huh verkrachtingsstuk?quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging ooit het verkrachtingsstuk uit de "Hoe overleef ik..." reeks voorlezen op de basisschool.
Heb mijn juf nog nooit zo benauwd zien kijken.
Komt er een verkrachtingsstuk in voor dan?quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging ooit het verkrachtingsstuk uit de "Hoe overleef ik..." reeks voorlezen op de basisschool.
Heb mijn juf nog nooit zo benauwd zien kijken.
Was in één boek, toen ze een hele behulpzame buurman hadden en die ineens boven op moeders lag te worstelen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
Wist niet dat die boeken daar over gingen.
Nee. Dat is erg tergend om te lezen nuquote:
huh nee johquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was in één boek, toen ze een hele behulpzame buurman hadden en die ineens boven op moeders lag te worstelen.
Weet nog paar jaar geleden dat we in Relatie SC allemaal lijstjes gingen maken de hele tijd.quote:
quote:
Ik zal het toch niet zomaar geïmproviseerd hebben voor in de klasquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt er een verkrachtingsstuk in voor dan?
Die lijstjes waar ik onterecht op ben gezet zekerquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet nog paar jaar geleden dat we in Relatie SC allemaal lijstjes gingen maken de hele tijd.
Was lekker kinderlijk.
Kan me niet voorstellen dat jij daar in voorkwam aangezien niemand jou kende daar.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die lijstjes waar ik onterecht op ben gezet zeker
Ik heb het toch goed onthoudenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Dat vond ik 10 jaar terug al eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Dat is erg tergend om te lezen nu
Ja daar heb ik nooit gepost natuurlijkquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet nog paar jaar geleden dat we in Relatie SC allemaal lijstjes gingen maken de hele tijd.
Was lekker kinderlijk.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het toch goed onthouden
http://www.scholieren.com/boekverslag/55988wtf is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tokkies prediken altijd voor eigen rechter te moeten spelen, daarom zijn het ook tokkiesquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hier in het dorp hebben ze een buurtpreventie facebookpagina en alle tokkies komen daar weer met teksten dat ze eigen rechter moeten spelen t.o.v. inbrekers
Man man man
Echt hoorquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ha daar hebben we de grootste Utopia fan
zo maar gaan slapenquote:
Vreselijk volkquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tokkies prediken altijd voor eigen rechter te moeten spelen, daarom zijn het ook tokkies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |