Hij is gebruikt maar niet stuk er is geen enkel probleem met deze drive !!!quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:59 schreef Antony1989 het volgende:
Wat is de ouderdom en hoeveel GB heeft deze SSD al gelezen en geschreven?
Heb ff de bon gezocht en gevonden :quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:59 schreef Antony1989 het volgende:
Wat is de ouderdom en hoeveel GB heeft deze SSD al gelezen en geschreven?
De kaart licht hier op de kast en zit niet meer in de PCquote:Op vrijdag 9 december 2016 14:05 schreef Geckoo het volgende:
Om de verkoop even een s.m.a.r.t. uitdraai maken...
Het is *ligt, en binnen 15 minuten kan dit gepiept zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:08 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
De kaart licht hier op de kast en zit niet meer in de PC
Je hebt mijn ondertitel niet gelezen ?quote:Op maandag 12 december 2016 21:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het is *ligt, en binnen 15 minuten kan dit gepiept zijn.
Thx voor je reactie maar ik ga geen gok wagenquote:Op vrijdag 9 december 2016 13:42 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Hij is gebruikt maar niet stuk er is geen enkel probleem met deze drive !!!
Dit is mijn uitspraak en daar moet je het mee doen
Heb de bon en er zit garantie op. Ik vind het jammer dat je mij verdenkt van de verkoop van kapotte computer onderdelen. Nog maals het is geen gok het is gewoon prima spul.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:43 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Thx voor je reactie maar ik ga geen gok wagen
quote:Op zaterdag 17 december 2016 07:34 schreef MMXMMX het volgende:
Ik vind het jammer dat je mij verdenkt van de verkoop van kapotte computer onderdelen. Nog maals het is geen gok het is gewoon prima spul.
Dit is knip en plak werk.quote:Op zaterdag 17 december 2016 07:35 schreef MMXMMX het volgende:
Kan de op niet meer aanpassen lijkt het dus dan maar ff zo:
Solid State Drive (SSD) interfaces
PCI Express 2.0
Schrijfsnelheid
1700 MB/s
S.M.A.R.T. support
Leessnelheid
1800 MB/s
Ja wat wil je dan anders ? Moet ik de specs zelf gaan verzinnenquote:
Ja wat wil je nou ? Hij spreekt over een GOK !!quote:
https://ocz.com/eu/download/quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:11 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ja wat wil je dan anders ? Moet ik de specs zelf gaan verzinnen
Of neem ik de specs gewoon over van de betrouwbare fabrikant ?
Een ssd kan maar een bepaald aantal bytes schrijven voordat de ssd "op" is.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:17 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ja wat wil je nou ? Hij spreekt over een GOK !!
Hij bedoeld waarschijnlijk dat er een grote kans is dat de kaart stuk is en dus daarom is het een GOK ?
En ik zeg gewoon dat de kaart prima in orde is en dat er geen sprake is van een GOK !!
Dus wat wil je nu ?
Oke dan ik heb hem weer in de PC geplaatst en heb een screenshot.quote:Op zondag 18 december 2016 11:38 schreef Fluppert het volgende:
[..]
Een ssd kan maar een bepaald aantal bytes schrijven voordat de ssd "op" is.
Er wordt dus gevraagd hoeveel bytes er al op de ssd geschreven zijn zodat we weten hoeveel er nog op geschreven kan worden voordat ie "op" is en hoelang hij dus nog mee zal gaan.
quote:Op zondag 18 december 2016 12:45 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Oke dan ik heb hem weer in de PC geplaatst en heb een screenshot.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze is met driver geīnstalleerd :
[ afbeelding ]
wil je dan een slotje erop?quote:Op donderdag 22 december 2016 12:08 schreef MMXMMX het volgende:
Laat maar ik houd hem zelf wel Het is gewoon een gruwelijk snelle C schijf dus ja.
quote:In het V&A Feedback topic staat het volgende geschreven:
Wil je een slotje op je topic? Plaats dan bij voorkeur een TR (Topic Report). Dit doe je door in je topic op het icoontjete klikken. Plaats ook een post in je topic om het omhoog te schoppen, een moderator zal het topic voor je aanpassen.
Gebruik je de mobiele site dan staat er Rapporteer rechtsboven het invoerveld Klik hier voor een voorbeeld
Ja hoor gooi maar dichtquote:Op donderdag 22 december 2016 17:18 schreef Geckoo het volgende:
[..]
wil je dan een slotje erop?
[..]
maar maar maar... er staat lekker wat je moet doen als je een slotje er op wilt.... en dan doet ie het niet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |