Bedankt dat je Ronnie toen niet heb gesnitchtquote:Op maandag 5 december 2016 23:21 schreef Crip het volgende:
i
[..]
ik snitch jullie allemaal als ik er zin in heb
denk het ook, girly post al sinds de 24ste niet meerquote:Op maandag 5 december 2016 23:23 schreef Remqo het volgende:
Ik denk nog steeds dat girly8 een jimmykloon is
Hij transformt zo in een nieuwe kloonquote:Op maandag 5 december 2016 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij is pinman/wheeljack/zoveelste kloon laagbegaafd
Je bent zelf een kloonquote:Op maandag 5 december 2016 23:23 schreef Remqo het volgende:
Ik denk nog steeds dat girly8 een jimmykloon is
zijn grootste hobby naast transformers kijken is roleplayen op google+quote:Op maandag 5 december 2016 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja dat ben ik zeker jaquote:Op maandag 5 december 2016 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja toch roleplayen als Transformerquote:Op maandag 5 december 2016 23:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zijn grootste hobby naast transformers kijken is roleplayen op google+
wat dat ook mag inhouden
Klopt ik ben een kale veertiger met een zoontje op bedquote:
Doeidoei babequote:Op maandag 5 december 2016 23:25 schreef SideEffect het volgende:
Jullie zijn saai, ik ga wat anders doen doei
fysiek gefacepalmdquote:Op maandag 5 december 2016 23:25 schreef Doc_Knock het volgende:
[..]
Ja toch roleplayen als Transformer
geen probleem voor jou doe ik datquote:Op maandag 5 december 2016 23:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bedankt dat je Ronnie toen niet heb gesnitcht
hard gewordenquote:Op maandag 5 december 2016 23:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Klopt ik ben een kale veertiger met een zoontje op bed
ben al vergeten hoe ik typtequote:Op maandag 5 december 2016 23:25 schreef HPLC het volgende:
Ik zag laatst Anthonie/matthias posten en dat leek echt op de oude Hermann waar we allemaal zo'n hekel aan hadden.
vraag me nog steeds af of die kerel nou een troll isquote:Op maandag 5 december 2016 23:25 schreef HPLC het volgende:
Ik zag laatst Anthonie/matthias posten en dat leek echt op de oude Hermann waar we allemaal zo'n hekel aan hadden.
Schijtirritantquote:Op maandag 5 december 2016 23:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben al vergeten hoe ik typte
maar was vast leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |