Tot godquote:
Niets veranderdquote:Op vrijdag 9 december 2016 18:56 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Tot god
Ik zit nu dus in de trein en ik fok op mijn oude telefoon want wifi in de trein doet het alleen op mijn oude telefoon en niet op mijn nieuwe
Laat ik mijn telefoon vallen en ben serieus 10 minuten bezig om hem weer te pakken. Want ik heb een tas op mijn schoot en een koffer onder me. En het meisje naast me ergert zich echt kapot aan me en nu heb ik veel krassen in mijn fap telefoon
Lief dagboek
Boh en nu ging ze op een andere plaats zitten, de trutquote:
Sukkelquote:Op vrijdag 9 december 2016 18:56 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Tot god
Ik zit nu dus in de trein en ik fok op mijn oude telefoon want wifi in de trein doet het alleen op mijn oude telefoon en niet op mijn nieuwe
Laat ik mijn telefoon vallen en ben serieus 10 minuten bezig om hem weer te pakken. Want ik heb een tas op mijn schoot en een koffer onder me. En het meisje naast me ergert zich echt kapot aan me en nu heb ik veel krassen in mijn fap telefoon
Lief dagboek
Ga je naar Grunn?quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:00 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Boh en nu ging ze op een andere plaats zitten, de trut
Totogod help me, ik rijd letterlijk pas 16 minuten en heb nog 3 hele uren voor me
Wtf ga je haten bitch, ik eet je bonbons wel alleen op *middelvinger smiley*quote:
Is het nou een middelvinger of een smileyquote:Op vrijdag 9 december 2016 19:03 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wtf ga je haten bitch, ik eet je bonbons wel alleen op *middelvinger smiley*
Was het maar zo, maar ik ga naar Zwollequote:
quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is het nou een middelvinger of een smiley
Je hebt de vekeerde voor je vrees ik, ik ben Paxcon niet.quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hallo god
eet je nu frituur?
Wat moet je daar nou weer johquote:Op vrijdag 9 december 2016 19:04 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Was het maar zo, maar ik ga naar Zwolle
Hij zegt vaak dat je bij Cafetaria de A-weg een zelden vertoonde hoeveelheid frikadellen had besteld.quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je hebt de vekeerde voor je vrees ik, ik ben Paxcon niet.
quote:Op vrijdag 9 december 2016 18:56 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Tot god
Lief dagboek
Wat een roddelaar.quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij zegt vaak dat je bij Cafetaria de A-weg een zelden vertoonde hoeveelheid frikadellen had besteld.
Op de trein naar Johannes z'n geboortedorp waar hij heel mysterieus over doetquote:
OMG GA JE NAAR OSCAR?!!! Aai en knuffel hem voor mijquote:Op vrijdag 9 december 2016 19:14 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Op de trein naar Johannes z'n geboortedorp waar hij heel mysterieus over doet
Zou ik ook doen als ik niet uit zuid Limburg zou komen
Je hebt net onthuld dat het Zwolle isquote:Op vrijdag 9 december 2016 19:14 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Op de trein naar Johannes z'n geboortedorp waar hij heel mysterieus over doet
Zou ik ook doen als ik niet uit zuid Limburg zou komen
Zwollequote:Op vrijdag 9 december 2016 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt net onthuld dat het Zwolle is![]()
De hond voor de duidelijkheid.quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
OMG GA JE NAAR OSCAR?!!! Aai en knuffel hem voor mij
Niks mis mee. Wat heb je nu? Of ben je op de gezonde toer.quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat een roddelaar.
Het waren er maar drie joh.
Maar hij is mager. Kijk naar Johannes en ik, go big or go homequote:Op vrijdag 9 december 2016 19:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat een roddelaar.
Het waren er maar drie joh.
Fatty for livequote:Op vrijdag 9 december 2016 19:17 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Maar hij is mager. Kijk naar Johannes en ik, go big or go home
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |