SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 400!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.![]()
![]()
Zit weer dagen in m'n hoofd straksquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:46 schreef DeMolay het volgende:
jahaaaa![]()
meest ieritand en mooi tegelijk
Jarig geweest ja?quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:50 schreef DeMolay het volgende:
deze mag niet missen ..oude festivallen ...
Ben net 46 geworden dus .......![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd gozerquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:52 schreef DeMolay het volgende:
yup..samen met mn Pa..zelfde dag ..lol
Haha, veel plezier!quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:54 schreef DeMolay het volgende:
morgen nog een feestje was 30 novemberzijn wij hagenese goed in..nu word 't tuig uit de haag opgehaald
Gefeliciteerd DeMolayquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:52 schreef DeMolay het volgende:
Hey ik was in Berlein met Roger Waters.......whats going on !!! lol
Ken je Four Strong Winds van hem? Zo mooi!quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:05 schreef DeMolay het volgende:
stop
zo ben ik begonnen metaar gitaar
hey Rules !!
OK.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook minder dan eerst hoor, maar VI kijk ik graag.
Vanochtend druk geweest (nou ja, druk...) en vanmiddag de halve middag geslapenquote:Op zaterdag 3 december 2016 14:33 schreef Lavenderr het volgende:
Iedereen boodschappen doen en het huis doorwerken?
Don't give up!
Dat is op en top BNW iddquote:Op zaterdag 3 december 2016 17:47 schreef schommelstoel het volgende:
Dit moet natuurlijk in BNW.
Zal ik het installeren, of is dit een manier om mensen tot slaaf te maken.
[ afbeelding ]
Hoe voel je je? Beetje opgeknapt?quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanochtend druk geweest (nou ja, druk...) en vanmiddag de halve middag geslapen.
Ja best wel. Goede nachtrust helpt echt.quote:Op zaterdag 3 december 2016 18:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe voel je je? Beetje opgeknapt?
Heb jij zelf ook in een band gespeeld Molay?quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:26 schreef DeMolay het volgende:
Mick ronson ..auto ongeluk !........Ian Hunter ...ziekte denk ook aids...bowie. we weten !
Ja, ff goed slapen kan je erg van opknappen. Hoe is het met de pijn?quote:Op zaterdag 3 december 2016 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja best wel. Goede nachtrust helpt echt.
Zo even eten maken.
Gaat welquote:Op zaterdag 3 december 2016 18:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ff goed slapen kan je erg van opknappen. Hoe is het met de pijn?
Zit zeker te strak he?quote:Op zaterdag 3 december 2016 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaat wel. Met steunkous erger dan zonder dus ik heb dat ding weer uit gedaan.
Dat viel mee, maar hij rolde van boven steeds naar onder en knelde de boel af. Daarnaast jeukte t heel ergquote:
NIET KRABBEN !!!quote:Op zaterdag 3 december 2016 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat viel mee, maar hij rolde van boven steeds naar onder en knelde de boel af. Daarnaast jeukte t heel erg.
Mijn vader had ooit ziin voet in het gips en had ook erge jeuk.quote:Op zaterdag 3 december 2016 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat viel mee, maar hij rolde van boven steeds naar onder en knelde de boel af. Daarnaast jeukte t heel erg.
Nee, doe ik nietquote:
Ik dacht nu komt er iets ergsquote:Op zaterdag 3 december 2016 18:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mijn vader had ooit ziin voet in het gips en had ook erge jeuk.
Het leek hem een goed idee om met een lang keuken voorwerp te krabben op de plek waar hij anders niet bij kon.
Er zat alleen aan het uiteinde een klein rubber dopje, dat kwam natuurlijk los en bleef achter in het gips
Het ergere was dat de jeuk ergers was geworden en er iets continu op zijn huid drukte.quote:Op zaterdag 3 december 2016 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht nu komt er iets ergs.
Maar dat lijkt me echt strontvervelend, gips.
Gaaf he!quote:
Owquote:Op zaterdag 3 december 2016 18:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het ergere was dat de jeuk ergers was geworden en er iets continu op zijn huid drukte.
Plus, totaal nieuw gips er om heen de volgende dag
Ik zou er ook zo bij staan te giechelenquote:Op zaterdag 3 december 2016 18:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Gaaf he!
Je ziet twee volwassenen weer veranderen in kleine kinderen
Ja dat moment dat hij het voor het eerst ziet en van te voren vast zijn excuus aanbied om zijn lachen, man ik lachte net als een klein kind mee met hem.quote:Op zaterdag 3 december 2016 18:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou er ook zo bij staan te giechelen. Te briljant gewoon.
Haha ja dat moment was briljant. Sowieso toffe techniek hoor, netjes als je zoiets kan makenquote:Op zaterdag 3 december 2016 18:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja dat moment dat hij het voor het eerst ziet en van te voren vast zijn excuus aanbied om zijn lachen, man ik lachte net als een klein kind mee met hem.
Prachtig dit
Lekker dagje niks doen. Weer zo'n berichtje vanochtend.quote:Op zondag 4 december 2016 13:05 schreef Lavenderr het volgende:
Goedemiddag! Wat een schitterend weer!
En, wat heb je besloten?quote:Op zondag 4 december 2016 14:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Lekker dagje niks doen. Weer zo'n berichtje vanochtend.
Hoi je hoeft niet perse te werken...mag wel. Kijk maar wat je doet.
Verstandig. Drukte genoeg in het seizoen.quote:Op zondag 4 december 2016 14:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Thuis blijven. Haha. Je moet gebruik maken van de rustige periodes.
Idd.quote:Op zondag 4 december 2016 14:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Verstandig. Drukte genoeg in het seizoen.
Hoe gaat het met je mond? Geen napijn gekregen?
Wanneer moet je ook alweer voor de volgende kies?quote:Op zondag 4 december 2016 15:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Idd.
Voel het heel klein beetje. Eten is nog wel lastig.
Donderdag eerst zenuwbehandeling als ik mn mond vergenoeg open krijg. Ze kunnen daar nu pas bij omdat verstandskies weg is. 20 jan. Weer kaakchirurg.quote:Op zondag 4 december 2016 15:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wanneer moet je ook alweer voor de volgende kies?
Oh men, brrrrquote:Op zondag 4 december 2016 15:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Donderdag eerst zenuwbehandeling als ik mn mond vergenoeg open krijg. Ze kunnen daar nu pas bij omdat verstandskies weg is. 20 jan. Weer kaakchirurg.
Nou dan ben ik er ook wel weer ff klaar mee. Denk dat ik de 20e ook verstandskies boven laat trekken. Zit er dan toch en dan zijn ze alle 4 weg. Ben ik er vanaf...ze hebben toch geen functie.quote:
Nou, bij een tandarts weet je precies wat voor leed er op komt dagenquote:Op zondag 4 december 2016 15:45 schreef Blaadjes het volgende:
En mens lijd nog het meest door het lijden dat men vreest.
Krijg het idee dat jij niet graag naar de tandarts gaat. Jaren terug hadden we een tandarts die had de wachtkamer vol staan met attributen die ze heel vroeger gebruikte. De horror.quote:Op zondag 4 december 2016 16:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, bij een tandarts weet je precies wat voor leed er op komt dagen
Klopt helemaal. Ben echt bang ervoor. Gelukkig heb ik nog niets naars meegemaakt maar van het geluid van de boor word ik al misselijk. En wat een idee van die tandarts om die martelwerktuigen in de wachtkamer te zetten. Dan maak je meteen rechtsomkeerd.quote:Op zondag 4 december 2016 19:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Krijg het idee dat jij niet graag naar de tandarts gaat. Jaren terug hadden we een tandarts die had de wachtkamer vol staan met attributen die ze heel vroeger gebruikte. De horror.
In leeuwarden hadden we een tandarts en die had in wachtkamer een bord hangen met de tekst: Laat hier uw hoop maar varen.
Ah Egypte. Ja, daar is het lekker warm. Geniet ervan. Hier vriest het dat het kraaktquote:Op zondag 4 december 2016 23:36 schreef Dance99Vv het volgende:
Er zijn van die momenten dat ik blij ben met een kunstgebit.![]()
He is het geloofwaardig als ik hier vertel dat het heerlijk weer is?
+25 zonnig en warm .
Ben op vakantie in het land v.d. farao's piramides en het oog van horus
Das ondertemperatuurquote:Op maandag 5 december 2016 12:45 schreef Blaadjes het volgende:
Nou L vandaag wel wat meer last. Niet echt pijnlijk meer een stijf gevoel tot bovenop mn kop. Magoed dat zei ze al dat dat goed zou kunnen na paar dagen. Dacht zal mn temp even opnemen ivm ontsteking.
35.7 huh wtf das wel laag.
Verveling is leuk!! Dan kom je tot leuke ideeënquote:Op maandag 5 december 2016 14:02 schreef Samzz het volgende:
Ik verveel me.
Net een half uurtje gezeten om m'n eten op te eten, been dood.
Luilak.quote:Op maandag 5 december 2016 14:21 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb vandaag een vrije dag, waarin ik VANALLES had willen/moeten/zou gaan doen. Lukt niet echt.
Nu maar douchen en dan naar pa en ma voor sinterklaas gedoe.
Die ik niet kan uitvoerenquote:Op maandag 5 december 2016 14:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Verveling is leuk!! Dan kom je tot leuke ideeën
[..]
Luilak.
Lekker hequote:Op maandag 5 december 2016 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
Van mij mag het de hele winter dit weer blijven. Heerlijk dat vriesweer en het zonnetje
Ja echt heerlijk. Met dit weer zou ik wel de hele dag buiten willen zijn. Lekker langs het strand. Tintelende handen en rode neus van de kou en dan warme chocolademelkquote:
Jaaaaa, en slagroomquote:Op maandag 5 december 2016 16:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja echt heerlijk. Met dit weer zou ik wel de hele dag buiten willen zijn. Lekker langs het strand. Tintelende handen en rode neus van de kou en dan warme chocolademelk.
quote:Op maandag 5 december 2016 16:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja echt heerlijk. Met dit weer zou ik wel de hele dag buiten willen zijn. Lekker langs het strand. Tintelende handen en rode neus van de kou en dan warme chocolademelk.
Nou nou jij zit ook wel te dweilen of niet?quote:
Ik woon 2 km van het strandquote:Op maandag 5 december 2016 16:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou nou jij zit ook wel te dweilen of niet?
Komt wel weer joh! Niet zwelgen in zelfmedelijden! Niet doen!
Kan er niet naartoe hequote:
Leen ergens een beach buggy en ga crossenquote:Op maandag 5 december 2016 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan er niet naartoe he. Kan helemaal niks
.
Dat is balen idd. Maar dan kom ik terug op m'n eerdere post. NIET DOEN.quote:Op maandag 5 december 2016 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Er zijnspeciale strandrolstoelen hoor. Je hebt wel iemand nodig die je wil duwen....quote:Op maandag 5 december 2016 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Door wiequote:Op maandag 5 december 2016 16:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is balen idd. Maar dan kom ik terug op m'n eerdere post. NIET DOEN.
Ga lekker films kijken en laat je verzorgen
Ja zeg, ben nou niet bepaald een werkpaardquote:Op maandag 5 december 2016 16:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Er zijnspeciale strandrolstoelen hoor. Je hebt wel iemand nodig die je wil duwen....
Divje?
Ben onderweg.quote:
Met mijn geluk beland ik dan in t ziekenhuis met meerdere fracturenquote:Op maandag 5 december 2016 16:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Leen ergens een beach buggy en ga crossen
Neem chocola mee.quote:Op maandag 5 december 2016 16:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja zeg, ben nou niet bepaald een werkpaard
[..]
Ben onderweg.
Iets klopt hier niet.quote:Op maandag 5 december 2016 16:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja zeg, ben nou niet bepaald een werkpaard
Ben onderweg.
Zal ik even langskomen?quote:
Ja, da's niet handig.quote:Op maandag 5 december 2016 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met mijn geluk beland ik dan in t ziekenhuis met meerdere fracturen.
quote:Op maandag 5 december 2016 16:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb hazelnoot chocola in m'n tassie.
Jammer van die controllerquote:Op maandag 5 december 2016 16:39 schreef schommelstoel het volgende:
[ afbeelding ]
Zit te wachten tot acht uur, dan start ik laatste episode van westworld, gaat de tijd dan langzaam zeg!
quote:Op maandag 5 december 2016 16:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb hazelnoot chocola in m'n tassie.
Ja dat had ook wel even zwart kleurtje mogen krijgen.quote:
Maak het wel weer goed hoorquote:Op maandag 5 december 2016 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maak mijn leven nog een eindje kutter.
He bah.quote:
Meestal als mensen tegen mij praten tijdens het typen.quote:Op maandag 5 december 2016 16:44 schreef Divje het volgende:
Hebben jullie dat soms ook dat je iets wil typen maar dat je iets anders typt?
Jaquote:Op maandag 5 december 2016 16:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Meestal als mensen tegen mij praten tijdens het typen.
Dan type ik opeens wat ik ze hoor zeggen of een bepaald woord
Stop gewoon een theezak onder je lip johquote:
He bahquote:Op maandag 5 december 2016 16:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Stop gewoon een theezak onder je lip joh
Vul evt eerst met tabak ipv thee.
Oh, dat kan welquote:
Ligt hier gewoon in het vriesvak.quote:
Moet je voor de grap eens met iemand vanuit je whatsapp afspreken om fouten in whatsapp niet te verbeteren.quote:
Daarmee kom je mijn huis niet in.quote:Op maandag 5 december 2016 16:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Als dat niet uitmaakt wil ik ook wel wat Surströmming
Doe ik serieus een keer als je wilquote:
Oh dat neem ik ook niet mee naar jouquote:
Dat hou ik niet vol. Verbeter graag mensen.quote:Op maandag 5 december 2016 16:49 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens met iemand vanuit je whatsapp afspreken om fouten in whatsapp niet te verbeteren.
Kun je lachen, aangezien soms ook je toetsenbord de domste suggesties geeft.
Oh, ben je er zo één.quote:Op maandag 5 december 2016 16:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat hou ik niet vol. Verbeter graag mensen.
Wil je ook slagroom op de daimtaart of liever op je lichaam?quote:
Ghehe da's ook een eikelstreekquote:Op maandag 5 december 2016 16:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oh, ben je er zo één.
Had die eigenschap in het verleden ook, maak je niet echt vriendjes mee.
Helemaal als het om iemand gaat die zwaar dyslectisch is
Beide een optie?quote:Op maandag 5 december 2016 16:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wil je ook slagroom op de daimtaart of liever op je lichaam?
Doe je dat ook zo op Tinder?quote:Op maandag 5 december 2016 16:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh zekerquote:
Zo iemand ken ik ook, ik zeg dan heel droog: Nee andere links. dan zwijgt ze, en het is verstandig als ik dat dan ook maar doequote:Op maandag 5 december 2016 16:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Ghehe da's ook een eikelstreek
Ken iemand die niet weet wat links en rechts isgaat ie me vragen om een routebeschrijving
"Jaa, dan ga je links, nog een keer links, rechts en dan nog 3 keer links."
Ow, is dat echt een ding?quote:Op maandag 5 december 2016 17:03 schreef Divje het volgende:
[..]
De Zeeuwse Kampioenschappen Pizza Werpen ?
Oh, dat zit al in m'n maagquote:Op maandag 5 december 2016 17:07 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Foto van je behaalde resultaat!
quote:Op maandag 5 december 2016 16:35 schreef Scrummie het volgende:
Dit weer is kut weer trouwens. Gewoon 25+ graden graag.
Ah gossie. Ik ook...quote:
Hebben we alledrie een overeenkomstquote:
Regelmatig.quote:Op maandag 5 december 2016 16:44 schreef Divje het volgende:
Hebben jullie dat soms ook dat je iets wil typen maar dat je iets anders typt?
Als je een vrouw was geweest...quote:Op maandag 5 december 2016 18:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Hebben we alledrie een overeenkomstwat leuk!
Ik zie mogelijkheden
wowquote:Op maandag 5 december 2016 16:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat is jouw voorkeur?quote:
Hete choco in een hete vrouw, met toef slagroom. Klinkt goed.quote:Op maandag 5 december 2016 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vandaag heb ik het liefste slagroom op de hete chocoladeEn een scheutje malibu er in
Fogel Fogel jij ondeugende manquote:Op maandag 5 december 2016 18:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hete choco in een hete vrouw, met toef slagroom. Klinkt goed.
quote:Op maandag 5 december 2016 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fogel Fogel jij ondeugende man
Sint vindt dat dit niet kan
Beetje hete vrouwen met slagroom bespuiten
Sint's oren gingen er van tuiten
Voor straf ga je een poosje in de hoek
Met een lekkere peperkoek![]()
[..]
[..]
Heel goed!quote:Op maandag 5 december 2016 20:24 schreef Divje het volgende:
Ben vandaag eens bij gaan houden hoeveel kcal ik binnen krijg..
1822 kcal wb pizza's
537 kcal chocola
~800 kcal chips
~700 kcal brood + beleg
381 kcal yoghurt
~4240 kcal in totaal![]()
Meer van dit soort dagen heb ik nodig
Trek het eruit.quote:Op maandag 5 december 2016 20:59 schreef Tjacka het volgende:
Dit is zo'n raar gevoel. Ik denk dat ik iets van optimisme voel door mijn lichaam
Ik snap deze post nietquote:Op maandag 5 december 2016 20:24 schreef Divje het volgende:
Ben vandaag eens bij gaan houden hoeveel kcal ik binnen krijg..
1822 kcal wb pizza's
537 kcal chocola
~800 kcal chips
~700 kcal brood + beleg
381 kcal yoghurt
~4240 kcal in totaal![]()
Meer van dit soort dagen heb ik nodig
Denk dat ik gisteren ook zoiets binnen heb gekregenquote:
Ik wil aankomenquote:Op maandag 5 december 2016 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat je meer van die dagen nodig hebt?
Ik denk niet dat jezelf volstoppen met junkfood the way to go isquote:Op maandag 5 december 2016 21:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik wil aankomen
Dus, meer van deze dagen dat ik boven de 4000 kcal kom.
Nouja, vandaag is dan pizzadag. Zoals eigenlijk 3 dagen in de weekquote:Op maandag 5 december 2016 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jezelf volstoppen met junkfood the way to go is. Maar wat weet ik nou
.
Niks mis met stamppot. Laat je niet gek maken door die idiote hype dat je alleen maar bessen mag eten. En dat word je dan verteld door een paar graatmagere types die zichzelf uithongeren om beeldig op een foto te staan.quote:Op maandag 5 december 2016 21:23 schreef Divje het volgende:
Warm voer is bij mij pasta of stamppotten
Valt ook genoeg af te wisselen met stamppotten zoals ik laatst posttequote:Op maandag 5 december 2016 21:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niks mis met stamppot. Laat je niet gek maken door die idiote hype dat je alleen maar bessen mag eten. En dat word je dan verteld door een paar graatmagere types die zichzelf uithongeren om beeldig op een foto te staan.
Gewoon goed eten en een beetje variatie.
Bessen? Is dat nieuw?quote:Op maandag 5 december 2016 21:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niks mis met stamppot. Laat je niet gek maken door die idiote hype dat je alleen maar bessen mag eten. En dat word je dan verteld door een paar graatmagere types die zichzelf uithongeren om beeldig op een foto te staan.
Gewoon goed eten en een beetje variatie.
Jemig wat ergquote:Op maandag 5 december 2016 21:34 schreef Scrummie het volgende:
En het is wederom misse boel hier. Maar eigenlijk is een
ongepast, want wat ik eruit begrijp zijn ze bang dat er iemand dood is hier beneden.
goj-bessenquote:Op maandag 5 december 2016 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bessen? Is dat nieuw?
Jeetje *hap chocolade neemt.
Ja. Maar politie is binnen geweest wat ik ervan begrijp als afluisteraar, en daar was niets. Dus nu is ie vermist denk ik.quote:
Wutquote:Op maandag 5 december 2016 21:34 schreef Scrummie het volgende:
En het is wederom misse boel hier. Maar eigenlijk is een
ongepast, want wat ik eruit begrijp zijn ze bang dat er iemand dood is hier beneden.
Dus; ben je arm genoeg, krijg je extra korting bovenop je huurtoeslag. Krijg je, zoals ik dus, 1000 euro op jaarbasis teveel, krijg je geen huurtoeslag, maar naaien we je ook nog even extra omdat het zo lekker is?quote:Komt u niet in aanmerking voor huurtoeslag? Dan wordt de huur verhoogd.
Netto huur: ¤ 676,68
Subsidiabele huurprijs ¤ 710,68
Ja, verder een leuke buurt hier hoor! Hardenberg, gebeurt nooit wat, behalve op de 100 vierkante meter waar ik vlak boven woon. Man man man. Begin het spuugzat te worden.quote:
Nou, ik vind het echt onzin. Doe normaal en eet gezond. Groente en fruit en vlees als je geen vegetariër bent. Noten ook goed. Men slaat zo door met die voedselwaanzin. Nog even en we mogen helemaal niet meer eten.quote:
Dat valt niet uit te leggen.quote:Op maandag 5 december 2016 21:48 schreef Scrummie het volgende:
Kan iemand mij dit uitleggen?
[..]
Dus; ben je arm genoeg, krijg je extra korting bovenop je huurtoeslag. Krijg je, zoals ik dus, 1000 euro op jaarbasis teveel, krijg je geen huurtoeslag, maar naaien we je ook nog even extra omdat het zo lekker is?
Ik heb er geen verklaring voor.quote:Op maandag 5 december 2016 21:48 schreef Scrummie het volgende:
Kan iemand mij dit uitleggen?
[..]
Dus; ben je arm genoeg, krijg je extra korting bovenop je huurtoeslag. Krijg je, zoals ik dus, 1000 euro op jaarbasis teveel, krijg je geen huurtoeslag, maar naaien we je ook nog even extra omdat het zo lekker is?
Kan ik me voorstellen, laatst had je t er ook over.quote:Op maandag 5 december 2016 21:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, verder een leuke buurt hier hoor! Hardenberg, gebeurt nooit wat, behalve op de 100 vierkante meter waar ik vlak boven woon. Man man man. Begin het spuugzat te worden.
Omdat het gemiddelde westerse dieet bij lange na niet gezond is.quote:Op maandag 5 december 2016 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ik vind het echt onzin. Doe normaal en eet gezond. Groente en fruit en vlees als je geen vegetariër bent. Noten ook goed. Men slaat zo door met die voedselwaanzin. Nog even en we mogen helemaal niet meer eten.
Preciesquote:Op maandag 5 december 2016 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ik vind het echt onzin. Doe normaal en eet gezond. Groente en fruit en vlees als je geen vegetariër bent. Noten ook goed. Men slaat zo door met die voedselwaanzin. Nog even en we mogen helemaal niet meer eten.
Ja.. eerder dit jaar hier vlak onder brand, toen was het ook wekelijks raak zo'n beetje met ruzies en andere trammelant, na die brand is het een tijdje wat rustiger geweest maar in een week tijd 3 keer gedoe en dan nu dit.. nu is het wat ernstiger natuurlijk, maar gezien wat ik wel eens zie gebeuren daar, zou het me niets verbazen als 1 van zijn drugsklanten boos geworden is.quote:Op maandag 5 december 2016 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, laatst had je t er ook over.
Misschien dat t te maken heeft met dat t geld dat de lagere inkomens als korting krijgen bij de hogere inkomens worden verrekend in de huurprijs?quote:Op maandag 5 december 2016 21:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Mooi, dan ben ik dus niet de enige.
quote:Op maandag 5 december 2016 21:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja.. eerder dit jaar hier vlak onder brand, toen was het ook wekelijks raak zo'n beetje met ruzies en andere trammelant, na die brand is het een tijdje wat rustiger geweest maar in een week tijd 3 keer gedoe en dan nu dit.. nu is het wat ernstiger natuurlijk, maar gezien wat ik wel eens zie gebeuren daar, zou het me niets verbazen als 1 van zijn drugsklanten boos geworden is.
En die persoon kan niet eruit gezet worden?quote:Op maandag 5 december 2016 21:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja.. eerder dit jaar hier vlak onder brand, toen was het ook wekelijks raak zo'n beetje met ruzies en andere trammelant, na die brand is het een tijdje wat rustiger geweest maar in een week tijd 3 keer gedoe en dan nu dit.. nu is het wat ernstiger natuurlijk, maar gezien wat ik wel eens zie gebeuren daar, zou het me niets verbazen als 1 van zijn drugsklanten boos geworden is.
Noten sowieso erg duur.quote:Op maandag 5 december 2016 21:57 schreef Samzz het volgende:
Ik heb me zaterdag staan verbazen over hoe duur walnoten zijn.
Enjoy Scrum!quote:Op maandag 5 december 2016 21:55 schreef Scrummie het volgende:
Nu tijd voor TWDfijne avond nog allemaal.
Dit is veel belangrijkerquote:Op maandag 5 december 2016 21:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen. Daar gaat mijn modcarriere.
Kennissen maar eens lief aankijken, die hebben tig walnotenbomen in de tuin.quote:
Mijn schoonouders ook.quote:Op maandag 5 december 2016 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kennissen maar eens lief aankijken, die hebben tig walnotenbomen in de tuin.
Beter! Die dingen zijn superlekker, beetje honing erbijquote:Op maandag 5 december 2016 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn schoonouders ook.
Elk weekend mooi vooraadje.
Ga je dan doodquote:Op maandag 5 december 2016 22:12 schreef Fogel het volgende:
Ik heb het probleem dat ik walnoten lekker vind maar dat ik er allergisch voor ben
Pecan gaat wel goed, en die zijn gelukkig ook prima te etenAlleen wel stukken moeilijker verkrijgbaar.
Als ik gewoon dooreet en geen medicijn neem dan waarschijnlijk wel ja. Maar dat heb ik nog nooit getestquote:
Doe ook maar niet.quote:Op maandag 5 december 2016 22:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik gewoon dooreet en geen medicijn neem dan waarschijnlijk wel ja. Maar dat heb ik nog nooit getest
Ik probeer vanalles, maar zo dom ben ik niet.quote:
Zou heel goed kunnen. Net at voor Teeuwen.quote:Op maandag 5 december 2016 23:14 schreef DeMolay het volgende:
heb altijd t idee dat teeuwen verder gaat in de sketch...kijk naar die gezichten !
Welterustenquote:Op maandag 5 december 2016 23:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen. Net at voor Teeuwen.
En nu slapen. Truste en tot morgen
quote:Op dinsdag 6 december 2016 09:44 schreef theguyver het volgende:
Hoeizie luitjes?
Iemand nog wat leuks gehad van sinterklaas?
Ah de oude manier is altijd wel makkelijk als je meer dan 2 mensen over de vloer hebt.quote:Op dinsdag 6 december 2016 09:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een koffiezetter
Gewoon een lekker simpel filterkoffieding, maar helemaal perfect na een paar maanden zonder.
En sint fogel heeft een netbook aan zichzelf gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |