Aahhquote:Op woensdag 30 november 2016 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
Voel me wel een beetje alleen in mijn enthousiasme.
quote:Op woensdag 30 november 2016 22:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aahh
Ff tvp'tje, later eens bekijken!
Neh, was na een aflevering afgehaakt volgens mijquote:Op woensdag 30 november 2016 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dacht dat jij het vorige jaren ook gekeken had maar misschien is dat wel helemaal niet zo.
Eigenlijk moet je het vanaf seizoen 1 even kijken.quote:Op woensdag 30 november 2016 22:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Neh, was na een aflevering afgehaakt volgens mijmaar als jij er zo enthousiast over bent dan moet het wel goed genoeg zijn om dit jaar ff te volgen
wie?quote:Op woensdag 30 november 2016 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
Lol vond die Sam (deelnemer) altijd een soort Fylax.
Zal 't eens checken jaquote:Op woensdag 30 november 2016 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je het vanaf seizoen 1 even kijken.Want deze deelnemers komen uit de andere 3 seizoenen. Maar misschien is dit tussenseizoen van 4 afleveringen wel een mooi in stapje, kan je als je het leuk vindt de andere seizoenen daarna nog wel kijken.
Ik vind het er heel leuk aan dat het veel simpeler en daardoor echter is.
Corne!quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:19 schreef creno het volgende:
Ik heb ook alles gekeken en er over gevlogd. Zoek maar op YouTube "een mol in gesprek"
Dit was inderdaad een leuk Miniseizoen en verheug me op het nieuwe seizoen in januari.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. het was?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |