Ja, zelfs in de avond is het doodquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er waren nog eens tijden dat GRTD er 5 topics per dag doorheen joeg.
Dat doe je juist in de winter toch?quote:
Komt omdat Amarantha, Fera en Flippie hier niet meer posten.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, zelfs in de avond is het dood
Zonde.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:21 schreef supersof het volgende:
Mijn ouders hebben een gourmetstel gekocht en een keer gebruikt en we doen het nu nooit meer
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:21 schreef supersof het volgende:
Mijn ouders hebben een gourmetstel gekocht en een keer gebruikt en we doen het nu nooit meer
Nee het stinkt zoquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonde.
Nodig wat vrienden uit en ga lekker gourmetten.
ja mijn vader wordt dan helemaal gekquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Stonk zeker teveel in huis
Lekker 40-45 keer aan het gasknopje draaien zodat hij weer een minuutje aanblijftquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonde.
Nodig wat vrienden uit en ga lekker gourmetten.
Mijn ouders klagen daar ook altijd over en doen het daarom nooit.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ja mijn vader wordt dan helemaal gek
alle deuren open midden in de winter
en dan wordt mijn moeder weer boos dat het koud is en tocht
Caland vindt dit een leuke zin.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker 40-45 keer aan het gasknopje draaien zodat hij weer een minuutje aanblijft
#bestuurtegendemuurquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:25 schreef Fok-it het volgende:
Lol, ik wilde stemmen voor de top 2000, kan het al niet meerWtf het is 2 december
Stomquote:
Dat was jammerlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker 40-45 keer aan het gasknopje draaien zodat hij weer een minuutje aanblijft
Ja, maar lijstjes maken is leukquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan jou die top 2000 nou schelen, zoek zelf de nummers op die je wil luisteren.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan jou die top 2000 nou schelen, zoek zelf de nummers op die je wil luisteren.
die boeken las ik vroegerquote:
Francine Oomen boeken lees ik al 20 jaar niet meerquote:
Ik ging ooit het verkrachtingsstuk uit de "Hoe overleef ik..." reeks voorlezen op de basisschool.quote:
Wat?quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging ooit het verkrachtingsstuk uit de "Hoe overleef ik..." reeks voorlezen op de basisschool.
Heb mijn juf nog nooit zo benauwd zien kijken.
Nog wel Carry Slee boeken?quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Francine Oomen boeken lees ik al 20 jaar niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |