Komt omdat het een saaie topic is.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:53 schreef supersof het volgende:
Jammer dat niemand in dit leuke topic komt posten
hoi haagsquote:
Met wat?quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanavond even niet. Gaat weer te hard.
ja als er niemand post is het wel saaiquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Komt omdat het een saaie topic is.
saai topic*quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Komt omdat het een saaie topic is.
Post je tietenquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ja als er niemand post is het wel saai
Mijn overbuurman heeft zoveel lichtjes opgehangen, ik hoef zelf geen licht meer in mijn woonkamer aan te doen.quote:
nee geen zin, doe jij maarquote:
dat is best handig, tochquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn overbuurman heeft zoveel lichtjes opgehangen, ik hoef zelf geen licht meer in mijn woonkamer aan te doen.
Geen idee. Was om 19.00 thuis en sindsdien compleet los.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik sta ook weer ergens bovenaan waarschijnlijk
#levenloos
Ja hoor, maar was leuker geweest als het gewoon 1 kleur was. Hier krijg ik beetje epileptische aanval van, die 110.000 kleuren door elkaar heen flikkerend.quote:
Oh dat is wat minderquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja hoor, maar was leuker geweest als het gewoon 1 kleur was. Hier krijg ik beetje epileptische aanval van, die 110.000 kleuren door elkaar heen flikkerend.
Ik post al de hele dag vanaf dat ik City - Chelsea keekquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee. Was om 19.00 thuis en sindsdien compleet los.
Krijg vast wel weer een quote van Tong waarin hij de post cijfers meeneemt.
Jawel, maar dan moet ik opstaan van de bank.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh dat is wat minder
heb je geen gordijnen
picsquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja hoor, maar was leuker geweest als het gewoon 1 kleur was. Hier krijg ik beetje epileptische aanval van, die 110.000 kleuren door elkaar heen flikkerend.
Ja dan zijn we het allebei vergeten.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, maak vandeweek wel foto.
Vast niet alle vrouwen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:36 schreef Stimorol- het volgende:
Snap niet dat alle vrouwen Tony Sopranos willen neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |