qftquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt. Alleen op The Suburbs al vijf betere nummers.
en Eefje de Visser en Roosbeef en meer van dat NL spul ontbreekt helaas in de keuzelijstquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
Oh ja, Claudia de Breij mag ook wel uit de top 10 met dat nummer, kan ik ook niet dragen. Wat ben ik ook een verschrikkelijk mens.
Daar heb ik op gestemd, graag gedaan.quote:Op vrijdag 2 december 2016 16:30 schreef peaceman het volgende:
This old heart of mine is ook prachtig.
Na Here Comes the Nighttime het enige AF nummer dat ik kende voordat hier de reflektors en rebellions om de oren vlogen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom staat We Used to Wait überhaupt in de keuzelijst? Toch wel zo'n beetje het laatste nummer van Arcade Fire waar ik aan zou denken.
Sommige van Spinvis missen ook. Zo jammer.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:45 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
en Eefje de Visser en Roosbeef en meer van dat NL spul ontbreekt helaas in de keuzelijst
Dat is ook een prachtig nummerquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Na Here Comes the Nighttime het enige AF nummer dat ik kende voordat hier de reflektors en rebellions om de oren vlogen.
Niet geheel verrassendquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:46 schreef Diaan73 het volgende:
Net op radio2: David Bowie, Prince en Leonard Cohen hoog in de lijst.
maar niet getreurd , heel lang kon je slechts "voor ik vergeet" kiezen. Dit jaar stond "bagagedrager" voor het eerst in de keuzelijstquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Sommige van Spinvis missen ook. Zo jammer.
Ik kende het vaag en toen zat ik eens rustig op de bank Pinkpop live te kijken toen Arcade Fire tijdens dat lied, samen met het publiek werd overdonderd met snippers en een hoosbui en dat beeld, die euforie ben ik nooit meer vergeten. Wat zag dat er als een tornado kleuren en geluk uit. Ik kijk het nog regelmatig terug.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is ook een prachtig nummerEen van mijn lievelingsnummers van AF.
Wij waren bij dat optreden. Geweldig was dat.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kende het vaag en toen zat ik eens rustig op de bank Pinkpop live te kijken tien Arcade Fire tijdens dat lied optrad met snippers en een hoosbui en dat beeld, die euforie ben ik nooit meer vergeten. Wat zag dat er als een tornado kleuren en geluk uit. Ik kijk het nog regelmatig terug.
Die gaat wel stijgen, top 3 denk ik niet maar plaats 6/7 ofzo denk ik. Black hopelijk ook eens de top 10 in maar die heeft z'n top wel bereikt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:14 schreef KolonelBroodje het volgende:
Afgaande op de lijstjes die ik heb gezien zal het mij niks verbazen dat Fix You zomaar eens de top 3 binnen kan komen
Pyramid Song zou niet misstaan in de Top.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:42 schreef peaceman het volgende:
Overigens staan voor mij, als fan van Radiohead echt totaal de verkeerde nummers in de keuzelijst. Het is niet anders. Ze staan er in elk geval in!
Stond het hoogst in de single top 100quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom staat We Used to Wait überhaupt in de keuzelijst? Toch wel zo'n beetje het laatste nummer van Arcade Fire waar ik aan zou denken.
Ik ook, maar ik vind zeker 15 nummers beter. Verreweg de meesten van na OKC.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pyramid Song zou niet misstaan in de Top.
Overigens vind ik Street Spirit wel een prachtig liedje.
Hmm, toch vreemd. Niet echt het meest voor de hand liggende nummer.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Na Here Comes the Nighttime het enige AF nummer dat ik kende voordat hier de reflektors en rebellions om de oren vlogen.
Beter dan Pyramid Song of Street Spirit?quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vind zeker 15 nummers beter. Verreweg de meesten van na OKC.
Eefje en Roosquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:45 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
en Eefje de Visser en Roosbeef en meer van dat NL spul ontbreekt helaas in de keuzelijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |