Neem aan dat het vers is, gewoon de maaltijden.quote:Op woensdag 30 november 2016 21:09 schreef Elan het volgende:
Wat voor magnetronmaaltijden? Stoom, met verse ingrediënten of broodjes Bakpao
Ene maaltijd is de andere niet.quote:Op woensdag 30 november 2016 21:10 schreef 0906 het volgende:
[..]
Neem aan dat het vers is, gewoon de maaltijden.
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op woensdag 30 november 2016 21:17 schreef robbietobbie het volgende:
En dan zeuren over weinig geld hebben. Dit is toch niet meer serieus te nemen?
Dan leef je niet alleen op magnetronmaaltijden. En waarom maak je niet iets zelf? Is ook stukken goedkoper.quote:
Omdat ik me kut voel en nergens zin in heb, leef op een soort van automatische piloot. Heb ook geen borden en pannen in huis, niet eens een kookstel.quote:Op woensdag 30 november 2016 21:22 schreef LPFAN het volgende:
[..]
En waarom maak je niet iets zelf? Is ook stukken goedkoper.
Je bent depressief.quote:Op woensdag 30 november 2016 21:24 schreef 0906 het volgende:
[..]
Omdat ik me kut voel en nergens zin in heb, leef op een soort van automatische piloot. Heb ook geen borden en pannen in huis, niet eens een kookstel.
waarom eet je dan nog?quote:Op woensdag 30 november 2016 21:24 schreef 0906 het volgende:
[..]
Omdat ik me kut voel en nergens zin in heb, leef op een soort van automatische piloot. Heb ook geen borden en pannen in huis, niet eens een kookstel.
Maar je hebt die nasi dingen en stamppotten met jus en alles. Je hebt ook verse zalm met groenten in een stoombak.quote:Op woensdag 30 november 2016 21:10 schreef 0906 het volgende:
[..]
Neem aan dat het vers is, gewoon de maaltijden.
Ah, nergens zin in. Ga eens iets ondernemen zoals koken en je voelt je gelijk een stuk voldanerquote:Op woensdag 30 november 2016 21:24 schreef 0906 het volgende:
[..]
Daarom moet je ook 2 frietpannen hebben, één voor friet en één voor snacks.quote:Op woensdag 30 november 2016 22:35 schreef MrSalazar het volgende:
Ik herken het enigszins. Echter, ik eet geen magnetronmaaltijden maar frituur alles. Best kut nog soms omdat je friet en snacks meestal niet tegelijk kunt frituren.
Lijkt me wel.quote:Op woensdag 30 november 2016 22:33 schreef Hyaenidae het volgende:
Je hebt ook van die bakjes satésaus die je in de magnetron kunt opwarmen.
Maar weet niet of dat echt gezond is.
Dit.quote:Op woensdag 30 november 2016 22:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Beetje veel zout krijg je zo binnen.
Niet echt fijn voor je nieren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |