abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169356739
quote:
Path Finder Update Coming Soon

Hello,

This week Hello Games will be releasing the next content update for No Man's Sky. We're calling it the Path Finder Update; it introduces a new vehicle that will aid home planet exploration, building on the Foundation Update to hint at a path ahead for the future.

Detailed patch notes will be released when the update goes live.

Shortly after we launched the Foundation Update, we released a number of patches to address issues reported by players before beginning work on the Path Finder update. We were surprised and excited by the response to Foundation, and we have been listening carefully to community feedback since then.

To those of you who have spent time sharing feedback, whether positive or negative, we are listening.

This is the next step in our journey. It shows the path forward. We hope you'll join us.

Thank you,
Hello Games
Bron: http://www.no-mans-sky.co(...)-update-coming-soon/


[ Bericht 4% gewijzigd door DKUp op 07-03-2017 19:38:44 ]
SOONY
  dinsdag 7 maart 2017 @ 19:23:39 #92
141482 Q.
JurassiQ
pi_169356846
Speelt iemand dit nog?
For great justice!
pi_169357027
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 19:23 schreef Q. het volgende:
Speelt iemand dit nog?
Ik was mijn savegame kwijt en ik was daarom weer veel gaan spelen.
Maar met al die updates is het moeilijker geworden om schepen te upgraden :+

Waarschijnlijk is mijn mordiet farm straks niks meer waard :+
SOONY
pi_169374945
Gelekt via de Spaanse PS Blog.
Dit schijnt o.a. in de nieuwe update te zitten.
quote:
Path Finder Update

- PlayStation 4 Pro Compatibility
- Better graphics
- Possibility of having multiple ships
- Share bases online
- New vehicle: Exocraft
- Permadeath mode
- Build race circuits for vehicles
- Ships and classes specializations
- Shop / Merchants
- Duplication of the variety in terms of the construction of the base
- Multi-tool specialization and classes
- New weapon modes
- Photo Mode
- Discovery Menu
- Improvements in the quality of life
- 50% more original music than 65daysofstatic
Bron: https://www.reddit.com/r/(...)J015VQ2E&sh=4a05416d
SOONY
pi_169376207
Heb het vrij lang gespeeld, en vond het erg tof. Ik heb nu na het zien van dat filmpje niet meer de drang om te spelen. Jammer. Misschien dat ik het over een tijdje weer op pak :).
pi_169376497
quote:
Ziet er weer uit als een leuke update ^O^ Helaas te druk met andere games de komende tijd, wellicht bij de volgende update weer :)
  woensdag 8 maart 2017 @ 19:34:35 #98
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_169377084
Ja. Het begint toch weer te jeuken. Kudos voor Hallo Games.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_169377523
Wauw.. deze update zag ik niet aankomen.. Maanwagentjes zijn een goede toevoeging.. Racetrack ook :p Nu alleen nog een VR upgrade, dat is echt het eerste wat ik dacht toen ik dit spel speelde.. En ergens, nu met deze update, geloof ik ook wel dat dat er gaat komen ! ^O^ *O*
  woensdag 8 maart 2017 @ 20:00:43 #100
429367 DKUp
ON TOUR
pi_169377551
Update is live :P
SOONY
  woensdag 8 maart 2017 @ 21:53:14 #101
277865 Sejt
Ondertitel
pi_169380810
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 19:05 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Ziet er weer uit als een leuke update ^O^ Helaas te druk met andere games de komende tijd, wellicht bij de volgende update weer :)
Leuke update, maar niet brilliant. De gameplay is nog steeds simpel en ik heb niet de drang om vele planeten te onderzoeken - de gameplay is grotendeels hetzelfde voor elke planeet.
Daarom zal mijn interesse om weer te gaan spelen (ja, heb het spel vanaf het begin) pas toenemen zodra ze meer diepte aan het spel toevoegen, dwz. échte nieuwe features en niet een buggy of steam workshop support.
I love my mispoken words.
pi_169381101
mogelijk slinger ik hem het weekend weer eens aan, eens kijken of ik die 100% achievements kan gaan halen
pi_169386251
Path Finder log No Man's Sky

PS4 Pro support has been enabled allowing 4K resolution gameplay.
4K rendering on PC has also been optimised.
Together with visual improvements for all versions,
No Man’s Sky has never looked better.

- High and ultra resolution textures
- More accurate Ambient Lighting
- Horizon Based Ambient Occlusion
- High contrast lighting effects
- Crepuscular Rays from the Sun
- Improved post-processing with several filter options
- HDR mode for compatible monitors and televisions

Het heeft er ook een foto mode bij
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_169386941
FPS schijnt nu beter te zijn op de PS4 Pro *)
SOONY
pi_169386987
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 07:45 schreef DKUp het volgende:
FPS schijnt nu beter te zijn op de PS4 Pro *)
Dat ga ik van het weekend ook even uitproberen + photomode 8-)
  donderdag 9 maart 2017 @ 08:45:33 #106
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_169387237
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 09:29 schreef HSG het volgende:
In het begin kon ik kiezen tussen de atlaspad of op ontdekking gaan waarvan ik de tweede heb gekozen.

Kan ik nog steeds een Atlaspas krijgen?
Heb jij al een atlaspas? Ik namelijk wel. Het probleem was dat ik nog nooit tussen aangrensende sterrenstelsel was gesprongen.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_169387244
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 08:45 schreef davako het volgende:

[..]

Heb jij al een atlaspas? Ik namelijk wel. Het probleem was dat ik nog nooit tussen aangrensende sterrenstelsel was gesprongen.
Heb al een tijdje niet meer gespeeld. Ik wacht wel op de nieuwe uitbreidingset.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_169390312
Oops... verkeerde topic

[ Bericht 94% gewijzigd door -CRASH- op 09-03-2017 13:05:27 ]
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_169395271
Als ik thuis kom, ga ik de nieuwe update eindelijk uittesten op een 4K tv _O_
SOONY
  maandag 13 maart 2017 @ 09:27:40 #110
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_169477752
Valt de update in de smaak?
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
  maandag 13 maart 2017 @ 10:52:05 #111
447963 endechaos
life is short, enjoy!
pi_169478898
ja en nee, het blijft heerlijk om te vliegen en geen verplichtingen hebben in een spel. Als je denk dat er meer diepgang door is, is dat het niet. het is er zeer zeker wel door verbeterd!
pi_169479029
Blijft eeuwig zonde dat ze deze game op de manier gelanceerd hebben als ze gedaan hebben.

Met deze twee updates (en misschien nog een of twee) had het er allemaal anders uit gezien denk ik.
pi_169539419
nieuwe update... 1.22

Exocraft Geobays can now be crafted on any planet – this means vehicles can be summoned anywhere (whereas previously, vehicles could only be summoned on your home planet).

HUD markers have been added to allow you to easily navigate back to an Exocraft Geobay

Fixed a bug that caused vehicle weapons and mining lasers not to drain charge
Fixed an issue which could cause the Starship cockpit to vanish when exiting
Fixed some freighter door texture issues
Fixed a rare crash when scanning from a vehicle
Fixed a rare crash when feeding creatures
Fixed an issue which caused weapons to miss-fire when using Plasma Launcher
During warp the quick menu now hides properly as intended
Fixed an issue that prevented base material editing from working on PS4
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  woensdag 15 maart 2017 @ 18:31:25 #114
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_169541077
quote:
14s.gif Op maandag 13 maart 2017 10:59 schreef Typisch het volgende:
Blijft eeuwig zonde dat ze deze game op de manier gelanceerd hebben als ze gedaan hebben.

Met deze twee updates (en misschien nog een of twee) had het er allemaal anders uit gezien denk ik.
Eens maar aan de andere kant wel diep respect voor ze dat ze het na die slachting qua pr er nu zo hard aan trekken. Ze hebben er van geleerd en ik kijk uit naar eventuele volgende game van ze.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_169571553
quote:
14s.gif Op maandag 13 maart 2017 10:59 schreef Typisch het volgende:
Blijft eeuwig zonde dat ze deze game op de manier gelanceerd hebben als ze gedaan hebben.

Met deze twee updates (en misschien nog een of twee) had het er allemaal anders uit gezien denk ik.
Het heeft weinig zin om nog steeds te klagen over hoe de lancering was. We zijn al bijna een jaar verder en ze hebben echt een hoop verbeterd dus petje af.

Al met al speel ik het echt met ontzettend veel plezier want elk hoekje en gaatje in het spel uniek.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_169622737
Stille topic inmiddels. Is jullie ruimteschip neergestort? :P
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  zondag 19 maart 2017 @ 10:51:03 #117
429367 DKUp
ON TOUR
pi_169622927
Patch 1.23
quote:
-Optimised HBAO so that it runs faster
-Added an option to lock framerate on PS4 to 30 fps to keep the frame rate stable
-Sentinel drones now investigate correctly when in a vehicle
-Fixed a rare bug that could cause players to fall through the floor when exiting a ship
-Fixed texturing issue in freighter bases
-Fixed and inventory exploit when purchasing multiple ships in a freighter that allows you to duplicate your ship’s inventory
-Fixed a bug that causes freighters to be too cheap
-You can no longer build the Exocraft Terminal in freighter bases, this prevented players from being able to complete the vehicle missions
-Fix for ships spawning on top of each other
-Fixed a crash in physics
-Fixed a crash resulting from running out of memory
-Improved vehicle audio
-Fix for certain UI elements having over-saturated colours in HDR
-Fix for font anti-aliasing in HDR
-Improved performance of UI rendering in HDR
-Fix for HDR rendering being dark on some TV models
-Fixed a visual issue with the T-shaped corridor
-Added error messaging for failed uploads to Steam Workshop
-Colossus camera is now slightly further back when moving at speed
-Exocraft mining lasers are now easier to aim up
-Increased yield from Autonomous Field Mining Units
-Fixed issue with Colossus Exocraft’s wheels sinking through the ground
-Adjust colossus collision to make it harder to go underground
-Enable Steam Controller in base reporting and Steam Workshop base upload
-The animation when exiting the Colossus is improved
-Exocraft mining laser uses less fuel but is less effective in combat
-Fixes for the white sphere that shows when at the photo mode boundary
-Fix for ladders vanishing in bases
-Fixed a crash when uploading and downloading bases using Steam Workshop
-Default to frame lock on for PS4 and off for PS4Pro
-Fixed an issue caused when dying in permadeath with the inventory screen open
-Fixed a bug causing poor performace when in a vehicle near predator creatures
HDR ziet er inderdaad fatsoenlijk uit na deze update :Y).
SOONY
  zondag 19 maart 2017 @ 15:19:19 #118
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_169628420
Update is echt goed. Met elke update is de moeilijkheidsgraad weer wat hoger. Net een distress signal, en vond een schip met meer slots dan dat ik had. Na het ruilen kwam ik er achter dat het repareren van dit schip mij heel veel units gaat kosten :P

Kan ook niet wachten om te gaan scheuren met de exocrafts!
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
  zondag 19 maart 2017 @ 15:34:26 #119
429367 DKUp
ON TOUR
pi_169628716
Het spel wordt inderdaad telkens moeilijker :Y
SOONY
  maandag 20 maart 2017 @ 08:39:12 #120
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_169644888
Ik was gisteren begonnen met een survival save. Een erg hete planeet, hitte bescherming hield het geen 3 minuten uit. Bijna 3 uur bezig geweest om bij mijn schip te geraken. Het stond maar 12 minuten van me af toen ik begon. Alles gerepareerd en wat extra resources verzameld. Vlieg ik de ruimte in word ik meteen kapot geschoten door piraten. _O-

Vervolgens zet de game mij terug bij mijn startpunt op de planeet. Geen resources meer, behalve wat ik naar mijn schip had verplaatst, gelukkig schip wel nog herstelt. Maar wel opnieuw 12 minuten lopen/overleven tot bij mijn schip. Ik had al gesaved bij mijn schip. Dat ik de resources die ik bij me droeg kwijt ben is normaal, maar had de game me niet bij mijn schip moeten spawnen nadat ik dood gegaan was?

Vind het wel leuk, survival is een hele uitdaging. Je moet bij alles wat je doet nadenken en overwegen of het wel de resources die je er voor verbruikt waard is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')