Iets zoetsquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:27 schreef Crip het volgende:
Ik ga zo naar de supermarkt, wat zou ik koken/bakken?
Ik wil wat koken en wat zoets maken maybe maar weet nog niet wat moet boodschappenlijst maken anders ga ik onnodige bullshit kopenquote:
Ff serieus hè, beter blijf je gewoon weg uit de sc. Voor je eigen bestwil.quote:
Lekker 😋quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:30 schreef Crip het volgende:
[..]
ik heb die flespompoen geroosterd met knoflook ui en cajun kruiden.
Ik kan ook gewoon wat hier al gemeld is, niet reageren op de negatieve reacties en TRen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ff serieus hè, beter blijf je gewoon weg uit de sc. Voor je eigen bestwil.
geenidee ik let niet zo op hoofdlettergebruik van andere users ;squote:Op zaterdag 3 december 2016 11:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen ze heeft nu al meer hoofdletters gebruikt dan hzaw in zijn hele FoK! carrière.
Het is toch foK!quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen ze heeft nu al meer hoofdletters gebruikt dan hzaw in zijn hele FoK! carrière.
Nee Chloro, jij en ik moeten weg. Het is allemaal onze schuld +#¤¤_-+!!quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ff serieus hè, beter blijf je gewoon weg uit de sc. Voor je eigen bestwil.
Maak gewoon rondje in je suzuki altoquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon wat hier al gemeld is, niet reageren op de negatieve reacties en TRen.
Al meerdere keren gemeld, ik laat mij hier niet meer wegpesten, maar gisteren met dat gedoe met Autoweek erbij werd het gewoon weer ff teveel en was ik "mad'
En wij moeten maar elke keer accepteren dat jij mad wordt?quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon wat hier al gemeld is, niet reageren op de negatieve reacties en TRen.
Al meerdere keren gemeld, ik laat mij hier niet meer wegpesten, maar gisteren met dat gedoe met Autoweek erbij werd het gewoon weer ff teveel en was ik "mad'
Ja dan durf je daar niet te reageren en kom je hier uit het niks ragen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |