quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik dacht met wie staat Row nou te praten, maar ze stond voor zich uit te staren voor een kapstok.
Oh geen ideequote:Op vrijdag 2 december 2016 01:42 schreef Punkman het volgende:
[..]
B&B kussen die ze daar gebruiken ?
Hij heeft het 2 keer gezegd. Een keer tijdens de fitty, en nog een keer later, buiten samen met Bas.quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
OT: Ivm. met het monteren, heeft iemand een exact tijdstip van die opmerking
van Boyd dat hoeren schoner zijn dan een stier in de loods ?
En beide een ruitjesshirt.How kjoet.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Euh na 22.00 iig..quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Oef na de sinterklaas gedoe en roast van Boyd (die was ok wel leuk)quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens Cemal hadden Jessy en Billy weer ruzie, na aanleiding van vanavond.quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:46 schreef snetje het volgende:
Billy nog steeds Jessie aan het pijpen? In de hoop dat hij niet terug loopt naar de loods voor een verdere discussie?...
Volgens mij na deel 2 maar zeker weet ik het nietquote:Op vrijdag 2 december 2016 01:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
O Ohw....quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
Volgens Cemal hadden Jessy en Billy weer ruzie, na aanleiding van vanavond.
Werden toch geen namen genoemd, alleen 'Zijn ze nu nog bezig?' .quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
Volgens Cemal hadden Jessy en Billy weer ruzie, na aanleiding van vanavond.
23:18 zie ik de eerste opmerking in de COS.quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het woord ruzie is nooit gevallen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Werden toch geen namen genoemd, alleen 'Zijn ze nu nog bezig?' .
Kan natuurlijk over heel andere mensen en heel andere dingen gaan.
Erg verrassend is het niet maar ik wil het wel wetenquote:
Nee, Cemal zei dat Billy en Jessie en discussie op de boot hadden wat niet zo goed ging.quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oké.quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:49 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, Cemal zei dat Billy en Jessie en discussie op de boot hadden wat niet zo goed ging.
00.08 uur ongeveer denk ikquote:Op vrijdag 2 december 2016 01:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Billy en Jessie zijn de hele dag al bezig ...quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kom maar wiebelen konijntje...quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:51 schreef snetje het volgende:
[..]
Billy en Jessie zijn de hele dag al bezig ...
[ afbeelding ]
Vanmorgen ....
Nee joh veel eerder. Rond elf uur klopt welquote:
Het is 2 keer gezegd.quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh veel eerder. Rond elf uur klopt wel
Hij heeft het twee keer gezegd, ook tegen Bas later nog.quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Met Bas buiten was 00.08 u. in mijn eigen opnamequote:Op vrijdag 2 december 2016 01:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar de eerste keer was het leukste.quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:53 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hij heeft het twee keer gezegd, ook tegen Bas later nog.
Dat zou inderdaad rond 0.00 uur geweest kunnen zijn.
Ik hoer maar opquote:Op vrijdag 2 december 2016 01:54 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Met Bas buiten was 00.08 u. in mijn eigen opname
Klopt dat zei hij in Ruud zijn gezicht.quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maar de eerste keer was het leukste.
quote:
Ach kom op ik maak een geintjequote:
Ik snap hem nietquote:
Dank je dit helpt, gevonden.quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
23:18 zie ik de eerste opmerking in de COS.
Niet grappig ... hoer... met je kaviaar op toastjes!!quote:
Geen dank.quote:
Zowiezo eet je geen kaviaar op toastjes...quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Niet grappig ... hoer... met je kaviaar op toastjes!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |