Zozo, visafval zelfs. Loop niet zo te lullen man, het is gewoon een gepaneerde plak witvis, een grote visstick.quote:Op donderdag 8 december 2016 11:01 schreef dimmak het volgende:
[..]
Nee. Dat ding van visafval wat er op ligt is niet te vreten.
Witvis? Witvis bestaat niet eens man.quote:Op donderdag 8 december 2016 12:19 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zozo, visafval zelfs. Loop niet zo te lullen man, het is gewoon een gepaneerde plak witvis, een grote visstick.
Mooi dat je jezelf onderuit haalt met die ingrediëntenlijst .quote:Op donderdag 8 december 2016 13:36 schreef dimmak het volgende:
[..]
Witvis? Witvis bestaat niet eens man.Ze maken het van zwarte koolvis. Maar het is ook niet gemaakt van een filet, nee al die filet gaat op 1 grote hoop met een hoop andere producten waar ze dan die burgers weer van drukken. Dus loop zelf niet zo te lullen.
[ afbeelding ]
Het is een beetje tegenstrijdig.quote:Op donderdag 8 december 2016 13:55 schreef CrashO het volgende:
[..]
Mooi dat je jezelf onderuit haalt met die ingrediëntenlijst .
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor 1,50 is het zeker de moeite waard.quote:Op donderdag 8 december 2016 11:15 schreef HeelVeelvragen het volgende:
[..]
Absoluut niet, hij is best te eten en bij vlagen lekker, maar ontzettend klein, 1 hap en weg.
Geen ideequote:Op donderdag 8 december 2016 18:26 schreef MutedFaith het volgende:
Maar in België hebben ze ook geen cadeaukalender, of wel?
Belgen eten toch altijd frietekes met stoofvlees bij het frietkot? Niet bij de mac.quote:Op donderdag 8 december 2016 18:26 schreef MutedFaith het volgende:
Maar in België hebben ze ook geen cadeaukalender, of wel?
Kun je die ook halen zonder verder eten of drinken te bestellen?quote:Op donderdag 8 december 2016 22:16 schreef Zelfscanner het volgende:
Nou, daar gaan we hoor
[ afbeelding ]
Gewoon de cheeseburger erbij nemenquote:Op vrijdag 9 december 2016 06:11 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Kun je die ook halen zonder verder eten of drinken te bestellen?
Zijn dat ze? Op de app ziet ze er iig heel anders uit...quote:Op donderdag 8 december 2016 22:16 schreef Zelfscanner het volgende:
Nou, daar gaan we hoor
[ afbeelding ]
Getsie, dan neem ik wel mcnuggetsquote:Op vrijdag 9 december 2016 06:41 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Gewoon de cheeseburger erbij nemen
Op foto's ziet een Big Mac ook heel anders uitquote:Op vrijdag 9 december 2016 09:35 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Zijn dat ze? Op de app ziet ze er iig heel anders uit...
[ afbeelding ]
ik eet overal friet.quote:Op donderdag 8 december 2016 22:12 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Belgen eten toch altijd frietekes met stoofvlees bij het frietkot? Niet bij de mac.
Als ik het screenshot goed interpreteer hoor je er twee te krijgen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 12:24 schreef Marco001 het volgende:
Is het daadwerkelijk 1 kerstsok? Kwam er al achter dat je de code niet bij een paal kan gebruiken en er stond een gigantische rij bij de gewone kassa.. dus ik ben afgehaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |