Jij o.a. wuift alles maar weg zonder goede onderbouwing en doet alles maar af als toeval of ver gezocht. Het zou volgens jullie allemaal super gemakkelijk zijn om zoiets te verzinnen, toch? Dus, dan vraag ik aan o.a. jou om dat dan eens te doen. Heeft niets met bewijzen te maken.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:10 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Is het niet andersom? Als het heel vaak voorkomt is het geen toevallige samenloop van omstandigheden. Als het een enkele keer gebeurt wel.
En wederom, waarom moeten mensen bewijzen dat iets niet waar is? Bewijs eerst maar eens dat het wél waar is.
Hoe moet ik in hemelsnaam bewijzen dat iets toeval is?quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij o.a. wuift alles maar weg zonder goede onderbouwing en doet alles maar af als toeval of ver gezocht. Het zou volgens jullie allemaal super gemakkelijk zijn om zoiets te verzinnen, toch? Dus, dan vraag ik aan o.a. jou om dat dan eens te doen. Heeft niets met bewijzen te maken.
De omgekeerde wereld. Schuldig tot het tegendeel bewezen. Heb je dat echt niet door? Mijn hemel.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij o.a. wuift alles maar weg zonder goede onderbouwing en doet alles maar af als toeval of ver gezocht. Het zou volgens jullie allemaal super gemakkelijk zijn om zoiets te verzinnen, toch? Dus, dan vraag ik aan o.a. jou om dat dan eens te doen. Heeft niets met bewijzen te maken.
Dat doet Jill Stein nu toch ook met de hertellingen? hertellen, hertellen, hertellen totdat bewezen is dat de verkiezingen niet rigged zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:19 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
De omgekeerde wereld. Schuldig tot het tegendeel bewezen. Heb je dat echt niet door? Mijn hemel.
Hoe kun je toevalligheden bewijzen dan?
Toetsbare feiten (stemmen tellen) vs internetbeschuldigingen. Die vergelijking is dus niet bepaald sterk te noemenquote:Op dinsdag 6 december 2016 12:21 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Dat doet Jill Stein nu toch ook met de hertellingen? hertellen, hertellen, hertellen totdat bewezen is dat de verkiezingen niet rigged zijn.
Zoek dat zelf maar uit. Het boeit mij weinig of reddit of wie dan ook het eens is met wat ik ervan denk.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:14 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Gaat het nou om pedo-netwerken of een complot tegen alu-hoedjes? De rode draad verandert wel heel vaak zo. Op reddit zijn ze het in elk geval niet met je eens.
De beste verklaring tot nu toe is dat dit allemaal toevallig is, en dat er door alu-hoedjes kunstmatig van alles bij elkaar gesleurd wordt.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:19 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
De omgekeerde wereld. Schuldig tot het tegendeel bewezen. Heb je dat echt niet door? Mijn hemel.
Ok ik weet weer genoeg, bedankt voor je "bijdrage"quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zoek dat zelf maar uit. Het boeit mij weinig of reddit of wie dan ook het eens is met wat ik ervan denk.
Natuurlijk heb ik dat door. Het gaat er om dat er hier totaal niet gediscussieerd wordt door diversen en alles wordt afgedaan als onzin. Niets is zelfs ook maar verdacht. Het is allemaal maar aparte kunst, en het is gewoon iemand met een kind in zijn armen. Meer niet. Zo makkelijk.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:19 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Er zijn heel veel restaurants ter wereld die op hun site en sociale media foto's met kinderen zetten.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:24 schreef Poolbal het volgende:
[..]
De beste verklaring tot nu toe is dat dit allemaal toevallig is, en dat er door alu-hoedjes kunstmatig van alles bij elkaar gesleurd wordt.
Als dat zo is, dan zijn er meer van dit soort gevallen te vinden. Ik ben benieuwd of we een ander geval kunnen vinden dat in de buurt komt van deze pizzatent/Alefantis.
Zijn er andere bedrijven die ook zulk soort dingen hebben die allemaal samen vallen? Zo ja, dan wordt de theorie dat het toevallig is al een stuk sterker.
Dus als ik die lijn doortrek; mensen met schilderijen (prenten) van Hieronymus Bosch zijn satanisten?quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik dat door. Het gaat er om dat er hier totaal niet gediscussieerd wordt door diversen en alles wordt afgedaan als onzin. Niets is zelfs ook maar verdacht. Het is allemaal maar aparte kunst, en het is gewoon iemand met een kind in zijn armen. Meer niet. Zo makkelijk.
Pas als je met foto's van doodgeneukte kinderlijkjes in de keuken van de pizzeria op de proppen kunt komen, dan zal men misschien geneigd zijn er meer in te gaan zien...
Kunnen ze niet. Het zijn alleen maar roeptoeters die denken heel wijs te zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:24 schreef Poolbal het volgende:
[..]
De beste verklaring tot nu toe is dat dit allemaal toevallig is, en dat er door alu-hoedjes kunstmatig van alles bij elkaar gesleurd wordt.
Als dat zo is, dan zijn er meer van dit soort gevallen te vinden. Ik ben benieuwd of we een ander geval kunnen vinden dat in de buurt komt van deze pizzatent/Alefantis.
Zijn er andere bedrijven die ook zulk soort dingen hebben die allemaal samen vallen? Zo ja, dan wordt de theorie dat het toevallig is al een stuk sterker.
Dan gaan we nu op zoek naar restaurants (of overige instellingen/bedrijven - laten we ons niet beperken!) die behalve zich richt op kinderen ook in overige uurtjes seksueel getinte feesten houdt.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:25 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Er zijn heel veel restaurants ter wereld die op hun site en sociale media foto's met kinderen zetten.
En nu?
Joh dat vraag ik me af. Vindt die CP ook niet echt een happy family place wat ik ervan heb gezien een donker hol. En welke family pizza promoot foto's van kids vastgetaped en al die andere rare foto's en kunst aan de muur. Ik zou me achter mijn oor krabben als ik dit normaal zou vinden en niets achter zou zoeken. Gewoon een kindvriendelijke pizzatent, surequote:Op dinsdag 6 december 2016 12:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik dat door. Het gaat er om dat er hier totaal niet gediscussieerd wordt door diversen en alles wordt afgedaan als onzin. Niets is zelfs ook maar verdacht. Het is allemaal maar aparte kunst, en het is gewoon iemand met een kind in zijn armen. Meer niet. Zo makkelijk.
Pas als je met foto's van doodgeneukte kinderlijkjes in de keuken van de pizzeria op de proppen kunt komen, dan zal men misschien geneigd zijn er meer in te gaan zien...
Het is de samenloop van allerlei zaken. Zaken die op zich inderdaad niet vreemd zijn, tezamen zijn ze heel vreemd.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:28 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dus als ik die lijn doortrek; mensen met schilderijen (prenten) van Hieronymus Bosch zijn satanisten?
Echt, de argumentatie slaat nergens op.
Dit is de generatie die ook al meteen pedo roept als een man foto's maakt van kinderen in de speeltuin.
Meteen er vanuit gaan dat het een viezerik is. Blijkt het gewoon de vader van een van de kinderen te zijn. Oeps.
Ik heb het in het onderwijs ook te vaak gezien helaas. Valse beschuldigingen van dit soort zaken. Het maakt de slachtoffers (de vermeende dader) helemaal kapot!
Dit....is dat ook kunst?quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Joh dat vraag ik me af. Vindt die CP ook niet echt een happy family place wat ik ervan heb gezien een donker hol. En welke family pizza promoot foto's van kids vastgetaped en al die andere rare foto's en kunst aan de muur. Ik zou me achter mijn oor krabben als ik dit normaal zou vinden en niets achter zou zoeken. Gewoon een kindvriendelijke pizzatent, sure
Ooit met kinderen naar een restaurant geweest? Ik vond het wel een grappige foto.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Joh dat vraag ik me af. Vindt die CP ook niet echt een happy family place wat ik ervan heb gezien een donker hol. En welke family pizza promoot foto's van kids vastgetaped en al die andere rare foto's en kunst aan de muur. Ik zou me achter mijn oor krabben als ik dit normaal zou vinden en niets achter zou zoeken. Gewoon een kindvriendelijke pizzatent, sure
Nee, als het vaker gebeurd is het minder toevallig. Toevallig zijn juist dingen die niet vaak gebeuren.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:24 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Ja hoor. Ben dit nog nooit tegengekomen. Vaak met frisse kleurtjes dat vinden kids leuk ipv zo'n donker hol daar zou ik kinderen niet mee naar toe nemen. Als je zulke foto's grappig vindt is er iets mis met je imo.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:38 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ooit met kinderen naar een restaurant geweest? Ik vond het wel een grappige foto.
Tja.....dus het is gewoon 1 grote grap. Sorry, vind het niet normaal.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
In ieder geval niet bijzonder:
https://www.google.nl/sea(...)BygB&biw=360&bih=560
Dat mag jij vinden. Dingen die jij niet normaal vindt zijn echter niet per definitie bewijs voor een pedonetwerk.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:45 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Tja.....dus het is gewoon 1 grote grap. Sorry, vind het niet normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |