Vond het best een leuke film, maar niet perse heel briljant.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond die ook echt supertofDie drumsolo op het eind
Wel briljant geacteerd. J.K Simmonsquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vond het best een leuke film, maar niet perse heel briljant.
Ja ik snap het, is bij mijn geen persoonlijke favoriet omdat ik niet zoveel met het muziekwereldje heb.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel briljant geacteerd. J.K Simmons![]()
En je hebt natuurlijk ook films erbij die niet briljant zijn maar gewoon persoonlijke favorietenNet als Into the Wild
welkequote:Op vrijdag 2 december 2016 23:26 schreef Fok-it het volgende:
Maar mindfuckfilms zijn wel baas ja
Deze week ook weer een goeie mindfuck in de bios gezien, en dan al die tokkies in de zaal: Wat een kutfilm zeg, snapte d`r niks van, geldverspilling
Dat soort films moet je ook niet in de bioscoop kijken.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:26 schreef Fok-it het volgende:
Maar mindfuckfilms zijn wel baas ja
Deze week ook weer een goeie mindfuck in de bios gezien, en dan al die tokkies in de zaal: Wat een kutfilm zeg, snapte d`r niks van, geldverspilling
quote:
insoquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Cidade de Deus is de film die het meest indruk op mij maakte toen ik een jaar of 12 was.
Zo`n rauwe harde film kijken is ook best wel heel wat alsj e pas 12 bentquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Cidade de Deus is de film die het meest indruk op mij maakte toen ik een jaar of 12 was.
Donnie Darko godquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:28 schreef Fok-it het volgende:
Jake Gyllenhaal is ook al zo`n eindbaas
Was goed filmpje hoorquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo`n rauwe harde film kijken is ook best wel heel wat alsj e pas 12 bent
mag morgen een setje mee doen, ben echt super blijquote:
lekker bezig hoorquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:31 schreef supersof het volgende:
[..]
mag morgen een setje mee doen, ben echt super blij
Zou best goeie psychologische thriller zijnquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind dit wel een leuke
[ afbeelding ]
Hou ik vanquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou best goeie psychologische thriller zijn
Ik luister echt te weinig nieuwe muziek. Zou niet kunnen zeggen wat er opdit moment `in' isquote:
Had ik ook sinds een tijdje terug, maar vind dat er best leuke muziek is laatste tijdquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik luister echt te weinig nieuwe muziek. Zou niet kunnen zeggen wat er opdit moment `in' is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |