abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167018884
Ik wil deze downloaden voor privé gebruik, maar het lukt me niet. Ik heb meerdere Chrome ''video download'' extensions gebruikt, deze pakken hem ook niet :(

Iemand een idee?
pi_167019115
Nope. DRM.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 1 december 2016 @ 11:18:09 #3
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
  donderdag 1 december 2016 @ 11:33:23 #4
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_167019498
Waarom zou je die bagger überhaupt willen kijken?
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_167020453
Fraps?
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_167020786
Firefox met een downloadplugin gebruik ik om te downloaden. Werkt prima.
Je kan ook je pc op je tv-aansluiting aansluiten; dan kan je alle bagger van alle zenders (ook speelfilms :9 ) opslaan en daarna bewerken met Windows Live Movie Maker.
TV op PC kan je duur doen met kaarten en zo, maar ook met onderstaande van Terratec voor pakweg 25 pop. Ik heb daarbij wel last van 'tearing', maar de kwaliteit is redelijk.
pi_167026745
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 11:14 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Nope. DRM.
Toch niet. Ik heb eens gekeken wat kijk.nl doet en ik kon een uitzending van Masterchef Junior USA gewoon downloaden. Dat leverde een groot .flv bestand op dat prima is af te spelen in bijvoorbeeld WMP (met het K-lite codec pack). Een ander programma lukte dan weer niet, dat wordt verstuurd als pakketjes met elk een andere encryptiesleutel (dat kan ik zien met een sniffer). Maar ook video's met encryptie zijn wel te downloaden. Ik doe dat vaak met programma's van de Medialaan zenders uit Vlaanderen waarbij ik FFMPEG inzet voor de decryptie.

Het advies dat hier wordt gegeven om gemistdownloader te gebruiken is niet echt goed, want blijkens dit bericht werkt dat niet meer (of niet meer goed) voor kijk.nl.

Programma's van sbs6.nl downloaden werkt prima met Youtube-DL-GTK (laat je niet in de war brengen door de naam).

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 01-12-2016 18:12:42 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')