inderdaadquote:Op maandag 5 december 2016 01:57 schreef Mortaxx het volgende:
Fylax is daar niet discreet genoeg voor
wat vind je van boncolor christmasquote:
Ohquote:Op maandag 5 december 2016 16:06 schreef supersof het volgende:
[..]
wat vind je van boncolor christmas
ik ook steeds meer eigenlijkquote:Op maandag 5 december 2016 16:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh
Ben al beetje klaar met die vlogs.
Wow GMTA.quote:Op maandag 5 december 2016 16:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook steeds meer eigenlijk
wordt een beetje saai
Hoezoquote:Op maandag 5 december 2016 16:22 schreef Paxcon het volgende:
ik vind het altijd een beetje raar dat ze zegt: ik ga straks even werken
en dan gaat ze vlogs editten
Als jij als homo iets overdreven vindt, kunnen we er vanuit gaan dat dat daadwerkelijk het geval isquote:Op maandag 5 december 2016 16:23 schreef Paxcon het volgende:
en die kersthype is een beetje overdreven allemaal
ik ben erg down to earthquote:Op maandag 5 december 2016 16:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Als jij als homo iets overdreven vindt, kunnen we er vanuit gaan dat dat daadwerkelijk het geval is
Nah, ik vind shoplogs niet eens zo heel leuk. Ik vind de vlogs nu alleen leuk als ze met vrienden zijn die grappig zijn. Die Marciano bijvoorbeeld hahahhaquote:Op maandag 5 december 2016 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Wow GMTA.
Heb dat heel erg ook met series en zo eerst bingen dan ineens helemaal klaar mee.
Kan me voorstellen dat die shopvlogs wel leuk zijn voor je, hun leven is echt niet boeiend.
Beetje IKEA, beetje koken, beetje werken tis wat.
Kan je het niet in het Nederlands doen?quote:Op maandag 5 december 2016 16:25 schreef Lokasenna het volgende:
Als mijn Engels fatsoenlijk zou zijn, had ik wel een stoer idee gehad voor een youtube/blog project. Maar helaas.
Is het te niche voor denk ik. Dan kijken er toch nooit meer dan 20 mensen.quote:Op maandag 5 december 2016 16:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Kan je het niet in het Nederlands doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |