de plaat sloeg over ?quote:Op donderdag 1 december 2016 22:04 schreef Bugno het volgende:
[..]
Just wrong...
Op Melt! Festival afgelopen jaar extreem vet moment meegemaakt met de intro van I Feel Love
Nee. Het leek dus alsof hij I Feel Love inzette, iedereen juichen, alles. Maar het bleef bij de intro en vervolgens knalde hij Sing It Back van Moloko eroverheen. EIndbaasquote:
Als dit jouw lijstje niet is lijkt ie wel héél erg goed.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:00 schreef peaceman het volgende:
Dit is pas een mooie lijsthttps://stemmen.top2000.n(...)?page=1&q=&view=list
Kan ook het lijstje van ranja zijn trouwensquote:Op donderdag 1 december 2016 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als dit jouw lijstje niet is lijkt ie wel héél erg goed.
Ik zie minimaal 9 liedjes waarvan ik zéker weet dat ze jouw stem hebben.
Die zou op Laugh and Walk Away hebben gestemd.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:30 schreef Bugno het volgende:
[..]
Kan ook het lijstje van ranja zijn trouwens
ENG!quote:Op donderdag 1 december 2016 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zou op Laugh and Walk Away hebben gestemd.
Dat is wel een verklaring waarom het een prima lijstje is. ranja ligt wel zo'n beetje het dichtst bij mij qua muzieksmaak van iedereen die hier rondloopt.
dat is ook een geweldig nummer.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:04 schreef Bugno het volgende:
[..]
Just wrong...
Op Melt! Festival afgelopen jaar extreem vet moment meegemaakt met de intro van I Feel Love
slechts 9?quote:Op donderdag 1 december 2016 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als dit jouw lijstje niet is lijkt ie wel héél erg goed.
Ik zie minimaal 9 liedjes waarvan ik zéker weet dat ze jouw stem hebben.
Ja, ik vermoed gewoon allemaal maar ik zag er 9 waarvan ik het helemaal zeker wist.quote:
welke 9?quote:Op donderdag 1 december 2016 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik vermoed gewoon allemaal maar ik zag er 9 waarvan ik het helemaal zeker wist.
Het is een goede nummer 2quote:Op donderdag 1 december 2016 22:42 schreef laxus13 het volgende:
Dit is natuurlijk veruit het beste lijstje die ik ben tegen gekomen
https://stemmen.top2000.n(...)?page=1&q=&view=list
het eerste is uitstekend nieuws, maar toch vraag ik me af hoe ze dit al kunnen voorspellen, want nu zou er best nog massaal gestemd kunnen worden op bijv Hello.quote:Op vrijdag 2 december 2016 06:48 schreef Cee het volgende:
Jeroen KidV vertelt:
- Hello van Adele keldert als een malle
- gemiddelde bouwjaar van nummers uit de keuzelijst is 1994
- artiesten die het dit jaar opvallend goed doen zijn War on Drugs en Typhoon
- de recente doden doen het goed in de lijst en degene die het beste doodgegaan is qua Top 2000 is Bowie.
Laatste 2 waren te verwachtenquote:Op vrijdag 2 december 2016 06:48 schreef Cee het volgende:
Jeroen KidV vertelt:
- Hello van Adele keldert als een malle
- gemiddelde bouwjaar van nummers uit de keuzelijst is 1994
- artiesten die het dit jaar opvallend goed doen zijn War on Drugs en Typhoon
- de recente doden doen het goed in de lijst en degene die het beste doodgegaan is qua Top 2000 is Bowie.
Ja het kan het stemmen nog beïnvloeden maar maakt dat uit? Dat wordt zoveel gedaan door mensen die meerdere keren stemmen of die bijv lijstjes maken op FOK! Bovendien was het ook wel te voorspellen wat hij vertelde.quote:Op vrijdag 2 december 2016 07:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
het eerste is uitstekend nieuws, maar toch vraag ik me af hoe ze dit al kunnen voorspellen, want nu zou er best nog massaal gestemd kunnen worden op bijv Hello.
Beetje voorbarige info wmb.
Het kan bovendien in theorie het stemmen nog beïnvloeden en dus de lijst. Dat is niet ondenkbaar aangezien er vandaag nog erg veel gestemd zal gaan worden.
sorry hoor, maar ik vind beïnvloeding door de zender zelf toch echt wat anders dan door een paar extra lijstjes door wat mensen hier op fok. Het bereik van de zender is 'ietsje' groter...quote:Op vrijdag 2 december 2016 08:19 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ja het kan het stemmen nog beïnvloeden maar maakt dat uit? Dat wordt zoveel gedaan door mensen die meerdere keren stemmen of die bijv lijstjes maken op FOK! Bovendien was het ook wel te voorspellen wat hij vertelde.
Je kan discussiëren over in hoeverre het beïnvloeden is. Het is meer een constatering. Zelfde is met exit polls bij verkiezingen. Ik vind het niet zo'n probleem. Als hij nou er bij zei van: stem nog op Hello want dit is zonde of iets in die trend vind ik het een ander verhaalquote:Op vrijdag 2 december 2016 08:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
sorry hoor, maar ik vind beïnvloeding door de zender zelf toch echt wat anders dan door een paar extra lijstjes door wat mensen hier op fok. Het bereik van de zender is 'ietsje' groter...
Eerst deed die link het dus niet, nu wel. Misschien hadden meer mensen datquote:Je stem is bevestigd! Klik hier om jouw lijst te bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |