ik hoop dat er een kauwgumpje onder je schoen blijft plakkenquote:Op maandag 5 december 2016 00:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, ik vind jullie allemaal hoerenzonen en ik hoop dat iedereen jeuk krijgt op de rug waar je net niet bij kan.
Maakt niet uit, jij bent toch onvruchtbaarquote:
Dan gooi ik mijn schoenen gewoon weg.quote:Op maandag 5 december 2016 00:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik hoop dat er een kauwgumpje onder je schoen blijft plakken
Jij hebt geen geld voor schoenenquote:Op maandag 5 december 2016 00:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan gooi ik mijn schoenen gewoon weg.
Ik kan serieus uit ervaring vertellen dat ik juist makkelijk raak schietquote:Op maandag 5 december 2016 00:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Maakt niet uit, jij bent toch onvruchtbaar
Dat is weer nieuw ja, in plaats van dat "10 seconden gelul blabla" berichtje krijg je dat.quote:Op maandag 5 december 2016 00:37 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik kreeg opeens een melding dat FOK! een database probleem had
Aah okeequote:Op maandag 5 december 2016 00:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is weer nieuw ja, in plaats van dat "10 seconden gelul blabla" berichtje krijg je dat.
Ik hoop dat de Schoenenreus failliet gaat,..... oh wacht.quote:Op maandag 5 december 2016 00:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan gooi ik mijn schoenen gewoon weg.
Moest lachen 10/10quote:Op maandag 5 december 2016 00:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kan serieus uit ervaring vertellen dat ik juist makkelijk raak schietGeloof me, dat is geen pretje om mee te moeten maken als je dat niet wilt
"Schenk een drankje in en probeer het later opnieuw"quote:Op maandag 5 december 2016 00:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is weer nieuw ja, in plaats van dat "10 seconden gelul blabla" berichtje krijg je dat.
Zalandoquote:
Ik hoorde dat je Rocket League hebt, voeg me toe op Steam dan. ALS JE HET LEF HEBT!quote:
"Log uit en kom nooit meer terug"quote:Op maandag 5 december 2016 00:38 schreef renwan het volgende:
[..]
"Schenk een drankje in en probeer het later opnieuw"
Ik heb Rocket League, maar niet gekocht via Steamquote:Op maandag 5 december 2016 00:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je Rocket League hebt, voeg me toe op Steam dan. ALS JE HET LEF HEBT!
PROBLEMEN MEE? GA DAN LEKKER WEGquote:
ILLEGAAL GESPOTquote:Op maandag 5 december 2016 00:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb Rocket League, maar niet gekocht via Steam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |