Nee, totaal niet. Wat zachtere tongval dan ik, maja randstad/Gelderlandquote:
Brabantsquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Een mattie van mn broertje is turks maar die spreekt brabants.
Nou, daar ben je klaar mee hoor.
Oke gelukkig, dacht ik al welquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Wat zachtere tongval dan ik, maja randstad/Gelderland
Limburgs is het walgelijkste accent wat er is ja.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Brabants
Meest walgelijke accent op Limburgs en Rotterdams na
Ik merk vooral dat mijn Nederlands heel erg verschilt met wie ik praat.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
waar kom je vandaan dan
volgens mij is alleen Haarlems AN
krullebolletjegodin
amsterdams is het kutst van alle accentenquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Limburgs is het walgelijkste accent wat er is ja.
Daarna Fries, Drents
Tukkers praten ook echt waardeloos
Mijn vader en ik toen we in Center Parcs waren, stonden eerst een paar Limburgse kort pittige tokkies te beppen en de slagboom niet omhoog doen. Wij meteen mad en kreeg meteen weer een grafhekel aan die zachte gquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Limburgs is het walgelijkste accent wat er is ja.
Daarna Fries, Drents
Tukkers praten ook echt waardeloos
Noord-Hollandgenotquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
waar kom je vandaan dan
volgens mij is alleen Haarlems AN
krullebolletjegodin
hier in brabant vinden ze mijn manier van praten ook ineens lachwaardigquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik merk vooral dat mijn Nederlands heel erg verschilt met wie ik praat.
En toch moet ik er soms wle om lachenquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
amsterdams is het kutst van alle accenten
krijg daar echt letterlijk de (foute) rillingen van over mijn lijf
Echt Amsterdams hoor je zelden meerquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
amsterdams is het kutst van alle accenten
krijg daar echt letterlijk de (foute) rillingen van over mijn lijf
jaquote:
Ik was op schiphol in juni.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
hier in brabant vinden ze mijn manier van praten ook ineens lachwaardig
kkleijers
Ik kan echt alles hebben, behalve dat.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toch moet ik er soms wle om lachenHoe pauper het ook klinkt, heb ik ook bij haags accent
In Purmerend op school gezetenquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
als je dan iets te ver richting amsterdam of purmerend gaat is het ook al niet meer om aan te horen
die tongval is gewoon echt aidsquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt Amsterdams hoor je zelden meer
In elk geval in Amsterdam niet op wat ouwelui na dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |