quote:
Op vrijdag 2 december 2016 15:50 schreef starla het volgende:[..]
Als je dit serieus meent, dan ken je mij écht niet haha

Ik kan iemand met de neus aanwijzen die idd heel slecht kritiek kan verdragen als je niet tot de echokamer behoort

Hij reageerde op Braddie he, niet op jou

(edit: nvm, spuit11)
Overigens respecteer ik je vrijheid van meningsuiting, maar je zit hier natuurlijk wel op een forum waarbij je door een account te maken en te posten akkoord gaat met de policy van dat forum, en het gebruik van het woord 'kanker' wordt over het algemeen gewoon gemodereerd. Dus vrijheid van meningsuiting gaat hier maar tot zekere hoogte op.
Ik laat 't voor nu gewoon staan omdat het in een bepaalde context stond waar vervolgens weer wat reacties op zijn gekomen die ik ook niet allemaal ga aanpassen, maar als je daar in 't vervolg wat rekening mee zou willen houden zou dat fijn zijn.
Overigens sta ik nog steeds achter de aangeschoten post die ik vannacht maakte. Ik heb hier vaker de boel proberen te sturen, maar dat blijkt keer op keer weer dweilen met de kraan open. Ik zei dat Braddie het schip mag proberen te sturen, mag laten zien dat hij wél met het internet kan omgaan, en dan zien we wel waar dat schip strandt.
Maar als ik zo eens naar de stuurvaardigheden van Braddie kijk heb ik daar eerlijk gezegd weinig vertrouwen in. Op een gegeven moment kan er ook besloten worden om de hele boel maar op te doeken hoor, Brad. Dus denk zelf alsjeblieft ook wat beter na voor je iets post en ergens op in gaat.
Dat is alles wat ik er verder nog over zal zeggen, want waar anderen zichzelf eindeloos willen blijven herhalen ben ik daar inmiddels wel weer zat van. Gebash en dergelijke worden wel weggehaald, we modden nog steeds gewoon volgens de policy. Maar de rest zoek je nu toch echt zelf maar uit (en hou daarbij het concept actie-reactie wat beter in je achterhoofd)..