Weer een teleurstellingquote:Op dinsdag 6 december 2016 16:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
Nieuwe gitaar komt niet trouwens, ik was helemaal vergeten dat ik nog een +- 50 jaar oude Fasan had liggen bij een gitaarbouwerDaar heb ik gister naar gemaild, en daar word vanaf morgen aan gewerkt
Bron?quote:Op woensdag 7 december 2016 19:47 schreef chroestjov het volgende:
Je kanaal bloedt een beetje dood, de hoogste tijd om wat te gaan innoveren.
Gewoon, er komen amper nog abonnees bij, de hoeveelheid content wordt steeds minder en hetgeen wat nog wel online komt, is niet echt innovatief te noemen en dit topic krijgt ook steeds minder reacties en views.quote:
Eens. Stijging van abonnees is vanaf 170-180 behoorlijk afgevlakt. Een vrij ambitieuze aflevering van "Even de toerist uithangen in ... " in bijvoorbeeld Keulen inclusief interessant dashcambeelden zou de boel kunnen vlot trekken, hoewel zo'n onderneming vanuit Hilversum minimaal 50 euro zou kosten.quote:Op woensdag 7 december 2016 20:43 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Gewoon, er komen amper nog abonnees bij, de hoeveelheid content wordt steeds minder en hetgeen wat nog wel online komt, is niet echt innovatief te noemen en dit topic krijgt ook steeds minder reacties en views.
Ah, de Bradge is backquote:Op woensdag 7 december 2016 20:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
er komt straks content aan waarschijnlijk
Geen idee, ik heb vandaag een redelijk gaaf geluidssysteem in de Twingo laten bouwen, nog niet helemaal af (quote:Op woensdag 7 december 2016 21:23 schreef Grillz het volgende:
Wat voor nieuwe concepten kan men in de toekomst verwachten?
Veel plezier ermee! Een mooie toevoeging.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb vandaag een redelijk gaaf geluidssysteem in de Twingo laten bouwen, nog niet helemaal af () Maar daar heb ik helaas geen video's van. Ja hele korte snippets.
320 KBPS of zelfs 256 KBPS vind ik gewoon prima te doen, FLAC neemt alleen maar extra ruimte in en ik heb geen dure audiofiele troep in m`n schuurtje/twingo dus dat hoor ik toch niet.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:28 schreef Grillz het volgende:
[..]
Veel plezier ermee! Een mooie toevoeging.
Heel erg veel verstand van muziek evenals geluid heb ik niet, maar wat ik me afvroeg is of jij als muzikant harde eisen stelt aan de geluidskwaliteit van datgene wat jij luistert.
Kan '320 kbps' er mee door, of is FLAC 'the way to go'?
Geeft hij geen fuck om. Al een keer een discussie over geweest.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:28 schreef Grillz het volgende:
[..]
Veel plezier ermee! Een mooie toevoeging.
Heel erg veel verstand van muziek evenals geluid heb ik niet, maar wat ik me afvroeg is of jij als muzikant harde eisen stelt aan de geluidskwaliteit van datgene wat jij luistert.
Kan '320 kbps' er mee door, of is FLAC 'the way to go'?
Eh nee.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:30 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Geeft hij geen fuck om. Al een keer een discussie over geweest.
Dat systeem bestaat waarschijnlijk uit 20 euro speakers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tweeters zitten al gemonteerd, subwoofer zit ook al, versterker word vrijdag geregeld, dan worden de 4" speakertjes in m`n dashboard vervangen door middentoners van een oude Sony set, krijgt het hele gedoetje z`n scheiding en dan is het helemaal![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2016 21:34:03 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |