort rokje aan heeft en ze verzoeken haar om meer bedekkende kleding aan te doen.
Jij loopt over straat met koptelefoontjes in, muziek luisterend, en er word aan je gevraagd of jij je muziek even uit wil doen.

Jij/jullie zouden braaf en respectvol gehoorzamen he? O-)
pi_167150597
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:28 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Dus jij zegt 'lekker hun gang laten gaan' tegen dit soort zelfbenoemde burgerwachten?
Dat lijkt me er nogal aan liggen wat ze precies doen en hoe...
pi_167150643
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:28 schreef marsan het volgende:
Oh? In jouw buurt misschien.
Maar ik wacht nog even op hun bevoegdheden ipv meteen met de kont omhoog te gaan.
Nou ja, soms wordt het opgezet vanuit de gemeente, dat is wel het meest handig, maar er zijn ook dorpjes waarin een paar oude lullen besluiten om rondjes te gaan lopen als buurtwacht. Zolang die geen gekke dingen doen of eisen is er niet zoveel aan de hand lijkt me. En in dit geval weten we ook niet wat ze nu precies voor hele bizarre dingen hebben gedaan. Maar blijkbaar hoeven we dat niet eens meer te weten.
pi_167150757
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:23 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Nou ja, dit lijkt me vooral voor jou opgaan:
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 18:40 schreef truthortruth het volgende:
Maar er zijn een paar users compleet in debiliteit doorgeslagen als het om de islam gaat. Ongeacht hoeveel klein en groot leed die islam ook veroorzaakt.
Je hebt niet echt een idee bij wat die figuren uitspoken maar omdat ze sharia op hun jasje hebben staan is dat voor jou reden genoeg om er allerlei irrelevant gelul bij te betrekken en een rode waas voor je ogen te krijgen.
pi_167150944
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nou ja, dit lijkt me vooral voor jou opgaan:
[..]
Je hebt niet echt een idee bij wat die figuren uitspoken maar omdat ze sharia op hun jasje hebben staan is dat voor jou reden genoeg om er allerlei irrelevant gelul bij te betrekken en een rode waas voor je ogen te krijgen.
Je zou maar zo'n religieus systeem ontvlucht zijn, en dan kom je hier in het vrije Europa, dan schrik je je toch weer de tyfus.

Maar inderdaad, bij sharia gaan bij mij al de haren recht omhoog staan, in combinatie met politie is het om te kotsen. Dat jij compleet blind bent voor alle mensen die door dit soort systemen onderdrukt worden dat vind ik inderdaad iets walgelijks.
pi_167150992
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:40 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Je zou maar zo'n religieus systeem ontvlucht zijn, en dan kom je hier in het vrije Europa, dan schrik je je toch weer de tyfus.
Waarvan precies? Van wat mannetjes die met een jasje rondlopen waar de tekst 'sharia-politie' op prijkt en die dronken jongeren toespreken ofzo? Of waar moet men dan van schrikken?
  dinsdag 6 december 2016 @ 19:44:06 #288
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_167151062
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:30 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Jij loopt met een vriendin over straat en ze spreken die vriendin aan omdat ze een te kort rokje aan heeft en ze verzoeken haar om meer bedekkende kleding aan te doen.
Jij loopt over straat met koptelefoontjes in, muziek luisterend, en er word aan je gevraagd of jij je muziek even uit wil doen.

Jij/jullie zouden braaf en respectvol gehoorzamen he? O-)
Nee.
pi_167151522
quote:
13s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:44 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee.
Kinderachtige stoere grootspraak vanaf je zolderkamer, dat weet je helemaal niet.
  dinsdag 6 december 2016 @ 20:01:40 #290
3542 Gia
User under construction
pi_167151725
Zolang ze alleen maar eisen, zonder te straffen, mogen ze wmb hun gang gaan. Maar niemand hoeft naar hun te luisteren.
pi_167151820
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 08:18 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja laten we een fascistische staat creëren opdat we geen fascistische staat worden.
Want de radicale islam als een tumor laten voortwoekeren is wel verstandig.
pi_167151847
quote:
13s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:44 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Nee.
''Nee.''

Nee? Wat nou nee? Wat een kort en gemakzuchtig antwoord.
Zeker omdat je weet, dat als je een dergelijk scenario in jouw hoofd laat afspelen de kans bestaat dat met jouw weigering de situatie onaangenaam zou kunnen worden, je met het downplayen van jou, hier in dit topic, jezelf in een ongemakkelijke hoek zou kunnen zetten.

Of ben je echt zo dom en naïef om te denken dat deze moslims dezelfde beleefdheid en respect voor anders denkende/gelovige hebben als bijvoorbeeld de jehova's?

....Wat op zich al een pijnlijke indicatie is van de belachelijke opdringerige bemoeienissen van een idee zoals ''sharia politie'' in het westen hier, en de brave goed keurendheid van de brave goedwillende westerse burger om dit soort achterlijke agressieve idioterie te tolereren en weg te lachen.
  dinsdag 6 december 2016 @ 20:08:35 #293
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_167151945
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:55 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Kinderachtige stoere grootspraak vanaf je zolderkamer, dat weet je helemaal niet.
Jawel.
pi_167151947
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 20:01 schreef Gia het volgende:
Zolang ze alleen maar eisen, zonder te straffen, mogen ze wmb hun gang gaan. Maar niemand hoeft naar hun te luisteren.
Je snapt toch zelf ook wel dat het zo niet werkt. Waarom zou er anders politie op hun hesjes staan, en niet vrijblijvend adviesgroepje?
  dinsdag 6 december 2016 @ 20:10:06 #295
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_167152003
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 20:05 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

''Nee.''

Nee? Wat nou nee? Wat een kort en gemakzuchtig antwoord.
Zeker omdat je weet, dat als je een dergelijk scenario in jouw hoofd laat afspelen de kans bestaat dat met jouw weigering de situatie onaangenaam zou kunnen worden, je met het downplayen van jou, hier in dit topic, jezelf in een ongemakkelijke hoek zou kunnen zetten.

Of ben je echt zo dom en naïef om te denken dat deze moslims dezelfde beleefdheid en respect voor anders denkende/gelovige hebben als bijvoorbeeld de jehova's?

....Wat op zich al een pijnlijke indicatie is van de belachelijke opdringerige bemoeienissen van een idee zoals ''sharia politie'' in het westen hier, en de brave goed keurendheid van de brave goedwillende westerse burger om dit soort achterlijke agressieve idioterie te tolereren en weg te lachen.
Het is 'nee' omdat ik hun verzoek beleefd doch resoluut zou weigeren. :)

Niet iedereen is een boze bange burger die nog schrikt van zijn eigen schaduw.
pi_167152107
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 20:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]

Wat triest.....
pi_167152129
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 20:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ah okee, deze dus;
quote:
  dinsdag 6 december 2016 @ 21:15:11 #298
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_167153933
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 20:13 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ah okee, deze dus;

[..]

Je denkt er maar van wat je ervan wilt denken. :*
  dinsdag 6 december 2016 @ 21:20:12 #299
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_167154114
Indirect verzoeken deze mensen natuurlijk gewoon een paar rake klappen.
Fade to Black
pi_167154257
ben benieuwd of ze aggressief waren. dus als je dan zegt van 'hey joh achterlijke mongool, flikker op met die onzin' of ze dan boos zouden worden...
There are only 151 Pokémon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')