quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was op schiphol in juni.
En toen kreeg ik een opmerking over hoe keurig netjes ik Nederlands sprak voor een Brit.
Ik vind het heerlijkquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
die tongval is gewoon echt aids
hoe ze daar man e.d. zeggen
Mijn broertje vind mijn g lachwekkend.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
hier in brabant vinden ze mijn manier van praten ook ineens lachwaardig
kkleijers
Dat dacht ik ook, totdat ik dus in Brabant terecht kwamquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In Purmerend op school gezetenMaar valt mee hoe erg ik dat accent heb
En toen ik in Amsterdam op school zat waren de geboren Amsterdammers juist degene die het meest ABN spraken
heb jij een zachte g?quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn broertje vind mijn g lachwekkend.
Idioot dat het is.
Je hebt hem een pets verkocht?quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn broertje vind mijn g lachwekkend.
Idioot dat het is.
Alleen nationaliteit van het paspoort.quote:
Je kan het navragen bij sof of Sked hoe ik praatquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, totdat ik dus in Brabant terecht kwam
Nee.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk
Heb zelf dan weer haat aan Rotterdams, vind ik zo tokkie klinken
En toch vind ik sommige accenten dommer overkomen dan andere, klinkt gek, maar ik kan mensen met een zwaar accent gewoon minder serieus nemen. Misschien oneerlijk maar onbewust gebeurt dat tochquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk
Heb zelf dan weer haat aan Rotterdams, vind ik zo tokkie klinken
Engelse woorden die random (haha) in Nederlandse zinnen gooien is wel een trend bij de jeugdquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alleen nationaliteit van het paspoort.
Maar dat was de eerste keer dat iemand aan mij hoorde dat ik veel Engels sprak.
En ik walg daar juist zo van. Mensen die opeens geen Nederlands meer kunnen na 6 maanden stage in Engeland.
als je geen harde g hebt heb je een zachtequote:Op zaterdag 3 december 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb alleen geen harde g.
Nooit gehad ook.
Alleen hij is door Engels wel heel veel zachter geworden
Meer met accenten dan dialecten.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
En toch vind ik sommige accenten dommer overkomen dan andere, klinkt gek, maar ik kan mensen met een zwaar accent gewoon minder serieus nemen. Misschien oneerlijk maar onbewust gebeurt dat toch
wat is datquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:39 schreef Fok-it het volgende:
Had vroeger paar klasgenootjes uit Krommenie, dat is wel echt tenenkrommend
Ja dat heb ik ook hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
En toch vind ik sommige accenten dommer overkomen dan andere, klinkt gek, maar ik kan mensen met een zwaar accent gewoon minder serieus nemen. Misschien oneerlijk maar onbewust gebeurt dat toch
quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
als je geen harde g hebt heb je een zachte
Zo praat ik ook danquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:39 schreef Fok-it het volgende:
Had vroeger paar klasgenootjes uit Krommenie, dat is wel echt tenenkrommend
Een of ander inteeltdorpje boven Amsterdam.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:40 schreef Typisch het volgende:
Inso, vond jij het ook niet leuker toen VBL nog stoer deed en net alsof deed dat ze hier niet wilde posten?
Gvd allemaal dezelfde users in de SCs waar ik post
Ik post hier ook al jaren hoorquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:40 schreef Typisch het volgende:
Inso, vond jij het ook niet leuker toen VBL nog stoer deed en net alsof deed dat ze hier niet wilde posten?
Gvd allemaal dezelfde users in de SCs waar ik post
Ik kan wel mooi Engels spreken.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
geeft niet
volgende keer als ik in londen ben kom ik langs
praten we gewoon engels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |