Nou ja, m`n vader vind het allemaal niet zo bijzonder. Maar wil wel avondje naar hem toe, anders is het ook zo lullig, dus denk kerstavond naar m`n pa en eerste kerstdag bij m`n moederquote:Op donderdag 1 december 2016 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vier jij kerst met beide ouders trouwens? Dus de ene dag bij de één en dan andere dag bij de ander
Oh jij viert kerstavond echt? Doen wij nooitquote:Op donderdag 1 december 2016 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, m`n vader vind het allemaal niet zo bijzonder. Maar wil wel avondje naar hem toe, anders is het ook zo lullig, dus denk kerstavond naar m`n pa en eerste kerstdag bij m`n moeder
Tweede kerstdagquote:Op donderdag 1 december 2016 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh jij viert kerstavond echt? Doen wij nooit
Altijd alleen eerste en tweede kerstdag (inb4 Inso met kritiek hierop)
Nee maar zo heet het toch?quote:Op donderdag 1 december 2016 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh jij viert kerstavond echt? Doen wij nooit
Altijd alleen eerste en tweede kerstdag (inb4 Inso met kritiek hierop)
Lekker voetbal kijkenquote:
Mijn moeder heeft geen zin om drie dagen achter elkaar speciaal te koken.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar zo heet het toch?![]()
En vanaf kerstavond word er meestal al wel speciaal gegeten qua koken, dat wel
Nee tweede kerstdag gaan we meestal pannenkoeken bakken, of restjes, of uit eten ofzoquote:Op donderdag 1 december 2016 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker voetbal kijken
[..]
Mijn moeder heeft geen zin om drie dagen achter elkaar speciaal te koken.
Maar ook niet om te gaan gourmetten danlastig allemaal
Snap wel dat het vermoeiend is.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee tweede kerstdag gaan we meestal pannenkoeken bakken, of restjes, of uit eten ofzo
Veel te druk vaak ja.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zou later ook wel uit eten gaan ja, maar is wel druk dan.
Klopt ja.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap wel dat het vermoeiend is.
Zou later ook wel uit eten gaan ja, maar is wel druk dan.
Viert je broertjes vriendin kerst wel met jullie mee?quote:Op donderdag 1 december 2016 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze kerst mn schoonzusje even voorzien van het WARE geloof.
jawelquote:Op donderdag 1 december 2016 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Viert je broertjes vriendin kerst wel met jullie mee?
lekker tochquote:Op donderdag 1 december 2016 22:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Date![]()
Nee, studenten zonder voorbereiding tijdens een experiment iets uitgelegd zien te krijgen. Van 8:30 tot 16:00. Wat een marteling.
Lijkt me toch best ongemakkelijk voor haarquote:Op donderdag 1 december 2016 22:09 schreef Insomnia_ het volgende:
anders moet je geen relatie nemen met een pool
hoezoquote:Op donderdag 1 december 2016 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me toch best ongemakkelijk voor haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |