Dat iemand van zijn status geen introductie nodig heeftquote:Op donderdag 1 december 2016 09:32 schreef DoubleDip het volgende:
Braad heeft zijn introvideo verwijderd, wat zou dat betekenen?
Slijm slijmquote:Op donderdag 1 december 2016 09:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat iemand van zijn status geen introductie nodig heeft
oh god noquote:Op donderdag 1 december 2016 09:32 schreef DoubleDip het volgende:
Dat is deze toch gewoon?quote:Op donderdag 1 december 2016 09:32 schreef DoubleDip het volgende:
Maar die was toch geupload door de maker? dus iemand anders dan Bradge?quote:Op donderdag 1 december 2016 11:39 schreef DoubleDip het volgende:
Ik bedoelde de tweede video uit de OP. Melding is dat deze door de gebruiker is verwijderd.
Geen idee, maar hij heeft al een ban dus veel erger kan het niet worden zou je zeggen.quote:Op donderdag 1 december 2016 11:42 schreef Elan het volgende:
Waarom ban? Misschien ons even bijpraten via YouTube. Of is dat tegen de regels?
Geen idee, zou kunnen. Maar wel gek dat ie weg is.quote:Op donderdag 1 december 2016 11:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar die was toch geupload door de maker? dus iemand anders dan Bradge?
Treurig wel.quote:Toelichting:
Gisteravond had ik dat filmpje over Jet Cars verwijderd omdat ik het inderdaad van mezelf toch niet zo netjes vond.
Goed, vandaag kwam naar boven dat er dus aangifte gedaan was, dat ze een x aantal pagina's hadden gekregen van mij met YouTube video's en onzin info over dat ik zwart zou bij klussen etc. Moest naar het UWV toe voor inspectie..
Toen heb ik daar per direct ALLE video's waar ik open ben over m`n geld/uitkering/leven VERWIJDERD. YouTube kanaal blijft nog gewoon bestaan, maar die content word gewoon niet meer gemaakt, want dit heeft mij wel even wakker geschud..
Snap niet dat er een iemand zó sneu en laag kan zijn om echt meerdere pagina's met foto's, linkjes, accountnamen naar de belastingdienst / het UWV kan mailen puur om mij er bij te naaien.
Ik blijf lekker vloggen, blijf lekker m`n ding doen, maar de privé informatie BLIJFT privé.
Heeft ze al, toen bleek dat ze die mail had verstuurd. Geheel terecht dus.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Treurig wel.
Als dit een FOK!er is graag (Perm) bannen.
Ah, toch wel. Dat is alles wat ik nog hierover ga meldenquote:Op donderdag 1 december 2016 18:31 schreef Moira. het volgende:
Heeft ze al, toen bleek dat ze die mail had verstuurd. Geheel terecht dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |