Dat mis ik steeds, wat ergquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jessie is een grote kwal als hij gedronken heeft.
Echt een verschrikkelijke lafbek. Alleen maar grootspraak.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:52 schreef puzziepie het volgende:
Ook laf dat Boyd tegen Row heeft gezegd dat ze mag blijven , en tegen Jessie datzelfde heeft gezegd , en alleen Rian niets weet
Op zich wel.quote:
Mwa GD,ik denk dat het een hele lieve jongen is die aardig wat heeft meegemaakt in zijn leven.En dat heeft hem gevormd.Ik heb wel een zwak voor hem.quote:
Jessie is gewoon de pispaal oa omdat hij op 1 staat in de poll, was met Isa ookquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:54 schreef Urb het volgende:
[..]
Op zich wel.
Maar bij Jessie mogen ze daar schijnbaar wel telkens de nadruk op leggen, terwijl anderen het hand boven hoofd gehouden lijkt te worden.
Dat dusquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mwa GD,ik denk dat het een hele lieve jongen is die aardig wat heeft meegemaakt in zijn leven.En dat heeft hem gevormd.Ik heb wel een zwak voor hem.
quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:55 schreef pecla het volgende:
[..]
Jessie is gewoon de pispaal oa omdat hij op 1 staat in de poll, was met Isa ook
Ik hoop dat Ruud die jurk sloopt, grote slaande ruzie met Ramonaquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:55 schreef DaniqueV het volgende:
ow god, Ruud trrekt de jurk aan van Ramona.....die is straks weer gesloopt
Tong in de bek van Jacco vind ik ook best wel een dingetjequote:Op zaterdag 3 december 2016 21:55 schreef Ranah het volgende:
hoe vaak geeft zij niet iemand een kus in de nek?
Mag. Ik trap er niet meer in. Zal over een paar weken er op terugkomen, en als ik het fout heb, ben jij de eerste die het hoort, oke?quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mwa GD,ik denk dat het een hele lieve jongen is die aardig wat heeft meegemaakt in zijn leven.En dat heeft hem gevormd.Ik heb wel een zwak voor hem.
Ja.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ruud die jurk sloopt, grote slaande ruzie met Ramona![]()
![]()
Nou sorry hoor dat gezuip van jessie is heel erg veel en wordt hij een vreselijk arrogante vent en heel vervelend naar iedereen toe.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:55 schreef pecla het volgende:
[..]
Jessie is gewoon de pispaal oa omdat hij op 1 staat in de poll, was met Isa ook
dat zei jessie tegen bil, die het toen afdeed als een grapjequote:Op zaterdag 3 december 2016 21:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tong in de bek van Jacco vind ik ook best wel een dingetje
Voor hen wel maar Cees mocht het nietquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Er is ook vegetarische kaas, worst, vlees en ga zo maar door. Alles kunnen ze tegenwoordig namaken. En do ontkent ook niet dat ze af en toe mayonaise of kaas neemt.
maar karin en jacco zuipen ook elke dagquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou sorry hoor dat gezuip van jessie is heel erg veel en wordt hij een vreselijk arrogante vent en heel vervelend naar iedereen toe.
en dat is het hele punt met bil, alles wat jes doet wordt uitvergroot en alles wat dat mormel flikt zwakt ze met een of andere kutsmoes afquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:55 schreef Ranah het volgende:
jessie baalt dat hij overal commentaar op krijgt
Ra: jij mag ook zeggen dat ze bij jacco de tong in de mond heeft gesproken
jessie heeft het gezegd maar dan zegt ze: het stelde niks voor
Zeker.En andersom ook.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:56 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Mag. Ik trap er niet meer in. Zal over een paar weken er op terugkomen, en als ik het fout heb, ben jij de eerste die het hoort, oke?
Beetje dubbel vind ik.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:56 schreef Ranah het volgende:
[..]
dat zei jessie tegen bil, die het toen afdeed als een grapje
is de jurk geleend?quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:57 schreef Ranah het volgende:
ow godddddddddd en er mocht geen vlekje opkomen op die jurk, daarom had Ra hem ook maar even aan
Wat een gezeur over dat vegan, elke veganist zondigt wel eens. En daar is niks mis mee. Een katholiek vloekt ook als ie zich met een hamer op z'n duim slaatquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
bas is trouwens ook niet zo vegan meer, die had één of andere overschotel waar kaas overheen ging gemaakt
Hebben we het over cees die zit al maanden thuis. We hebben het over nu toch. En cees at gewoon kaas en worst. Daarvoor wilde hij een plakje ham.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:57 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Voor hen wel maar Cees mocht het niet
Thanksquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:58 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Wat een gezeur over dat vegan, elke veganist zondigt wel eens. En daar is niks mis mee. Een katholiek vloekt ook als ie zich met een hamer op z'n duim slaat
Ruud heeft geen kolenschoppenquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote handen?
ja billy mag allesquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
en dat is het hele punt met bil, alles wat jes doet wordt uitvergroot en alles wat dat mormel flikt zwakt ze met een of andere kutsmoes af
Huurjurk toch?quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:57 schreef Ranah het volgende:
ow godddddddddd en er mocht geen vlekje opkomen op die jurk, daarom had Ra hem ook maar even aan
en maar bij eigen borstkast vasthoudenquote:
en een maagd heeft ook af en toe seks. Tskk belachelijk hoor. Als hen zeggen dat ze veganist zijn dan zijn ze dat! Al vreten ze een koe op!quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:58 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Wat een gezeur over dat vegan, elke veganist zondigt wel eens. En daar is niks mis mee. Een katholiek vloekt ook als ie zich met een hamer op z'n duim slaat
Vind het wel meevallen hoor, hij was de afg. 6dgn elke dag bezopen en zo vervelend was hij niet(en zeker niet naar iedereen)....hij heeft geen kwade dronk wordt soms alleen nog iets arroganterquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou sorry hoor dat gezuip van jessie is heel erg veel en wordt hij een vreselijk arrogante vent en heel vervelend naar iedereen toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |