abonnement Unibet Coolblue
pi_175742104
Toernooi overwinningen voor MVG
2017: 19
2016: 25
  vrijdag 15 december 2017 @ 15:01:22 #102
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_175742148
Wel een talentje, gaan we nog wat van horen de komende tijd
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_175742226
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 15:01 schreef Szura het volgende:
Wel een talentje, gaan we nog wat van horen de komende tijd
pi_175859279
https://www.businessinsid(...)an-barneveld-darten/

Michael van Gerwen verdient veel meer met darten dan ‘Barney’ ooit deed — deze grafiek toont het verschil

Wie is er succesvoller: Raymond van Barneveld of Michael van Gerwen? Dat ligt er maar net aan hoe je het bekijkt.

De 50-jarige Van Barneveld kroonde zich tot nu toe vijf keer tot wereldkampioen darten, vier keer bij de dartsbond BDO en een keer bij de PDC. Zijn 22 jaar jongere ‘groene’ rivaal pakte tot nu toe twee keer de titel bij de PDC.

Maar qua verdiensten zijn de zaken omgekeerd. ‘Barney’ gooide tot nu toe 3,2 miljoen pond (omgerekend 3,6 miljoen euro) aan prijzengeld bij elkaar, volgens de Britse website Darts Database, die allerlei statistieken over de spelers bijhoudt.

Van Gerwen staat een stuk minder lang aan de top, maar is Van Barneveld inmiddels voorbij qua verdiensten. De 28-jarige Brabander verdiende in totaal al 5,2 miljoen pond (omgerekend 5,9 miljoen euro) met zijn prestaties op toernooien.

Dat laat nog maar eens zien dat darten tegenwoordig een volwassen sport is waar vele miljoenen in omgaan – en waar je een serieuze boterham mee kunt verdienen.

Hoe anders is dat in 1998, het jaar dat Van Barneveld voor de eerste keer de Lakeside wint. Barney is dan nog postbode bij de PTT en kan door de wereldtitel eindelijk zijn droom waar maken: profdarter worden.

Hij ontketent een ware rage: heel Nederland is in de ban van het pijltjesgooien. Hij pakt nog drie keer de titel bij de BDO en stapt dan over naar de grote concurrent, de PDC, waar de Engelse dartslegende Phil Taylor al sinds 1992 actief is.

In 2007 verslaat Van Barneveld zijn angstgegner Taylor in een zinderende finale die ruim 2,5 uur duurt. Pas na de beslissende leg van de dertiende en laatste set is er een winnaar. De partij wordt door sommigen wel de beste dartswedstrijd ooit genoemd.

Van Gerwen gooide op zijn 17de al een 9-darter

Michael van Gerwen is dan pas 17 jaar, maar heeft al een behoorlijke reputatie opgebouwd als megatalent. Tijdens de International Darts League in 2006 klopt hij voor het eerst op de deur door de ervaren Engelsman Martin Adams te verslaan met een gemiddelde van 108 punten per beurt.

Een jaar later gooit Van Gerwen voor het eerst in zijn carrière een 9-darter live op televisie, nota bene in een pot tegen Van Barneveld.

Toch duurt het even voordat Van Gerwen de absolute top bereikt. Hij klust in zijn tienerjaren nog bij als tegelzetter en nam zelfs de badkamer van voetballegende Dennis Bergkamp onder handen, vertelde hij ooit tegen de Britse Metro.

“Hij woonde in een gigantisch huis”, aldus Van Gerwen. “Het was echt prachtig en ik dacht daar nooit ook maar bij in de buurt te komen, want mijn doorbraak als darter liet op zich wachten.”

Ruim tien jaar later laat Van Gerwen zelf een kast een huis neerzetten in het Brabantse Vlijmen. Zakenblad Quote schat zijn vermogen op 7 miljoen euro.

Hoe hij aan dat geld komt? Door de afgelopen jaren toernooi na toernooi te winnen en prijzengeld te pakken. Van Gerwen is dominanter dan Van Barneveld ooit is geweest. The New York Times noemde hem niet voor niets de Michael Jordan van het darten genoemd.

Barry Hearn, de man die van darten een commerciële machine maakte

Maar belangrijker: het prijzengeld bij darts is tegenwoordig een stuk hoger dan toen Van Barneveld opkwam. Zijn eerste WK-titel bij de BDO in 1998 leverde de Hagenees destijds een cheque van 40.000 pond op. De winnaar van de PDC World Darts Championship krijgt dit jaar het tienvoudige.

De groeiende prijzenpot is het werk van een man: Barry Hearn, de Britse promotor die darten omtoverde van een kroegsport tot een waar tv-spektakel voor grote zalen. Darts is zo populair dat het Rotterdamse sportpaleis Ahoy in vijf minuten alle 10.000 tickets verkocht voor de Premier League Darts die op 19 april aanstaande wordt gehouden.

Hearn is een gehaaide zakenman met een neus voor commercie. Door een deal te sluiten met de commerciële zender Sky Sports en sponsoren aan te trekken groeide de PDC uit tot de lucratiefste dartsbond. De BDO fungeert tegenwoordig als opleidingsplek voor jonge darters, cashen doen ze vervolgens bij de PDC.

“Het prijzengeld was ooit een half miljoen per jaar, nu is het 14 miljoen pond”, zei Hearn onlangs tegen de Daily Mail. “Gewone gasten die 15 tot 20 duizend pond per jaar verdienden, strijken nu 100, 200 of soms wel 300 duizend pond op.”

En dan is er natuurlijk nog Van Gerwen, die jaarlijks meer dan een miljoen bij elkaar gooit. “Hij is een fenomeen”, aldus Hearn. “Hij is geen normaal persoon, maar waar zouden we zonder hem zijn? Dan zou de wereld een stuk saaier zijn.”
pi_175872172
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:41 schreef polderturk het volgende:
https://www.businessinsid(...)an-barneveld-darten/

Michael van Gerwen verdient veel meer met darten dan ‘Barney’ ooit deed — deze grafiek toont het verschil

Wie is er succesvoller: Raymond van Barneveld of Michael van Gerwen? Dat ligt er maar net aan hoe je het bekijkt.

De 50-jarige Van Barneveld kroonde zich tot nu toe vijf keer tot wereldkampioen darten, vier keer bij de dartsbond BDO en een keer bij de PDC. Zijn 22 jaar jongere ‘groene’ rivaal pakte tot nu toe twee keer de titel bij de PDC.

Maar qua verdiensten zijn de zaken omgekeerd. ‘Barney’ gooide tot nu toe 3,2 miljoen pond (omgerekend 3,6 miljoen euro) aan prijzengeld bij elkaar, volgens de Britse website Darts Database, die allerlei statistieken over de spelers bijhoudt.

Van Gerwen staat een stuk minder lang aan de top, maar is Van Barneveld inmiddels voorbij qua verdiensten. De 28-jarige Brabander verdiende in totaal al 5,2 miljoen pond (omgerekend 5,9 miljoen euro) met zijn prestaties op toernooien.

Dat laat nog maar eens zien dat darten tegenwoordig een volwassen sport is waar vele miljoenen in omgaan – en waar je een serieuze boterham mee kunt verdienen.

Hoe anders is dat in 1998, het jaar dat Van Barneveld voor de eerste keer de Lakeside wint. Barney is dan nog postbode bij de PTT en kan door de wereldtitel eindelijk zijn droom waar maken: profdarter worden.

Hij ontketent een ware rage: heel Nederland is in de ban van het pijltjesgooien. Hij pakt nog drie keer de titel bij de BDO en stapt dan over naar de grote concurrent, de PDC, waar de Engelse dartslegende Phil Taylor al sinds 1992 actief is.

In 2007 verslaat Van Barneveld zijn angstgegner Taylor in een zinderende finale die ruim 2,5 uur duurt. Pas na de beslissende leg van de dertiende en laatste set is er een winnaar. De partij wordt door sommigen wel de beste dartswedstrijd ooit genoemd.

Van Gerwen gooide op zijn 17de al een 9-darter

Michael van Gerwen is dan pas 17 jaar, maar heeft al een behoorlijke reputatie opgebouwd als megatalent. Tijdens de International Darts League in 2006 klopt hij voor het eerst op de deur door de ervaren Engelsman Martin Adams te verslaan met een gemiddelde van 108 punten per beurt.

Een jaar later gooit Van Gerwen voor het eerst in zijn carrière een 9-darter live op televisie, nota bene in een pot tegen Van Barneveld.

Toch duurt het even voordat Van Gerwen de absolute top bereikt. Hij klust in zijn tienerjaren nog bij als tegelzetter en nam zelfs de badkamer van voetballegende Dennis Bergkamp onder handen, vertelde hij ooit tegen de Britse Metro.

“Hij woonde in een gigantisch huis”, aldus Van Gerwen. “Het was echt prachtig en ik dacht daar nooit ook maar bij in de buurt te komen, want mijn doorbraak als darter liet op zich wachten.”

Ruim tien jaar later laat Van Gerwen zelf een kast een huis neerzetten in het Brabantse Vlijmen. Zakenblad Quote schat zijn vermogen op 7 miljoen euro.

Hoe hij aan dat geld komt? Door de afgelopen jaren toernooi na toernooi te winnen en prijzengeld te pakken. Van Gerwen is dominanter dan Van Barneveld ooit is geweest. The New York Times noemde hem niet voor niets de Michael Jordan van het darten genoemd.

Barry Hearn, de man die van darten een commerciële machine maakte

Maar belangrijker: het prijzengeld bij darts is tegenwoordig een stuk hoger dan toen Van Barneveld opkwam. Zijn eerste WK-titel bij de BDO in 1998 leverde de Hagenees destijds een cheque van 40.000 pond op. De winnaar van de PDC World Darts Championship krijgt dit jaar het tienvoudige.

De groeiende prijzenpot is het werk van een man: Barry Hearn, de Britse promotor die darten omtoverde van een kroegsport tot een waar tv-spektakel voor grote zalen. Darts is zo populair dat het Rotterdamse sportpaleis Ahoy in vijf minuten alle 10.000 tickets verkocht voor de Premier League Darts die op 19 april aanstaande wordt gehouden.

Hearn is een gehaaide zakenman met een neus voor commercie. Door een deal te sluiten met de commerciële zender Sky Sports en sponsoren aan te trekken groeide de PDC uit tot de lucratiefste dartsbond. De BDO fungeert tegenwoordig als opleidingsplek voor jonge darters, cashen doen ze vervolgens bij de PDC.

“Het prijzengeld was ooit een half miljoen per jaar, nu is het 14 miljoen pond”, zei Hearn onlangs tegen de Daily Mail. “Gewone gasten die 15 tot 20 duizend pond per jaar verdienden, strijken nu 100, 200 of soms wel 300 duizend pond op.”

En dan is er natuurlijk nog Van Gerwen, die jaarlijks meer dan een miljoen bij elkaar gooit. “Hij is een fenomeen”, aldus Hearn. “Hij is geen normaal persoon, maar waar zouden we zonder hem zijn? Dan zou de wereld een stuk saaier zijn.”
Dartmiljonairs:
11/2004: Taylor (showdown tegen Fordham)
10/2008: Van Barneveld (Finale World Grand Prix)
10/2010: Wade (Finale Grand Slam of Darts)
01/2012: Lewis (Winnaar WK)
10/2013: Whitlock (Kwartfinale World Grand Prix)
10/2013: Van Gerwen (Finale Championship of Darts)
11/2013: King (Laatste 16 Grand Slam of Darts)
11/2013: Anderson (Laatste 16 Grand Slam of Darts)
03/2014: Jenkins (Finale UK Open)
01/2015: Hamilton (Laatste 16 WK)
11/2015: Thornton (Kwartfinale Grand Slam of Darts)
05/2016: Wright (Finale PDPA Players Championship Barnsley 7)
05/2016: Chisnall (Negende Premier League)
pi_176074379
Die kale papzak wordt met de dag arroganter. Eerst Price een trap na geven en nu Barney.
pi_176106014
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:22 schreef FlipjeHolland het volgende:
Die kale papzak wordt met de dag arroganter. Eerst Price een trap na geven en nu Barney.
Dit dus.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_176106092
Kom op MVG. Nog drie wedstrijden winnen en je hebt nog een wereldtitel op zak.
pi_176106225
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 december 2017 12:36 schreef nostra het volgende:

[..]

Dit dus.
Wat zei hij dan over RayBar?
pi_176106301
Goed artikel op NOS.nl. Ze schenken dit jaar best veel aandacht aan het WK darten.
Dit is een van de wedstrijden waar het om draait. Ik wens beide mannen succes, maar MVG iets meer. Hopelijk wordt het net zo een kraker als in de voorgaande jaren.

https://nos.nl/artikel/22(...)ld-kan-toeslaan.html

quote:
'Van Gerwen de betere darter, maar Van Barneveld kan toeslaan'

Het is de kwartfinale waar alle dartsfans op hoopten: Michael van Gerwen tegen Raymond van Barneveld. De afgelopen twee jaar was hun duel steeds het hoogtepunt van het WK. Twee jaar terug won Van Barneveld, vorig jaar Van Gerwen. De derde editie van vanavond schept hoge verwachtingen.

Het is de tweevoudig wereldkampioen tegen de vijfvoudig wereldkampioen. De nummer één van de wereld tegen de nummer negen. De 28-jarige Brabander tegen de 50-jarige Hagenaar. De toekomst tegen het verleden. 'Mighty Mike' tegen 'Barney'.

Het is geen dartsklassieker zoals Van Barneveld tegen Phil Taylor, maar de laatste jaren laten Van Gerwen en Van Barneveld zien dat ze elkaar tot grote hoogte kunnen stuwen. Zeker op het podium in Alexandra Palace.

Spektakel

Twee jaar terug versloeg Van Barneveld zijn jongere landgenoot in een spectaculaire derde ronde met 4-3. Van Gerwen kwam toen tot een gemiddelde van 105,78 punten per beurt, het hoogste ooit voor een verliezer op het WK.

Een jaar later revancheerde Van Gerwen zich. Ditmaal in de halve finales. Met het indrukwekkende gemiddelde van 114,05 stuurde hij Van Barneveld met 6-2 naar huis. 'Barney' kwam tot 109,34 per beurt en nam daarmee het 'record' dat Van Gerwen een jaar eerder had gezet als verliezer met het hoogste WK-gemiddelde, over.

Die nederlaag dreef Van Barneveld tot wanhoop: beter gooien dan dat kon hij niet. En toch werd hij van het bord geveegd. Hoe zou hij dan ooit nog zijn eerste wereldtitel sinds 2007 kunnen behalen?

Een man die als geen ander in het hoofd van de Nederlandse dartspionier kan kijken, is Ad Schoofs. Hij was begeleider van 'Barney' tijdens zijn gloriejaren tussen 1998 en 2005. Van Barneveld won toen vier wereldtitels.

Van Barneveld maakt op dit WK een stabiele indruk op zijn oude manager. "Voorheen zag je hem nog weleens tijdens een wedstrijd nee schudden, nu niet. Hij blijft betrekkelijk rustig en laat het over zich heen komen."

Vooral op mentaal vlak begeleidde Schoofs zijn pupil destijds. "Raymond laat zich snel afleiden. Zo verloor hij een keer een partij, omdat hij zich stoorde aan een wapperend papiertje op het podium."

Dat is kenmerkend voor het karakter van de darter, zegt Schoofs. "Als er iets gebeurt, dan denkt hij: dat moet mij weer overkomen. Het is een doemdenker. Raymond had veel meer kunnen winnen als hij daarin mentaal stabieler was."

Schoofs is inmiddels met pensioen, maar volgt de sport nog altijd op de voet. Volgens hem maakt Van Barneveld zeker een kans tegen Van Gerwen. "Als Van Gerwen net zo matig speelt als in de vorige ronde, dan wint Raymond."

"Een gemiddelde van 104, 105 is de top van Raymond. Als hij dat vanavond haalt, dan heeft hij een goede kans. Van Gerwen is de betere darter, maar het gaat nog altijd om het gooien van de dubbels op de juiste momenten. En dat kan Raymond."

Maar wat moet je als begeleider nu doen om 'Barney' voor te bereiden op de Nederlandse kraker in de kwartfinales? "Ik zou hem meenemen in het gevoel van twee jaar terug, toen hij van Van Gerwen won. Zodat hij weer gaat denken: ik kan dit dus."

Droomfinale

Mocht Van Barneveld winnen en de finale halen, dan kan het zomaar zijn dat daarin Phil Taylor, de zestienvoudig wereldkampioen, 'Barneys' eeuwige rivaal en bezig aan zijn laatste WK, de tegenstander wordt.

Schoofs: "Dat zou natuurlijk echt een wereldwedstrijd zijn. De gedroomde finale. Voor zowel Raymond als Phil zou het de wedstrijd van hun leven worden."
pi_176106431
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 12:44 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Wat zei hij dan over RayBar?
Dat Van Gerwen 115+ kan gooien en dat Barney dit niveau niet aankan volgens mij.
pi_176106499
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 12:44 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Wat zei hij dan over RayBar?
"Ik win van hem als ik gewoon mijn ding doe, want ik ben beter en dat weten we allebei. Ik moet het alleen wel laten zien op het juiste moment", zegt Van Gerwen in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Raymond heeft natuurlijk heel veel voor het darts betekend en daar heb ik respect voor."

Toch is MVG van mening dat iemand het stokje over moet nemen, iets wat hij wat prestaties betreft al gedaan heeft. "Ik ben de volgende generatie. Als hij toch van mij wint, maakt dat hem natuurlijk niet ineens een betere darter dan ik, dat wordt niet bepaald door één wedstrijd."
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  vrijdag 29 december 2017 @ 12:57:38 #113
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_176106517
Mike :D nul schaamte bij die man
pi_176106554
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 december 2017 12:56 schreef nostra het volgende:

[..]

"Ik win van hem als ik gewoon mijn ding doe, want ik ben beter en dat weten we allebei. Ik moet het alleen wel laten zien op het juiste moment", zegt Van Gerwen in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Raymond heeft natuurlijk heel veel voor het darts betekend en daar heb ik respect voor."

Toch is MVG van mening dat iemand het stokje over moet nemen, iets wat hij wat prestaties betreft al gedaan heeft. "Ik ben de volgende generatie. Als hij toch van mij wint, maakt dat hem natuurlijk niet ineens een betere darter dan ik, dat wordt niet bepaald door één wedstrijd."
Lol. Typisch van Gerwen.
Hij heeft veel zelfvertrouwen en dat is goed voor hem.
Hopelijk laat hij het vanavond weer zien.
pi_176106580
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 12:54 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Dat Van Gerwen 115+ kan gooien en dat Barney dit niveau niet aankan volgens mij.
Klopt toch gewoon?
pi_176106727
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 13:00 schreef Silven het volgende:

[..]

Klopt toch gewoon?
Dat zei hij tegen de Engelse tv in ieder geval. Maar hij heeft veel interviews gegeven natuurlijk.

Mja ik vind dit allemaal ook wel meevallen.

Maar wat hij over Price zei kon echt niet. Praten alsof Price maar een koekenbakker is. 'Kan er niet zoveel van'. Dat is wel echt niet te geloven.
pi_176106959
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 12:59 schreef polderturk het volgende:

[..]

Lol. Typisch van Gerwen.
Hij heeft veel zelfvertrouwen en dat is goed voor hem.
Hopelijk laat hij het vanavond weer zien.
Zelfvertrouwen is goed, maar nu slaat hij door en legt hij zichzelf onnodige druk op. Hij is niet zo sterk vorig jaar dus ik denk dat Barney een goede kans maakt op hem te kloppen.
pi_176108648
Als Van Gerwen weer zo gooit als tegen Price dan kan koekenbakker Barney winnen.
  zaterdag 30 december 2017 @ 19:29:51 #119
230320 schoolstudent
Gezegend met kortpittig kapsel
pi_176158983
Een proleet van de hoogste orde. Ik hoop dat Rob Cross hem van het bord veegt. Viesdikke downie.
pi_176159667
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 19:29 schreef schoolstudent het volgende:
Een proleet van de hoogste orde. Ik hoop dat Rob Cross hem van het bord veegt. Viesdikke downie.
En dat terwijl darten doorgaans enkel is voorbehouden aan gecultiveerde individuen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176177447
:W
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  Redactie Sport zondag 31 december 2017 @ 09:22:04 #122
274204 crew  Mexicanobakker
pi_176182186
Wegwezen met die engnek
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_176183773
Wel respect voor zijn reactie direct na het verlies hoor.

gr gr
pi_176203347
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 11:03 schreef Quyxz_ het volgende:
Wel respect voor zijn reactie direct na het verlies hoor.

Alleen jammer dat hij dan niet de engelse pers te woord wilde te staan.

En hoezo verdiende hij te winnen? Omdat hij 6 wedstrijdpijlen miste? Dat deed Wright ook tegen hem in de premiere league finale, maar toen hoorde je Van Gerwen niet zeggen dat zijn zege onverdiend was. Wright was niet tegen de druk bestand en Van Gerwen gisteren ook niet. Zo eerlijk moet hij dan ook zijn.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 september 2018 @ 15:04:53 #125
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_182065534
Omhoog.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_182744750
  Moderator vrijdag 26 oktober 2018 @ 17:19:16 #127
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_182757773
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 22:39 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Waanzin _O_
What can change the nature of a man?
pi_182758077
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 17:19 schreef Coco. het volgende:

[..]

Waanzin _O_
Alweer 19 toernooien gewonnen dit jaar.
pi_184161878
40 major finals (1 BDO, 39 PDC)
31 gewonnen

Taylor won pas in 2005 zijn 31e major.
pi_184162247
2016: 25
2017: 19
2018: 19
pi_184162927
FMD was ook weer verdacht afwezig dit jaar. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_184168221
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 15:36 schreef Nober het volgende:
40 major finals (1 BDO, 39 PDC)
31 gewonnen

Taylor won pas in 2005 zijn 31e major.
Als je de World cups meerekent, heeft hij er 34 gewonnen.
In 2005 waren er wel veel minder majors.
pi_184815759


MVG kan Taylor inhalen.
  maandag 4 februari 2019 @ 15:00:07 #134
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_184816052
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 14:48 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]

MVG kan Taylor inhalen.
Zit er echt zo;n groot gat tussen de nr 2 en 3? Damn.
  Heeft over alles een mening 2022 maandag 4 februari 2019 @ 15:37:09 #135
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_184816780
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 14:48 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]

MVG kan Taylor inhalen.
Als al die toernooien er 30 jaar geleden ook al geweest waren had Taylor er twee keer zo veel gewonnen als nu.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_184821328
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 14:48 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]

MVG kan Taylor inhalen.
Geen Las Vegas Desert Classic :')

quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 15:00 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Zit er echt zo;n groot gat tussen de nr 2 en 3? Damn.
Gat tussen 1 en 2 is groter :+
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_184822523
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:25 schreef KennyPowers het volgende:
Gat tussen 1 en 2 is groter :+
Ja wat had Taylor nou gewonnen op z'n 29 jaar en 9 maanden? Van Gerwen ligt ver voor.
pi_184822886
quote:
10s.gif Op donderdag 5 januari 2017 21:47 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Ik ben best benieuwd hoe dat kind er rond zijn/haar 20e uitziet. Wat ga je krijgen als je dit mengt?

[ afbeelding ]
Een kaal fotomodel?
pi_184833353
Van Gerwen: 'Het steekt me dat mensen mij arrogant noemen'

https://www.nu.nl/darts/5(...)arrogant-noemen.html

Down mag ook wel.
pi_184833850
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 12:37 schreef Zipportal het volgende:
Van Gerwen: 'Het steekt me dat mensen mij arrogant noemen'

https://www.nu.nl/darts/5(...)arrogant-noemen.html

Down mag ook wel.
Geniet van de momenten, ook al heb je down.
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 6 februari 2019 @ 19:41:53 #141
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_184862017
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 12:37 schreef Zipportal het volgende:
Van Gerwen: 'Het steekt me dat mensen mij arrogant noemen'
Bijzonder. Het is nou niet alsof hij veel blijk geeft van er ene neuk om te geven wat een ander denkt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_184862129
quote:
"Het is wel zo dat alleen Nederlanders mij arrogant noemen. In Engeland, Duitsland, Australië of welk ander land dan ook hoor ik daar bijna niemand over", zegt Van Gerwen in gesprek met NUsport.
Ook niet zo gek natuurlijk. Die mensen in die andere landen verstaat hij helemaal niet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 6 februari 2019 @ 19:47:07 #143
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_184862141
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:46 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ook niet zo gek natuurlijk. Die mensen in die andere landen verstaat hij helemaal niet.
Die verstaan hem ook niet dus die hebben sowieso geen idee
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_184865023
Foto van Van Gerwen staat naast arrogant in het woordenboek.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 6 februari 2019 @ 21:49:53 #145
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_184865053
Geen idee, ik gebruik nooit een woordenboek :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 13 februari 2019 @ 19:35:00 #146
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_184998068
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 12:37 schreef Zipportal het volgende:
Van Gerwen: 'Het steekt me dat mensen mij arrogant noemen'

https://www.nu.nl/darts/5(...)arrogant-noemen.html

Down mag ook wel.
Hij heeft best een punt. Hoort er een beetje bij, en veel geloof in zichzelf hebben helpt hem om zo goed te zijn. Komt soms een beetje arrogant over...tja dan ben ik met je eens. Maar ik blijf wel altijd hopen dat ie wint.
pi_188086456
Wij van de Mighty Mike fanclub blijven lid!
  Redactie Sport woensdag 24 juli 2019 @ 09:04:49 #148
274204 crew  Mexicanobakker
pi_188088409
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 00:55 schreef Nober het volgende:
Wij van de Mighty Mike fanclub blijven lid!
Moet gezellig zijn in je eentje.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_189403176




34 titels (BDO/PDC)
Van Gerwen (30 jaar, 5 maanden) - 12/10/2019 World Grand Prix
- 1 BDO
- 33 PDC (42 finals, 9 runner-ups)

Taylor (45 jaar, 9 maanden) - 21/05/2006 World Series US Open
3 BDO (5 finals, 2 runner-ups)
31 PDC (33 finals, 2 runner-ups)

[ Bericht 14% gewijzigd door Nober op 13-10-2019 08:50:27 ]
pi_189410101
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 22:51 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

34 titels (BDO/PDC)
Van Gerwen (30 jaar, 5 maanden) - 12/10/2019 World Grand Prix
- 1 BDO
- 33 PDC (42 finals, 9 runner-ups)

Taylor (45 jaar, 9 maanden) - 21/05/2006 World Series US Open
3 BDO (5 finals, 2 runner-ups)
31 PDC (33 finals, 2 runner-ups)

Er zijn tegenwoordig veel meer majors dan vroeger. Je kan het dus niet vergelijken op deze manier.

Als van Gerwen dit jaar nog een major wint heeft hij het beter gedaan dan vorig jaar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')