abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 december 2002 @ 12:27:32 #1
30349 droedel
That's cute.. but its WRO
pi_7175763
Hoi Fokkers, Ik ben bezig met een onderzoek naar de inrichting van de workforce op de korte termijn. Dus het maken van roosters voor mensen in een dynamische werkomgeving. Is er hier toevallig iemand die mij wat bronnen van informatie kan geven over dit onderwerp.

Bij voorbaat dank

pi_7176212
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 12:27 schreef droedel het volgende:
Hoi Fokkers, Ik ben bezig met een onderzoek naar de inrichting van de workforce op de korte termijn. Dus het maken van roosters voor mensen in een dynamische werkomgeving. Is er hier toevallig iemand die mij wat bronnen van informatie kan geven over dit onderwerp.

Bij voorbaat dank

DROEDEL!!! je hebt nog steeds niet een keer naar me gemailed... dat was in iedergeval zo voor ik verhuisd ben... nu kan ik niet meer bij mijn mail

Sorry kan je niet helpen...

pi_7176214
Planningen e.d maakten wij altijd microsft (desginer/planner/ben naam vergeten).
Built for Speed
pi_7176236
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 12:50 schreef HansvanOchten het volgende:
Planningen e.d maakten wij altijd microsft (desginer/planner/ben naam vergeten).
Visio?
  vrijdag 6 december 2002 @ 12:55:39 #5
30349 droedel
That's cute.. but its WRO
pi_7176339
Ik heb het een beetje gebrekkig uitgelegd. Ik bedoel dus een soort methode waarmee de roosters gemaakt worden dus de inhoud samen mt human resource beslissingen en alles erbij maar dan op de korte termijn. Dus als een persoon een afspraak heeft die wordt afgezegd, kan deze onregelmatigheid dan worden opgepakt door een bepaalde methode, zodat er zo min mogelijk vertraging op loopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')