Ik ookquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Vroeger dacht ik dat Inso een neger was.
Ik weet nog wel toen ik voor het eerst in VBL postte. Toen was GGMM nog best aardig.quote:
doe eens vocarooquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, JR.
Ik praat echt heel erg posh zuid-Engels.
weet niet hoe dat moet wat je zei.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]![]()
#spijt
we moeten nog steeds PSN uitwisselen
Toen ik zijn stem hoorde was ik overtuigd dat hij een neger wasquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind een andere taal spreken met native speakers gewoon eng omdat ik echt veel fouten maak als ik zenuwachtig benquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo.
Het zal vast niet zo slecht zijn als k hier in London soms hoor
Ik had toen meteen ruzie met iedereen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet nog wel toen ik voor het eerst in VBL postte. Toen was GGMM nog best aardig.
jij bent voor mij ook nog steeds gewoon 14quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, met Nederlands zal ik in die positie zitten.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind een andere taal spreken met native speakers gewoon eng omdat ik echt veel fouten maak als ik zenuwachtig ben
Met mijn huisgenoot uit Londen durf ik niet goed te praten, maar die uit Italie maakt het me niks uit omdat zij het dan ook niet zo goed kan
Maar het is niet zo alsof ik echt heel slecht ben in Engels, meer onzekerheid
die mensen vinden dat juist leuk johquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind een andere taal spreken met native speakers gewoon eng omdat ik echt veel fouten maak als ik zenuwachtig ben
Met mijn huisgenoot uit Londen durf ik niet goed te praten, maar die uit Italie maakt het me niks uit omdat zij het dan ook niet zo goed kan
Maar het is niet zo alsof ik echt heel slecht ben in Engels, meer onzekerheid
Jeetjequote:Op zaterdag 3 december 2016 00:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij bent voor mij ook nog steeds gewoon 14
Voor je het weet heb je al zelf kinderenquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeetje.
Over vier maanden ben ik alweer 19, Typisch. Negentien.
Sommige mensen hadden hier echt een hekel aan je volgens mij jaquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had toen meteen ruzie met iedereen.
Ik heb een taalpartner nodig in Rusland.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
die mensen vinden dat juist leuk joh
HOUD JE BEKquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeetje.
Over vier maanden ben ik alweer 19, Typisch. Negentien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |