hoeft al bijna nietquote:
je kan het proberenquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:41 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb de neiging om de buren boven te killen. Die man stampt zo. Zal ik hem slaan?
heftigquote:
had je daar zoveel last vanquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn onderbuurman aangevallen. Hij stampte teveel.
oh haha had niet door dat het een grapje wasquote:
Ja sorry van jou motten we t niet hebbequote:Op zaterdag 3 december 2016 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
We lachen wat af hier met Stimorol-
Klopt, ik ben nu vrij moe.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja sorry van jou motten we t niet hebbe
Wou dat ik moe was. Kon niet slapen net.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, ik ben nu vrij moe.
Groetjes.
heb je je fiets al terugquote:
Ja teruggejat! Zag het srs staan op station en checkte of het wel mijn fiets was aangezien het 3 typische kenmerken heeft van mijn fiets en het bleek echt die van mij te zijn.quote:
Hou toch op we zijn allemaal verkaasdquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wegwese ik ben de enige allochtoon hier
omg toevalligquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja teruggejat! Zag het srs staan op station en checkte of het wel mijn fiets was aangezien het 3 typische kenmerken heeft van mijn fiets en het bleek echt die van mij te zijn.
Heb zo'n zin in een sigaret. Lekker shagje en een fluitje.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hou toch op we zijn allemaal verkaasd
wat is een fluitjequote:Op zaterdag 3 december 2016 23:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb zo'n zin in een sigaret. Lekker shagje en een fluitje.
waarom heeft stimorol- daar zin inquote:Op zondag 4 december 2016 00:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zo'n ding wat een scheidsrechter heeft dommie
lekker blasenquote:Op zondag 4 december 2016 00:06 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom heeft stimorol- daar zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |