Aangezien jij ook in België woont (?).. De meest leipo's zitten daar toch wel, is het niet? Ik heb in Brussel eigenlijk nooit iets meegemaakt van voetbalrellen..quote:Op woensdag 7 december 2016 16:30 schreef DonRaja het volgende:
Rond de wedstrijd tegen Fey (2 jaar geleden), waren ze vooral bezig onderling, tegen hun bestuur en tegen de politie te vechten. Ze konden niet bij de uitsupporters komen.
Luik ja, maar zeker ook Antwerpen. Die van Beerschot sporen écht niet.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:37 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Aangezien jij ook in België woont (?).. De meest leipo's zitten daar toch wel, is het niet? Ik heb in Brussel eigenlijk nooit iets meegemaakt van voetbalrellen..
En elk jaar keiharde middenmootquote:Op woensdag 7 december 2016 16:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Luik ja, maar zeker ook Antwerpen. Die van Beerschot sporen écht niet.
Ben daar nooit geweest, kom alleen 3 punten halen.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:23 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Met je rug naar de Maas de oostelijke tribuun..
*Pinten.. Je voudrais une bièrre, maar het is buscombi, niet? Dan gewoon bij tankstation op de A2 even een zachte G opzetten.. Met een Camiel Eurlings of Maxime Verhagen-tongvalletje..quote:Op woensdag 7 december 2016 16:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ben daar nooit geweest, kom alleen 3 punten halen.
Luik? Ze hebben een poosje erg goed gepresteerd. Maar in België blijft het toch een beetje Anderlecht en Club tegen de rest. Al beginnen clubjes als Gent ook wat nadrukkelijker aan de poort te rammelen.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:39 schreef Befbekje het volgende:
[..]
En elk jaar keiharde middenmoot..
Nee, ik bedoel GBA..quote:Op woensdag 7 december 2016 16:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Luik? Ze hebben een poosje erg goed gepresteerd. Maar in België blijft het toch een beetje Anderlecht en Club tegen de rest. Al beginnen clubjes als Gent ook wat nadrukkelijker aan de poort te rammelen.
Blijft bizar dat Antwerpen geen club in de hoogste klasse heeft.
Standard staat erom bekend om dat ze een erg gemengd publiek hebben, zowel qua ras als taalgrens. Ze hebben wel allemaal gemeen dat ze lelijk zijn.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:41 schreef Befbekje het volgende:
[..]
*Pinten.. Je voudrais une bièrre, maar het is buscombi, niet? Dan gewoon bij tankstation op de A2 even een zachte G opzetten.. Met een Camiel Eurlings of Maxime Verhagen tongvalletje..
Oh ja, volgens mij is de KBVB al lang blij als die mafkezen niet naar de JPL komen.quote:
Ja, veel Belgische Limburgers trekken naar Liège.. En lelijk zijn ze allemaal, ja.. Ik ging nog wel eens in Maastricht stappen met een vriendinnetje dat in Leuven studeerde.. Deden we altijd "raad de Belg tussen de Nederlanders (en de verdwaalde Duitsers aldaar)"quote:Op woensdag 7 december 2016 16:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Standard staat erom bekend om dat ze een erg gemengd publiek hebben, zowel qua ras als taalgrens. Ze hebben wel allemaal gemeen dat ze lelijk zijn.
Toen Genk wat begon te draaien, zijn er veel overgestapt. Mijn achterbuurman is de voorzitter van de Genk supportersclub. Elke wedstrijd tegen Standard wordt zijn blauw/witte berenstandbeeldje in de voortuin rood gespoten...quote:Op woensdag 7 december 2016 16:44 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ja, veel Belgische Limburgers trekken naar Liège.. En lelijk zijn ze allemaal, ja.. Ik ging nog wel eens in Maastricht stappen met een vriendinnetje dat in Leuven studeerde.. Deden we altijd "raad de Belg tussen de Nederlanders (en de verdwaalde Duitsers aldaar)"..
Woon jij nog in Brussel eigenlijk?quote:Op woensdag 7 december 2016 16:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toen Genk wat begon te draaien, zijn er veel overgestapt. Mijn achterbuurman is de voorzitter van de Genk supportersclub. Elke wedstrijd tegen Standard wordt zijn blauw/witte berenstandbeeldje in de voortuin rood gespoten...
Nee, ik had daar een appartement toen ik daar nog werkte (tot eind september), nu werk ik in Parijs.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:48 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Woon jij nog in Brussel eigenlijk?
Als ik morgen weer in België ben gaat het bij mij zeker en vast ook weer jeukenquote:Op woensdag 7 december 2016 16:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, ik had daar een appartement toen ik daar nog werkte (tot eind september), nu werk ik in Parijs.
Maar ik woon in Belgisch Limburg.
Bus stopt niet op de A2. Rechtstreeks.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:41 schreef Befbekje het volgende:
[..]
*Pinten.. Je voudrais une bièrre, maar het is buscombi, niet? Dan gewoon bij tankstation op de A2 even een zachte G opzetten.. Met een Camiel Eurlings of Maxime Verhagen-tongvalletje..
Je denkt toch niet dat een buscombi eventjes stopt bij een tankstation.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:41 schreef Befbekje het volgende:
[..]
*Pinten.. Je voudrais une bièrre, maar het is buscombi, niet? Dan gewoon bij tankstation op de A2 even een zachte G opzetten.. Met een Camiel Eurlings of Maxime Verhagen-tongvalletje..
Kutquote:Op woensdag 7 december 2016 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat een buscombi eventjes stopt bij een tankstation.
kom danquote:Op woensdag 7 december 2016 16:53 schreef Befbekje het volgende:
Hoewel, Ajaxsupporters doen toch niets.. Kan best..
Lekker.. Ik ga morgen nog wat bruin scoren op de Maasbrug in Maasje voordat ik doorkar richting Luik..quote:
quote:Op woensdag 7 december 2016 17:09 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Lekker.. Ik ga morgen nog wat bruin scoren op de Maasbrug in Maasje voordat ik doorkar richting Luik..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |