Die van 5 euro zijn ook zeer goed! Fish and chips zijn goed te etenquote:Op zondag 4 december 2016 23:29 schreef Postbus100 het volgende:
Sowieso hema-restaurant: voor 2,50 prima maaltijden. Handig voor als je even tijd moet overbruggen en gewoon Hollandse pot wil eten.
Ik kom deze maand niet in de buurt van de HEMA, dus geef hem liever weg dan dat hij de prullebak in gaatquote:
Absoluut! Maar voor een student is dat dan weer iets teveel van het goede. Voor 2,50 kan ik amper zelf koken. Heb vaak bij Hema Groningen gegeten, woon helaas nu in een stad waar de Hema niet die maaltijden serveertquote:Op maandag 5 december 2016 08:29 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Die van 5 euro zijn ook zeer goed! Fish and chips zijn goed te eten.
Inderdaad, erg fijn eten allemaalquote:Op maandag 5 december 2016 08:33 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Absoluut! Maar voor een student is dat dan weer iets teveel van het goede. Voor 2,50 kan ik amper zelf koken. Heb vaak bij Hema Groningen gegeten, woon helaas nu in een stad waar de Hema niet die maaltijden serveertheb dus niet zoveel aan je kaart. (en ik gun hem aan mensen die er meer aan hebben)
Stuur je gegevens maar via dm, zorg ik dat hij jouw kant op komtquote:Op donderdag 15 december 2016 15:50 schreef Ireth het volgende:
Als niemand hem wilt, dan wil ik hem welLekker samen met mijn dochter opwarmen bij de HEMA na door de stad heen geslenterd te hebben
En de kaart is ontvangen, kan slotje op dit topicquote:Op donderdag 15 december 2016 15:50 schreef Ireth het volgende:
Als niemand hem wilt, dan wil ik hem welLekker samen met mijn dochter opwarmen bij de HEMA na door de stad heen geslenterd te hebben
quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:05 schreef Jano9 het volgende:
[..]
En de kaart is ontvangen, kan slotje op dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |