Zou wel heel saai zijn als er geen enkel nr uit de top-10 wegvaltquote:Op donderdag 1 december 2016 21:22 schreef Cee het volgende:
Gisteravond werd trouwens op radio 2 al een aantal dingen omtrent de lijst vermeld. Zo wordt verwacht dat Pokémon themesong nog in de lijst blijft, Gangnam Style er wel eens uit zou kunnen vliegen, stemt de jongere generatie opvallend veel nog op oude nummers, blijven met name BohRap, HoCal en Stairway populair en dreigt een top 10 nummer van vorig jaar uit de top 10 te vallen.
gangnam style eruit?!quote:Op donderdag 1 december 2016 21:22 schreef Cee het volgende:
Gisteravond werd trouwens op radio 2 al een aantal dingen omtrent de lijst vermeld. Zo wordt verwacht dat Pokémon themesong nog in de lijst blijft, Gangnam Style er wel eens uit zou kunnen vliegen, stemt de jongere generatie opvallend veel nog op oude nummers, blijven met name BohRap, HoCal en Stairway populair en dreigt een top 10 nummer van vorig jaar uit de top 10 te vallen.
Dat laatste is geen verrassing. Sowieso verwacht ik Imagine niet meer in de top 10.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:22 schreef Cee het volgende:
verwachten niet, maar hopen wel. Die plaat hoort daar.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat laatste is geen verrassing. Sowieso verwacht ik Imagine niet meer in de top 10.
Hoop dat dat verschrikkelijke Avond er eindelijk uit gaat.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat laatste is geen verrassing. Sowieso verwacht ik Imagine niet meer in de top 10.
Ik had ergens gehoopt dat gotta catch em all er uit zou vliegen
Ik mis onze top 3quote:Op donderdag 1 december 2016 21:26 schreef essnhills het volgende:
Mijn lijstje
Pet Shop Boys - Suburbia
Peter Fox - Haus am see
Phil Collins - In the air tonight
Liquido - Narcotic
Keane - Everybody's changing
Keane - Somewhere only we know
Blur - Song 2
Wheatus - Teenage dirtbag
3 doors down - Here without you
Goo Goo Dolls - Iris
A-ha - Take on me
Art Garfunkel - Bright eyes
The Backstreet Boys - I want it that way
Reamonn - Supergirl
Billy Joel - She's always a woman to me
Billy Joel - Goodnight Saigon
David Bowie - Space Oddity
Terence Trent D'Arby - Dance little sister
The Amazing stroopwafels - Oude maasweg
The Offspring - Pretty fly (for a white guy)
Depeche mode - Precious
Vast - One more day
The Turtles - Happy together
The Motors - Airport
The Hollies - He ain't heavy, he's my brother
Del Shannon - Runaway
Stevie Wonder - Master blaster
Daft Punk - One more time
Gary Jules - Mad world
Toontje Lager - Stiekem gedanst
Talking Heads - Psycho killer
Van Morrison - Brown eyed girl
Scorpions - Wind of change
Radiohead - Creep
Fools garden - Lemon tree
Ben jij ook al fan van dat verschrikkelijke Portishead? En je hebt wel een matig nummer van Elliott Smith uitgekozen zeg. Verder heb je wel goed je best gedaan hoor. Ik heb ook Live Forever.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hier heb ik op gestemd, overigens.
[ afbeelding ]
Niks mis met de Kecks. Die hebben ook wel een beetje steun nodig, anders donderen ze zo uit de lijst.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:21 schreef Bugno het volgende:
[..]
Prima lijst![]()
Into Temptation
Je hebt wel de verkeerde van mevrouw Welch. En een leuke gimmick met Hammerzeit
Oh, en: ROADS
Oh, en Outkast, en Damien Rice etc. Had m in kunnen sturen zo, minus Trockener Kecks
Deze man verdient een ban.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben jij ook al fan van dat verschrikkelijke Portishead?
Sorry, heb wel wat nummers eruit gevistquote:
Ik denk niet dat ik zo'n grote fan ben als enkele figuren hier, maar een paar nummers van Portishead kan ik zeker waarderen. Dat nummer van Elliott Smith is eigenlijk ook niet m'n favoriet, maar in het kader van tactisch stemmen heeft die wel net iets meer kans dan zijn andere nummers om in de lijst te komen.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben jij ook al fan van dat verschrikkelijke Portishead? En je hebt wel een matig nummer van Elliott Smith uitgekozen zeg. Verder heb je wel goed je best gedaan hoor. Ik heb ook Live Forever.
als het dan maar niet tussen kerst en oud en nieuw is. Dan zou ik m oprecht missen.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze man verdient een ban.
Portishead beledigen zou op een permanente ban moeten staan, dus helaasquote:Op donderdag 1 december 2016 21:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
als het dan maar niet tussen kerst en oud en nieuw is. Dan zou ik m oprecht missen.
Ik denk ook dat Imagine er uit gaat. Het massale 'kumbaya-laten-we-de-wereld-beter-maken' van vorig jaar is er door 2016 flink uit geslagen.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had ergens gehoopt dat gotta catch em all er uit zou vliegen
quote:Op donderdag 1 december 2016 21:26 schreef essnhills het volgende:
Mijn lijstje
Pet Shop Boys - Suburbia![]()
Peter Fox - Haus am see![]()
Phil Collins - In the air tonight![]()
Liquido - Narcotic![]()
Keane - Everybody's changing![]()
Keane - Somewhere only we know![]()
Blur - Song 2![]()
![]()
Wheatus - Teenage dirtbag![]()
3 doors down - Here without you![]()
Goo Goo Dolls - Iris![]()
A-ha - Take on me![]()
![]()
Art Garfunkel - Bright eyes![]()
The Backstreet Boys - I want it that way![]()
Reamonn - Supergirl![]()
Billy Joel - She's always a woman to me![]()
Billy Joel - Goodnight Saigon![]()
David Bowie - Space Oddity![]()
![]()
![]()
![]()
Terence Trent D'Arby - Dance little sister![]()
The Amazing stroopwafels - Oude maasweg![]()
The Offspring - Pretty fly (for a white guy)![]()
Depeche mode - Precious![]()
Vast - One more day![]()
The Turtles - Happy together![]()
The Motors - Airport![]()
The Hollies - He ain't heavy, he's my brother![]()
Del Shannon - Runaway![]()
![]()
Stevie Wonder - Master blaster![]()
Daft Punk - One more time![]()
Gary Jules - Mad world![]()
Toontje Lager - Stiekem gedanst![]()
Talking Heads - Psycho killer![]()
Van Morrison - Brown eyed girl![]()
![]()
Scorpions - Wind of change![]()
Radiohead - Creep(verkeerde Radiohed)
Fools garden - Lemon tree![]()
quote:Op donderdag 1 december 2016 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze man verdient een ban.
quote:
Zonder mij zou deze reeks een echo chamber worden van babyboomrukkers. In deze reeks moet ook ruimte zijn voor fans van BLØF.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
als het dan maar niet tussen kerst en oud en nieuw is. Dan zou ik m oprecht missen.
je zou denken - althans dat heb ik - dat het juist versterkt zou moeten zijn. Maar ja ik stemde er altijd al op.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Imagine er uit gaat. Het massale 'kumbaya-laten-we-de-wereld-beter-maken' van vorig jaar is er door 2016 flink uit geslagen.
oke mexicano je hebt gelijk..een ban voor die gast!quote:Op donderdag 1 december 2016 21:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zonder mij zou deze reeks een echo chamber worden van babyboomrukkers. In deze reeks moet ook ruimte zijn voor fans van BLØF.
Dat is ook mijn favoriet van die plaat.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik kom bij het lezen van deze lijstjes wel pijnlijk veel nummers tegen die ik ben vergeten. Zoals deze parel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |