ik wist wel wat je bedoelde, maar gaf met mijn reactie het belang van die filmpjes aanquote:
nee hoor van mij mag die joetjoep er ook uit en van Diaan ookquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:00 schreef D. het volgende:
Maar goed, ik ben weer de zeur, laat maar staan dan
lege spoiler zonder filmpies werkt beterquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja ik ga weer even wat aan de OP sleutelen. Sowieso die schijtlollige DJ namen. En filmpjes even in spoiler.
Jamaar de kliks zijn veel belangrijker dan de stemmenquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee hoor van mij mag die joetjoep er ook uit en van Diaan ook
Ga ik gelijk testen of dat scheelt met inladen, anders maar alleen thuis Top2000-topic volgenquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja ik ga weer even wat aan de OP sleutelen. Sowieso die schijtlollige DJ namen. En filmpjes even in spoiler.
niet zo haten op de dj namenquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gijs maakt me niet zo uit. Vind het eerder doodzonde dat Haandrikman er niet bij zit.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:03 schreef peaceman het volgende:
wel jammer dat Gijs twee uur per dag mag verpesten...
ik heb een glimlach gehad toen ik ze lasquote:
Samen met zn moeder.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:03 schreef peaceman het volgende:
wel jammer dat Gijs twee uur per dag mag verpesten...
misschien kan zijn moeder de presentatie overnemen? kan nauwelijks slechter wordenquote:
Kan ze Wout's uren ook overnemen?quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
misschien kan zijn moeder de presentatie overnemen? kan nauwelijks slechter worden
Wout vind ik altijd wel fijn chaotisch.quote:
Ik heb even een moment gehad dat ik 'm wat meer kon waarderen, maar nu is ie weer terug op irritatie-levelquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wout vind ik altijd wel fijn chaotisch.
Gisteren nog nietquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:08 schreef Diaan73 het volgende:
Misschien zijn ze dit jaar wel heel goed...
laten we die gedachte vasthouden bij de plaatjes van kensington enzoquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:08 schreef Diaan73 het volgende:
Misschien zijn ze dit jaar wel heel goed...
Kensington was best ok geweest als er wat dimensie in hun liedje zou zittenquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
laten we die gedachte vasthouden bij de plaatjes van kensington enzo
Ze hadden potentie als onehitwonderquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kensington was best ok geweest als er wat dimensie in hun liedje zou zitten
of met een andere stemquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kensington was best ok geweest als er wat dimensie in hun liedje zou zitten
Ik ook, als ie in een blender gaat zitten.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wout vind ik altijd wel fijn chaotisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |