Zal ook wel aan de groep liggen natuurlijkquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat wokken is bij ons vaak ook erg gezellig
Hoe durft hij geen rekening met jou te houdenquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twee weken geleden zat er ook een figuur in de trein die opeens ambulancehulp nodig had waardoor ik te laat kwam.
ik had ook altijd voor ogen een rijke chick met een mooi brits accent te regelenquote:
Je snapt mijn punt weer eens niet. We waren nog geen drie minuten weg bij Leiden CS wat op spuugafstand van het ziekenhuis ligt en het werd omgeroepen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe durft hij geen rekening met jou te houden
Ik ben blij dat er van mij geen filmpjes zijn uit mijn jeugd op schoolquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:35 schreef Fok-it het volgende:
God wat voor filmpjes je ziet als je beetje door youtube scrollt![]()
'Kereltje loopt bijna te janken om een koek
jammer maatquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik had ook altijd voor ogen een rijke chick met een mooi brits accent te regelen
en nu ben ik ineens helemaal gehecht aan totaal iets anders
#RIP
Ik wil gewoon mijn koekquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er van mij geen filmpjes zijn uit mijn jeugd op school
Stel je voor dat je dat terugziet man man man
Jij hebt toch een chick met wel wat "nerdy" interesses?quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik had ook altijd voor ogen een rijke chick met een mooi brits accent te regelen
en nu ben ik ineens helemaal gehecht aan totaal iets anders
#RIP
terechtquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jammer maat
zal aan je denken in nyc en zo-azie
Ik kan me daar nooit zo druk om maken, ligt toch buiten je macht om.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt weer eens niet. We waren nog geen drie minuten weg bij Leiden CS wat op spuugafstand van het ziekenhuis ligt en het werd omgeroepen.
Dat wel ja en zou ook niet zo snel wat anders willen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt toch een chick met wel wat "nerdy" interesses?
Dit heb ik ook altijd op FOK!.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat wel ja en zou ook niet zo snel wat anders willen.
Tenzij zelfde profiel + meer geld.
Dit durf ik te zeggen omdat zij dit toch niet leest.
dat kloptquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat meen ik echt hoor
je weet het, ik geef altijd objectief en nuttig advies/commentaar
quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jammer maat
zal aan je denken in nyc en zo-azie
quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat is een nerdy profielquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn vorige chick ging wel eens posten op dit account.quote:
ja snap ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |