En wie teleurgesteld was over z'n vorige album "Words from the Genius", krijgt het nu goedgemaakt, met dit ouderwets vette album.
Dit is z'n 4e soloalbum (3e sinds het Wu-tijdperk), en meteen een van z'n beste. Hoogtepunt was natuurlijk "Liquid swords", maar imo doet dit album er vrijwel niet voor onder. Enkel minpuntje ten opzichte van Liquid swords, is dat Legend misschien net dat beetje mystiek mist wat verweven zat door Liquid swords, maar kwalitatief heeft hij weer een puik album afgeleverd.
Tracklist :
01 - Intro
02 - AutoBio
03 - Did Ya Say That
04 - Silent (ft Ghostface Killah & Streetlife)
05 - Knock, Knock
06 - Stay In Line (ft Santi White)
07 - Animal Planet
08 - Fam (Members Only) (ft RZA and Masta Killa)
09 - Legend Of The Liquid Sword (ft Anthony Allen)
10 - Fame
11 - Highway Robbery (ft Two's)
12 - Sparring Minds (ft Inspectah Deck)
13 - Rough Cut (ft RZA & Armel)
14 - What You Know About?
15 - Uncut material
Ik heb begrepen dat "Knock, knock" de eerste single wordt, maar naar mijn mening is dit een van de mindere tracks op het album, alhoewel niet slecht, want slechte nummers ben ik niet tegengekomen.
Opvallende gastvocalen komen van Anthony Allen, die in de titeltrack fantastisch meezingt, en mij sterk aan Curtis Mayfield doet denken, en van Two's die in "Highway robbery" Jamaicaanse toastin' ten gehore brengt, wat mij wel kan bekoren.
De produktie komt o.a. van RZA, 4th Disciple, J. Waxx Garfield, Bink en DJ Muggs.
Bruut!
[Dit bericht is gewijzigd door AcidFog op 07-12-2002 11:30]
Dat is morgen
sorry it's a no go
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |