abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167140100
Als de eenvoudige complotter niet kan bewijzen dat er iets aan de hand is met de pizzatent kunnen ze de propaganda in ieder geval nog ombuigen tot "wij worden benadeeld" _O-

Want daar gaat het ze uiteindelijk om. De slachtofferrol.
Conscience do cost.
pi_167140110
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2016 12:10 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Is het niet andersom? Als het heel vaak voorkomt is het geen toevallige samenloop van omstandigheden. Als het een enkele keer gebeurt wel.

En wederom, waarom moeten mensen bewijzen dat iets niet waar is? Bewijs eerst maar eens dat het wél waar is.
Jij o.a. wuift alles maar weg zonder goede onderbouwing en doet alles maar af als toeval of ver gezocht. Het zou volgens jullie allemaal super gemakkelijk zijn om zoiets te verzinnen, toch? Dus, dan vraag ik aan o.a. jou om dat dan eens te doen. Heeft niets met bewijzen te maken.
pi_167140130
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 12:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij o.a. wuift alles maar weg zonder goede onderbouwing en doet alles maar af als toeval of ver gezocht. Het zou volgens jullie allemaal super gemakkelijk zijn om zoiets te verzinnen, toch? Dus, dan vraag ik aan o.a. jou om dat dan eens te doen. Heeft niets met bewijzen te maken.
Hoe moet ik in hemelsnaam bewijzen dat iets toeval is?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_167140133
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 12:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De omgekeerde wereld. Schuldig tot het tegendeel bewezen. Heb je dat echt niet door? Mijn hemel.

Hoe kun je toevalligheden bewijzen dan?
pi_167140172
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 12:19 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

De omgekeerde wereld. Schuldig tot het tegendeel bewezen. Heb je dat echt niet door? Mijn hemel.

Dat doet Jill Stein nu toch ook met de hertellingen? hertellen, hertellen, hertellen totdat bewezen is dat de verkiezingen niet rigged zijn.
pi_167140202
Overigens is dit dan wel een aanrader in de context van dit topic

https://en.wikipedia.org/wiki/Alternative_3

Het toont aan dat mensen alles wel willen geloven als je het maar met overtuiging brengt. Ook al is er geen echt bewijs. Meteen na de uitzending werd de omroep namelijk overspoeld door boze en bezorgde bellers die meer info wilden hebben.

Beetje Pizza-gate effect.
pi_167140214
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 12:21 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Dat doet Jill Stein nu toch ook met de hertellingen? hertellen, hertellen, hertellen totdat bewezen is dat de verkiezingen niet rigged zijn.
Toetsbare feiten (stemmen tellen) vs internetbeschuldigingen. Die vergelijking is dus niet bepaald sterk te noemen ;)
  dinsdag 6 december 2016 @ 12:24:34 #183
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_167140244
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 12:14 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Gaat het nou om pedo-netwerken of een complot tegen alu-hoedjes? De rode draad verandert wel heel vaak zo. Op reddit zijn ze het in elk geval niet met je eens.
Zoek dat zelf maar uit. Het boeit mij weinig of reddit of wie dan ook het eens is met wat ik ervan denk.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_167140251
quote:

[..]

De beste verklaring tot nu toe is dat dit allemaal toevallig is, en dat er door alu-hoedjes kunstmatig van alles bij elkaar gesleurd wordt.

Als dat zo is, dan zijn er meer van dit soort gevallen te vinden. Ik ben benieuwd of we een ander geval kunnen vinden dat in de buurt komt van deze pizzatent/Alefantis.

Zijn er andere bedrijven die ook zulk soort dingen hebben die allemaal samen vallen? Zo ja, dan wordt de theorie dat het toevallig is al een stuk sterker.
pi_167140258
Toch jammer, er bestaat zoiets als internet en dan toch maar bij de oude media blijven. Wees blij met het internet maar wees ook voorzichtig.
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_167140259
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 12:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Zoek dat zelf maar uit. Het boeit mij weinig of reddit of wie dan ook het eens is met wat ik ervan denk.
Ok ik weet weer genoeg, bedankt voor je "bijdrage" :)

Tip: Alternative 3. Interessant binnen dit geheel.
pi_167140262
quote:

[..]

Natuurlijk heb ik dat door. Het gaat er om dat er hier totaal niet gediscussieerd wordt door diversen en alles wordt afgedaan als onzin. Niets is zelfs ook maar verdacht. Het is allemaal maar aparte kunst, en het is gewoon iemand met een kind in zijn armen. Meer niet. Zo makkelijk. :')

Pas als je met foto's van doodgeneukte kinderlijkjes in de keuken van de pizzeria op de proppen kunt komen, dan zal men misschien geneigd zijn er meer in te gaan zien...
pi_167140272
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 12:24 schreef Poolbal het volgende:

[..]

De beste verklaring tot nu toe is dat dit allemaal toevallig is, en dat er door alu-hoedjes kunstmatig van alles bij elkaar gesleurd wordt.

Als dat zo is, dan zijn er meer van dit soort gevallen te vinden. Ik ben benieuwd of we een ander geval kunnen vinden dat in de buurt komt van deze pizzatent/Alefantis.

Zijn er andere bedrijven die ook zulk soort dingen hebben die allemaal samen vallen? Zo ja, dan wordt de theorie dat het toevallig is al een stuk sterker.
Er zijn heel veel restaurants ter wereld die op hun site en sociale media foto's met kinderen zetten.

En nu?
pi_167140314
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 12:25 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Natuurlijk heb ik dat door. Het gaat er om dat er hier totaal niet gediscussieerd wordt door diversen en alles wordt afgedaan als onzin. Niets is zelfs ook maar verdacht. Het is allemaal maar aparte kunst, en het is gewoon iemand met een kind in zijn armen. Meer niet. Zo makkelijk. :')

Pas als je met foto's van doodgeneukte kinderlijkjes in de keuken van de pizzeria op de proppen kunt komen, dan zal men misschien geneigd zijn er meer in te gaan zien...
Dus als ik die lijn doortrek; mensen met schilderijen (prenten) van Hieronymus Bosch zijn satanisten?

Echt, de argumentatie slaat nergens op.

Dit is de generatie die ook al meteen pedo roept als een man foto's maakt van kinderen in de speeltuin.

Meteen er vanuit gaan dat het een viezerik is. Blijkt het gewoon de vader van een van de kinderen te zijn. Oeps.

Ik heb het in het onderwijs ook te vaak gezien helaas. Valse beschuldigingen van dit soort zaken. Het maakt de slachtoffers (de vermeende dader) helemaal kapot!
pi_167140325
quote:

[..]

Kunnen ze niet. Het zijn alleen maar roeptoeters die denken heel wijs te zijn.
pi_167140369
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 12:25 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Er zijn heel veel restaurants ter wereld die op hun site en sociale media foto's met kinderen zetten.

En nu?
Dan gaan we nu op zoek naar restaurants (of overige instellingen/bedrijven - laten we ons niet beperken!) die behalve zich richt op kinderen ook in overige uurtjes seksueel getinte feesten houdt.

En we gaan kijken of er op hun social media klandizie is die allerlei opmerkingen maakt die direct seksueel getint is uit te leggen en eigenlijk niet op een andere manier. Bonuspunten als de eigenaar ook dit soort opmerkingen maakt.

Dan zal de groep waarschijnlijk een stuk kleiner worden. Maar als het niet ongebruikelijk is, dan zullen dit soort restaurants/bedirjven/instellingen er wel zijn.
  dinsdag 6 december 2016 @ 12:32:40 #192
189978 controlaltdelete
pi_167140397
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 12:25 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Joh dat vraag ik me af. Vindt die CP ook niet echt een happy family place wat ik ervan heb gezien een donker hol. En welke family pizza promoot foto's van kids vastgetaped en al die andere rare foto's en kunst aan de muur. Ik zou me achter mijn oor krabben als ik dit normaal zou vinden en niets achter zou zoeken. Gewoon een kindvriendelijke pizzatent, sure :O
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_167140409
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 12:28 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dus als ik die lijn doortrek; mensen met schilderijen (prenten) van Hieronymus Bosch zijn satanisten?

Echt, de argumentatie slaat nergens op.

Dit is de generatie die ook al meteen pedo roept als een man foto's maakt van kinderen in de speeltuin.

Meteen er vanuit gaan dat het een viezerik is. Blijkt het gewoon de vader van een van de kinderen te zijn. Oeps.

Ik heb het in het onderwijs ook te vaak gezien helaas. Valse beschuldigingen van dit soort zaken. Het maakt de slachtoffers (de vermeende dader) helemaal kapot!
Het is de samenloop van allerlei zaken. Zaken die op zich inderdaad niet vreemd zijn, tezamen zijn ze heel vreemd.

En pand kopen is niet vreemd
Een gang graven is niet vreemd
Een gang naar het noorden graven is niet vreemd
Een slijptol hebben is niet vreemd

Een pand ten zuiden van een bank kopen en een gang naar het noorden graven met een slijptol in huis is verdacht.

Stel jij bent de eigenaar van de bank, zeg jij dan: "hee jongens, leg eens uit wat jullie van plan zijn?" of zeg jij "Ik heb ze op de man af gevraagd of ze de kluis wilde gaan leeghalen. Deze mensen hebben verklaard dat het onzin is, iedereen die nu nog een vraag stelt begint een hetze!"
pi_167140437
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 12:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Joh dat vraag ik me af. Vindt die CP ook niet echt een happy family place wat ik ervan heb gezien een donker hol. En welke family pizza promoot foto's van kids vastgetaped en al die andere rare foto's en kunst aan de muur. Ik zou me achter mijn oor krabben als ik dit normaal zou vinden en niets achter zou zoeken. Gewoon een kindvriendelijke pizzatent, sure :O
Dit....is dat ook kunst?
pi_167140501
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 12:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ooit met kinderen naar een restaurant geweest? Ik vond het wel een grappige foto.
pi_167140513
quote:

[..]

Nee, als het vaker gebeurd is het minder toevallig. Toevallig zijn juist dingen die niet vaak gebeuren.
pi_167140562
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 12:34 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Dit....is dat ook kunst?
In ieder geval niet bijzonder:

https://www.google.nl/sea(...)BygB&biw=360&bih=560
  dinsdag 6 december 2016 @ 12:45:10 #198
189978 controlaltdelete
pi_167140645
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 12:38 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ooit met kinderen naar een restaurant geweest? Ik vond het wel een grappige foto.
Ja hoor. Ben dit nog nooit tegengekomen. Vaak met frisse kleurtjes dat vinden kids leuk ipv zo'n donker hol daar zou ik kinderen niet mee naar toe nemen. Als je zulke foto's grappig vindt is er iets mis met je imo.
pi_167140656
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2016 12:41 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

In ieder geval niet bijzonder:

https://www.google.nl/sea(...)BygB&biw=360&bih=560
Tja.....dus het is gewoon 1 grote grap. Sorry, vind het niet normaal.
pi_167140672
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 12:45 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Tja.....dus het is gewoon 1 grote grap. Sorry, vind het niet normaal.
Dat mag jij vinden. Dingen die jij niet normaal vindt zijn echter niet per definitie bewijs voor een pedonetwerk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')