abonnement Unibet Coolblue
pi_167503144
Ik heb er 164 euro voor betaald, maar die link die je post is ook prima. ga ik dat doen :)
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_167504560
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 18:21 schreef Mute_Me het volgende:
Ik heb er 164 euro voor betaald, maar die link die je post is ook prima. ga ik dat doen :)
Als je de app nog niet hebt, installeren en dan op de homepage drukken op $100 of coupons (of zoiets). Krijg je nog een ¤10 korting ofzo geloof ik. Als je dat al hebt, gewoon een nieuw account aanmaken en dan lukt je dat wel :)
  woensdag 21 december 2016 @ 21:44:39 #103
327191 RobertNL
For your gear.
pi_167510746
https://tweakers.net/nieu(...)-snapdragon-821.html
Eindelijk! Ik hoop dat hij er gaat komen :Y
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_167511030
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 21:44 schreef RobertNL het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)-snapdragon-821.html
Eindelijk! Ik hoop dat hij er gaat komen :Y
Ik zag het ook net, wilde het gelijk delen. Jaren op gewacht, endlich :D
  donderdag 22 december 2016 @ 13:37:54 #105
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_167524685
Grmbl. Bangood heeft mijn Xiaomi Mix cancelled omdat de 128GB versie niet binnen gaat komen. Alternatief is de 256GB bestellen, maar die is een klap duurder. Bijna 800 euro voor een telefoon wordt me toch te veel iPhone-esque. (nu had ik 'm met de 10% coupon voor iets van 550 euro)

Die 128GB extra heb ik ook nog eens niet nodig en de 18k gouden ring om de cameralens kan me hélemaal gestolen worden. (bling bling)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_167524750
Prijs jezelf gelukkig. Volgens mij is 'ie toch niet all that. :@ Wat ga je nu doen? Helio X27 modelletje?

De Huawei Mate 9 Pro is in Scandinavië opgedoken (zou eerst eigenlijk alleen China only zijn, deels omdat in de EU Porsche Design ze aan de man wil brengen voor 1395,- :') ). Zal ff m'n Noorse mattie vragen of 'ie er niet eentje regelen kan voor me. :o

- of wacht, zal ik wachten op de P10... ;( http://www.gizchina.com/2(...)-dual-curved-screen/ , ach so, neuh, ik haat fingerprint op de achterkant en ik blokkeer de lens daar altijd met m'n vingers, dus toch liever Mate 9 Pro.

[ Bericht 7% gewijzigd door shiz op 22-12-2016 13:48:31 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 22 december 2016 @ 17:01:19 #107
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_167528830
Er is eigenlijk niks waar ik héél erg blij van wordt momenteel. Ik houd van de bijzondere gevalletjes of veel bang for bucks phones. Wellicht die Gigaset ME maar proberen als die goed uit de test komt alhier. Die mist eigenlijk alleen NFC voor wat mij betreft. En wat jammer van Android 5.

Wat dat laatste betreft: Voor de Yotaphone 2 gaat Marsmallow officieel uitkomen. De beta is al te installeren.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  donderdag 22 december 2016 @ 22:13:35 #108
327191 RobertNL
For your gear.
pi_167538218
Marshmallow,dat is mooi. Officiële ROM of community?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 23 december 2016 @ 13:54:00 #109
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_167550743
In samenwerking met Elphone de S7 gereviewed.


Curved glass is leuk, en qua uiterlijk doet hij het in totaalplaatje wel goed in combinatie met de prima prestaties. Maar je doet op accu en camera gebied wel een beetje concessies.

CHI / [Reviews] Elephone S7 - 3D Curved glass 5.5" 4G smartphone
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_167550890
quote:
16s.gif Op vrijdag 23 december 2016 13:54 schreef tokko1 het volgende:
In samenwerking met Elphone de S7 gereviewed.

[ afbeelding ]
Curved glass is leuk, en qua uiterlijk doet hij het in totaalplaatje wel goed in combinatie met de prima prestaties. Maar je doet op accu en camera gebied wel een beetje concessies.

CHI / [Reviews] Elephone S7 - 3D Curved glass 5.5" 4G smartphone
Dat ga ik lezen.
  zondag 25 december 2016 @ 04:37:27 #111
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_167591244
Hallo, ik weet geen zak van smartphones en heb er nooit eentje gehad, maar ik weet wel dat ik er zo min mogelijk aan uit wil geven. Mijn budget is karig en zoek daarvoor een toestel dat combineert met een BEN-1000MB-simonly abonement en meer of hetzelfde biedt als een samsung galaxy s3 mini, die ik tijdelijk in bruikleen heb. De pricewatch op tweakers bood mijn inziens niet de opties die ik interessant vond en nu ben ik aan het zoeken naar een budget rugged phone waar een whatsapp+routeplanner+fmradio+mp3 speler+4G+degelijke camera (8 MP?) op zit (hoe kleiner hoe beter). Maar ik heb ook een aantal vragen want ik snap geen zak van nerd-phones _O- :

1. Is het slim om een android 7 telefoon te kopen of maakt het geen zak uit welke versie OS er op een telefoon staat? (Ik wil wel zo lang mogelijk kunnen whatappsen etcetc natuurlijk)
2. Hieronder heb ik een aantal links van telefoons die ik op een chinasite heb gevonden. Nou zeg ik niet dat ik hem daar ga kopen, maar mij gaat het even meer over de modellen, of er miskopen tussen zitten en welke jullie persoonlijke voorkeur heeft.
3. Als jullie rugged alternatieven weten onder de prijs van Nomu s20 die nog jaren mee kan gaan, dan laat maar weten.

Geotel-A1-Rugged-Android-7.0-Smartphone - Goedkoop + Android 7 + Geen dualsim
Nomu-S20-Smartphone - Duurder + Android 6 + Wel dualsim, rubberen coating ofzoiets

Help me effe want ik wordt niet gehinderd door enige voorkennis van smartphones (heb er nog nooit een gehad), en dat is natuurlijk levensgevaarlijk! (8>

[ Bericht 0% gewijzigd door govie op 25-12-2016 04:54:30 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  zondag 25 december 2016 @ 12:28:21 #112
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_167595726
Als je rugged wil hebben, zien ze erop het eerste gezicht wel aardig uit. Aangenomen dat ze echt aan de standaarden voldoen. (testen is een risico :P) Het zijn, iig voor mij, vage merken, dus de kwaliteit van hardware en software is een beetje een gok.

De eerste is idd erg goedkoop, maar mist dan ook 4G. Als je niet zo heel veel met data doet en een stabiele verbinding in de trein niet héél belangirjk vindt, geen issue. 3G trekt ook wel genoeg voor een hogere kwaliteit youtubefilm.
Verder is ie, als ik hem vergelijk met de Samsung Xcover 3, wel voldoende qua specs al is de SoC wat oud. Scherm van de Samsung heeft ook niet zo'n hoge resolutie. Hij is overigens wél dual sim volgens je linkje.

De Nomu is beter qua specs. HD-schermpje en 4G met ook band 20. Als je wat meer met de telefoon doet dan whatsapp en facebook, wel weer fijn. Kost wel het dubbele..

Verstandigst is denk ik, de goedkoopste, want dan verlies je niet zo veel als het crap blijkt. :D
Ik zou hem misschien voor erbij willen; just for fun and nougat.

Oh ja.. ga er maar vanuit dat de camera's crap zijn. Genoeg voor een snapshot voor facebook, maar meer ook niet.

[ Bericht 9% gewijzigd door Dromer op 25-12-2016 12:35:18 ]
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 25 december 2016 @ 13:35:06 #113
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_167597600
Bedankt voor je reactie!

1) Wat is eigenlijk de invloed van een andriodversie op de houdbaarheid van smartphones inzake apps enzo?
2) Die Nomu heeft ook wel een mooie site en ziet er af uit. De camera is een Sony ®IMX219 volgens die website, i.i.g. een bekend A-merk waar ik van heb gehoord. Daarnaast heeft die 4G en dualsim. Dat budgettelefoontje heeft dat allemaal niet, vandaar ook de 70 euro lagere prijs.

Ik neig zelf richting de Nomu omdat die qua looks en hardware wat beter bij de tijd is en qua prijs is het nog net om te doen (meer heb ik er niet voor over). Maar ik weet niet wat voor invloed een androidversie kan hebben op smartphones en hun houdbaarheid.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_167597847
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 13:35 schreef govie het volgende:
Bedankt voor je reactie!

1) Wat is eigenlijk de invloed van een andriodversie op de houdbaarheid van smartphones inzake apps enzo?
2) Die Nomu heeft ook wel een mooie site en ziet er af uit. De camera is een Sony ®IMX219 volgens die website, i.i.g. een bekend A-merk waar ik van heb gehoord. Daarnaast heeft die 4G en dualsim. Dat budgettelefoontje heeft dat allemaal niet, vandaar ook de 70 euro lagere prijs.

Ik neig zelf richting de Nomu omdat die qua looks en hardware wat beter bij de tijd is en qua prijs is het nog net om te doen (meer heb ik er niet voor over). Maar ik weet niet wat voor invloed een androidversie kan hebben op smartphones en hun houdbaarheid.
Ik heb hier de Gigaset ME en die blijft op Android 5.1 zitten. Qua apps geen problemen, kan alles gewoon draaien en lijkt me niet dat apps opeens Android 6.0 verplichten, helemaal niet de gangbare apps.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_167599043
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 13:35 schreef govie het volgende:
Bedankt voor je reactie!

1) Wat is eigenlijk de invloed van een andriodversie op de houdbaarheid van smartphones inzake apps enzo?
2) Die Nomu heeft ook wel een mooie site en ziet er af uit. De camera is een Sony ®IMX219 volgens die website, i.i.g. een bekend A-merk waar ik van heb gehoord. Daarnaast heeft die 4G en dualsim. Dat budgettelefoontje heeft dat allemaal niet, vandaar ook de 70 euro lagere prijs.

Ik neig zelf richting de Nomu omdat die qua looks en hardware wat beter bij de tijd is en qua prijs is het nog net om te doen (meer heb ik er niet voor over). Maar ik weet niet wat voor invloed een androidversie kan hebben op smartphones en hun houdbaarheid.
Ik heb onlangs de Lenovo Zuk z2 (niet de pro) gekocht voor mijn vriendin voor 170 euro bij banggood.com met couponcode ZUKZ211 . Dat ding is super rap met 4g (let op Ondersteund niet de LTE 800 band (wel 850 en 900) en werkt daarom niet met alle providers in Nederland, dit is vaak 't geval met China-phones). Zoek gewoon op aliexpress.com naar een Zuk z2 rugged case en je hebt je inclusief hoesje voor 180euro een super goede telefoon. Overigens is het wel handig bij het kopen van China phones om je te verdiepen in het flashen van Roms (herinstalleren van de software). Sommige China webshops instaleren in sommige gevallen veel Chinese apps of soms zelfs Spyware. Hier is een linkje naar guide km Zuk z2 te flashen naar de originele meest geüpdatet ROM:

http://zukfans.eu/communi(...)k-z2-z2131-only.104/

Hier een uitgebreide review van de Zuk z2:
https://tweakers.net/productreview/137561/zuk-z2-zwart.html
Veni, vidi, vodka.
  zondag 25 december 2016 @ 15:19:40 #116
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_167599291
Ik heb nog een concurrent rond hetzelfde prijspeil gevonden voor die Nomu S20: Een landrover business luxury phone met een tragere processor, minder geheugen maar wel een 50% grotere accu dan de S20. Toch vind ik die S20 iets meer hebben.
En nog een goedkopere rugged andrion budgettelefoon van 40 euro gevonden, met gewoon een toetsenbordje. Ik vind hem er voor 40 euro nog prima uitzien trouwens maar de rest van de specs zijn natuurlijk klote.

quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 13:45 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik heb hier de Gigaset ME en die blijft op Android 5.1 zitten. Qua apps geen problemen, kan alles gewoon draaien en lijkt me niet dat apps opeens Android 6.0 verplichten, helemaal niet de gangbare apps.
Bedankt,langzaam wordt ik iets wijzer. :)

quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 14:59 schreef dumble het volgende:

[..]

Ik heb onlangs de Lenovo Zuk z2 (niet de pro) gekocht voor mijn vriendin voor 170 euro bij banggood.com met couponcode ZUKZ211 . Dat ding is super rap met 4g (let op Ondersteund niet de LTE 800 band (wel 850 en 900) en werkt daarom niet met alle providers in Nederland, dit is vaak 't geval met China-phones). Zoek gewoon op aliexpress.com naar een Zuk z2 rugged case en je hebt je inclusief hoesje voor 180euro een super goede telefoon. Overigens is het wel handig bij het kopen van China phones om je te verdiepen in het flashen van Roms (herinstalleren van de software). Sommige China webshops instaleren in sommige gevallen veel Chinese apps of soms zelfs Spyware. Hier is een linkje naar guide km Zuk z2 te flashen naar de originele meest geüpdatet ROM:

http://zukfans.eu/communi(...)k-z2-z2131-only.104/

Hier een uitgebreide review van de Zuk z2:
https://tweakers.net/productreview/137561/zuk-z2-zwart.html
Je zult wel gelijk hebben m.b.t. die Zuk Z2, maar ik moet bij 135 euro gewoon helaas de grens deze keer trekken. Die Numo S20 heeft waarschijnlijk geen extra hoesje of screenprotector nodig want die is van nature al rugged, toch?
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  zondag 25 december 2016 @ 16:56:13 #117
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_167600507
Ik heb beslist dat ik of voor die goedkope 40 euro andriod phone ga met echte toetsen of voor die goedkope touchscreen van 70 euro. Die smartphone van 40 euro kan toch ook gewoon alles doen in NL m.b.t. de frequentiebanden van BEN?

Ik heb een code gevonden van 10 dollar korting. Hoe gebruiken jullie die codes op AliExpress? Ik heb een code gepikt bij tjoos.com maar kan die code niet tijdens de checkprocedure invoeren. Er staat in dat dialoogboxje achter dat vinkvierkantje "you dont have any coupons", weet iemand waarom dat is?

[ Bericht 17% gewijzigd door govie op 25-12-2016 18:26:02 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  zondag 25 december 2016 @ 18:52:59 #118
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_167601699
De bullit gebite en via Alie dan toch maar de Mi5s besteld. Grijze variant.

Lang getwijfeld, zeker omdat Banggood momenteel een geweldig aanbod op de Zuk Z2 pro heeft (¤ 300,-).
pi_167614217
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 18:52 schreef BadderHaring het volgende:
Lang getwijfeld, zeker omdat Banggood momenteel een geweldig aanbod op de Zuk Z2 pro heeft (¤ 300,-).
Mis ik iets?
  maandag 26 december 2016 @ 11:15:47 #120
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_167614330
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2016 11:11 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Mis ik iets?
Kennelijk. Als je op de desktop-site kijkt kun je een coupon aanklikken 'zukz2182'. Die geeft dikke korting (19%).
  maandag 26 december 2016 @ 12:07:58 #121
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_167615563
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 16:56 schreef govie het volgende:
Ik heb beslist dat ik of voor die goedkope 40 euro andriod phone ga met echte toetsen of voor die goedkope touchscreen van 70 euro. Die smartphone van 40 euro kan toch ook gewoon alles doen in NL m.b.t. de frequentiebanden van BEN?

Je hebt er de winst mee dat je 1000MB databundel vrijwel onaangetast zal blijven, want hij heeft zo te zien geen data naast misschien GPRS. :P
Er staat heel verneukeratief 4G op de telefoon zelf, maar als je de specs doorkijkt, komt het nergens terug. Ja, er staat 4G Android en 4G Wifi. Om je er in te laten tuinen. 8)7

Doe die van 70 euro zou ik zeggen.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_167616138
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 11:15 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Kennelijk. Als je op de desktop-site kijkt kun je een coupon aanklikken 'zukz2182'. Die geeft dikke korting (19%).
Nice, bedankt! Het maakt het nu wel heel verleidelijk om te halen, weet je ook tot wanneer de code geldig is?

En ik heb het al eens eerder gevraagd volgens mij, maar is er iemand die iets meer weet over de ROM van ZUK? Zullen telefoons van Bangood een goede ROM hebben of is dat willekeurig? En maakt het veel uit als je een 'verkeerde' ROM hebt?
Het lijkt me echt een fantastisch toestel, maar ik ben zo bang dat er een of andere Chinese rommel op staat.
pi_167618182
@dumble Wanneer heb jij hem besteld en wanneer is hij aangekomen? Ik heb er ook een besteld en die is volgens mij met de postkoets onderweg (lees: 1 maand geen update op de tracking site)

Wordt een tracking nummer pas geüpdatet als het de douane verlaat? Of ook wanneer hij binnen komt? Heb een foto toegevoegd van de tracking status, kan iemand bevestigen dat dit zo normaal kan zijn? De chronologische volgorde van de updates lijk me namelijk een beetje raar.
pi_167618295
quote:
7s.gif Op maandag 26 december 2016 12:35 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Nice, bedankt! Het maakt het nu wel heel verleidelijk om te halen, weet je ook tot wanneer de code geldig is?

En ik heb het al eens eerder gevraagd volgens mij, maar is er iemand die iets meer weet over de ROM van ZUK? Zullen telefoons van Bangood een goede ROM hebben of is dat willekeurig? En maakt het veel uit als je een 'verkeerde' ROM hebt?
Het lijkt me echt een fantastisch toestel, maar ik ben zo bang dat er een of andere Chinese rommel op staat.
Bij elke Chinese webshop, hoe betrouwbaar ook, dit is altijd willekeurig.. Maar het herinstalleren van een clean ROM is echt niet moeilijk. Zukfans.eu is een goede plek om daarmee te beginnen, inclusief YouTube how to videos..
Veni, vidi, vodka.
pi_167618364
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 14:22 schreef zik3100 het volgende:
@dumble Wanneer heb jij hem besteld en wanneer is hij aangekomen? Ik heb er ook een besteld en die is volgens mij met de postkoets onderweg (lees: 1 maand geen update op de tracking site)

Wordt een tracking nummer pas geüpdatet als het de douane verlaat? Of ook wanneer hij binnen komt? Heb een foto toegevoegd van de tracking status, kan iemand bevestigen dat dit zo normaal kan zijn? De chronologische volgorde van de updates lijk me namelijk een beetje raar.
[ afbeelding ]
Ik had exact hetzelfde (ook bppost), bijna een maand geen update, en in eens plotseling een update en de volgende dag was hij binnen!
Veni, vidi, vodka.
pi_167618469
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2016 14:30 schreef dumble het volgende:

[..]

Ik had exact hetzelfde (ook bppost), bijna een maand geen update, en in eens plotseling een update en de volgende dag was hij binnen!
Kan je even checken hoeveel dagen in totaal want nu ben ik benieuwd :)
pi_167618836
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 14:35 schreef zik3100 het volgende:

[..]

Kan je even checken hoeveel dagen in totaal want nu ben ik benieuwd :)


Veni, vidi, vodka.
pi_167619082
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2016 14:53 schreef dumble het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Toch wel een stukje rapper dan hier :(
  maandag 26 december 2016 @ 17:31:36 #129
327191 RobertNL
For your gear.
pi_167621383
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 18:52 schreef BadderHaring het volgende:
De bullit gebite en via Alie dan toch maar de Mi5s besteld. Grijze variant.

Lang getwijfeld, zeker omdat Banggood momenteel een geweldig aanbod op de Zuk Z2 pro heeft (¤ 300,-).
Ben benieuwd; mijn ZUK zou ergens aankomende week in Nederland moeten arriveren.

quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 04:37 schreef govie het volgende:
Hallo, ik weet geen zak van smartphones en heb er nooit eentje gehad, maar ik weet wel dat ik er zo min mogelijk aan uit wil geven. Mijn budget is karig en zoek daarvoor een toestel dat combineert met een BEN-1000MB-simonly abonement en meer of hetzelfde biedt als een samsung galaxy s3 mini, die ik tijdelijk in bruikleen heb. De pricewatch op tweakers bood mijn inziens niet de opties die ik interessant vond en nu ben ik aan het zoeken naar een budget rugged phone waar een whatsapp+routeplanner+fmradio+mp3 speler+4G+degelijke camera (8 MP?) op zit (hoe kleiner hoe beter). Maar ik heb ook een aantal vragen want ik snap geen zak van nerd-phones _O- :

1. Is het slim om een android 7 telefoon te kopen of maakt het geen zak uit welke versie OS er op een telefoon staat? (Ik wil wel zo lang mogelijk kunnen whatappsen etcetc natuurlijk)
2. Hieronder heb ik een aantal links van telefoons die ik op een chinasite heb gevonden. Nou zeg ik niet dat ik hem daar ga kopen, maar mij gaat het even meer over de modellen, of er miskopen tussen zitten en welke jullie persoonlijke voorkeur heeft.
3. Als jullie rugged alternatieven weten onder de prijs van Nomu s20 die nog jaren mee kan gaan, dan laat maar weten.

Geotel-A1-Rugged-Android-7.0-Smartphone - Goedkoop + Android 7 + Geen dualsim
Nomu-S20-Smartphone - Duurder + Android 6 + Wel dualsim, rubberen coating ofzoiets

Help me effe want ik wordt niet gehinderd door enige voorkennis van smartphones (heb er nog nooit een gehad), en dat is natuurlijk levensgevaarlijk! (8>
Wellicht wat laat; maar probeer iets te vinden met Android 6 als je er een poosje mee rond wil lopen. Ook een merk dat iets aan ondersteuning doet is wel lekker, ondanks dat je wellicht niet de meest veeleisende gebruiker bent.

Overigens zou ik je ook aanraden om een toestel te nemen met MINIMAAL 1GB ram, die toestellen die je later linkt (6735M processor met 512MB RAM) houden niet over. Nu werkt het nog wel, maar als apps zwaarder worden ga je geheid tegen problemen aanlopen.

Mijn ervaring met een Blackview BV6000 was prima. Is een wat duurder toestel, maar was daadwerkelijk wel vocht en val bestendig (al heeft alles een limiet).

Ik zou zeggen, gooi nu je budget van 120 euro er tegenaan en koop iets met 2GB ram 16 GB opslag eventueel icm een MTK6735 of 37 processor. Dan kan je wel even voorruit.

___

Oukitel heeft ook zijn lijstje met updates naar Android 7 bekend gemaakt. Iets wat ik jaren geleden nooit verwacht had overigens :'). Het praten over updates was toen iets van ontbreken, nu gaan de nieuwere socs altijd wel 1 versie omhoog, de Jiayu zelfs al een (groot) aantal :Y.



Blackview heeft ook een upgrade aangekondigd voor de Blackview BV6000.
Elephone voor de P9000 ook; nieuwere versie komt binnenkort
Elephone S7, geen idee, weten ze zelf ook nog niet :')!
Umi had het ook al gemeld

Grappig om te zien dat juist/ook de budget toestellen van 130 dollar nog mee gaan in de upgrades bij een Oukitel en dat de S7 een gloednieuw toestel het nog maar afhangt (van de verkopen natuurlijk).

[ Bericht 6% gewijzigd door RobertNL op 26-12-2016 18:14:40 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 26 december 2016 @ 22:28:38 #130
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_167627331
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 17:31 schreef RobertNL het volgende:
Blackview heeft ook een upgrade aangekondigd voor de Blackview BV6000.
Elephone voor de P9000 ook; nieuwere versie komt binnenkort
Elephone S7, geen idee, weten ze zelf ook nog niet :')!
Umi had het ook al gemeld
Het blijft alleen wel stil rondom die update voor de UMI Super, Max en Plus, in september hadden ze het over een release met kerst, echter heb ik er sindsdien niks meer over gehoord/gelezen :P
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  maandag 26 december 2016 @ 23:41:38 #131
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_167629410
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 15:05 schreef zik3100 het volgende:

[..]

Toch wel een stukje rapper dan hier :(
Een maand is nog geen reden tot paniek. Als je begin volgend jaar nog niks gehoord hebt, eens bij de verkoper beginnen te piepen. En ja.. irritant als je er op zit te wachten. I know. :)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_167636660
quote:
14s.gif Op maandag 26 december 2016 23:41 schreef Dromer het volgende:

[..]

Een maand is nog geen reden tot paniek. Als je begin volgend jaar nog niks gehoord hebt, eens bij de verkoper beginnen te piepen. En ja.. irritant als je er op zit te wachten. I know. :)
Ik weet het :p heb ooit al veel langer gewacht, deze keer kwamen gelijk bestelde items gewoon veel vroeger aan.

Ook herinnerde ik me precies dat ik de vorige keer een update kreeg toen hij bij de douane aankwam, dat is nu precies niet het geval :/ Daarom lijkt het allemaal zo lang te duren.
pi_167644436
Xiaomi Redmi Pro kopen ter vervanging van mijn Note 2?

Note 2 laadt verschrikkelijk traag op tegenwoordig en het batterijleven is sowieso al niet goed bij deze smartphone(heb onlangs nieuwe batterij gestoken, dus het is al iets gebeterd). Ik zou van Helio X10 naar X25 gaan, dat moet toch wel wat merkbaar zijn, niet?

[ Bericht 71% gewijzigd door Brecht35 op 27-12-2016 19:13:19 ]
  dinsdag 27 december 2016 @ 17:05:04 #134
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_167645922
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 12:16 schreef zik3100 het volgende:

[..]

Ik weet het :p heb ooit al veel langer gewacht, deze keer kwamen gelijk bestelde items gewoon veel vroeger aan.

Ook herinnerde ik me precies dat ik de vorige keer een update kreeg toen hij bij de douane aankwam, dat is nu precies niet het geval :/ Daarom lijkt het allemaal zo lang te duren.
Normaliter wel, al heb ik wel eens gehad dat de postbode ineens aan de deur stond, terwijl ik nog geen statusupdate gekregen had. (ook in combinatie met int. tracking)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  dinsdag 27 december 2016 @ 20:39:38 #135
327191 RobertNL
For your gear.
pi_167652707
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2016 22:28 schreef N22 het volgende:

[..]

Het blijft alleen wel stil rondom die update voor de UMI Super, Max en Plus, in september hadden ze het over een release met kerst, echter heb ik er sindsdien niks meer over gehoord/gelezen :P
Update van de Blackview is ondertussen binnen, best netjes.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_167657574
Ik heb een gigaset ME voor mn broer gekocht als vervanging van zijn galaxy S3. Goede keuze?
pi_167659740
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 04:37 schreef govie het volgende:
Hallo, ik weet geen zak van smartphones en heb er nooit eentje gehad, maar ik weet wel dat ik er zo min mogelijk aan uit wil geven. Mijn budget is karig en zoek daarvoor een toestel dat combineert met een BEN-1000MB-simonly abonement en meer of hetzelfde biedt als een samsung galaxy s3 mini, die ik tijdelijk in bruikleen heb. De pricewatch op tweakers bood mijn inziens niet de opties die ik interessant vond en nu ben ik aan het zoeken naar een budget rugged phone waar een whatsapp+routeplanner+fmradio+mp3 speler+4G+degelijke camera (8 MP?) op zit (hoe kleiner hoe beter). Maar ik heb ook een aantal vragen want ik snap geen zak van nerd-phones _O- :

1. Is het slim om een android 7 telefoon te kopen of maakt het geen zak uit welke versie OS er op een telefoon staat? (Ik wil wel zo lang mogelijk kunnen whatappsen etcetc natuurlijk)
2. Hieronder heb ik een aantal links van telefoons die ik op een chinasite heb gevonden. Nou zeg ik niet dat ik hem daar ga kopen, maar mij gaat het even meer over de modellen, of er miskopen tussen zitten en welke jullie persoonlijke voorkeur heeft.
3. Als jullie rugged alternatieven weten onder de prijs van Nomu s20 die nog jaren mee kan gaan, dan laat maar weten.

Geotel-A1-Rugged-Android-7.0-Smartphone - Goedkoop + Android 7 + Geen dualsim
Nomu-S20-Smartphone - Duurder + Android 6 + Wel dualsim, rubberen coating ofzoiets

Help me effe want ik wordt niet gehinderd door enige voorkennis van smartphones (heb er nog nooit een gehad), en dat is natuurlijk levensgevaarlijk! (8>
Beetje late reactie, kwam deze DOOGEE T5S tegen bij Tomtop: $92.99 Android 6.0, 4G, 2GB, 4500mAH, 5MP+8MP camera en dual SIM.

[ Bericht 0% gewijzigd door Miffy1 op 27-12-2016 23:22:25 ]
  woensdag 28 december 2016 @ 00:12:15 #138
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_167662135
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 23:14 schreef Miffy1 het volgende:

[..]

Beetje late reactie, kwam deze DOOGEE T5S tegen bij Tomtop: $92.99 Android 6.0, 4G, 2GB, 4500mAH, 5MP+8MP camera en dual SIM.
Goeie vondst. Is een bekender merk dan die andere.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_167671523
Zo heb je vanaf 11/11 een Xiaomi Redmi Note 3 pro Kate besteld voor 140 euro... Zo krijg je hem bezorgd op de dag dat ik met een 16-daagse vakantie er niet ben. Op vakantie wordt mijn Xiaomi Mi2s gestolen, dus ik ben blij dat ik weet voor het boarden dat een vervangend toestel thuis op mij wacht. Kom ik bij het postkantoor en mijn Redmi Note Pro 3 blijkt een dag voor aankomst retour afzender gegaan. Ffffff :( PostNL houdt pakketten niet meer drie maar twee weken vast. Dat wist ik niet. Enfin.. nu tik dit bericht op een LeTV le pro 1. Betere specs tov de Redmi Note pro 3 :D Soms is kijken wat de V & A of marktplaats te bieden heeft toch slimmer :P
mag het weten
pi_167671995
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 23:14 schreef Miffy1 het volgende:

[..]

Beetje late reactie, kwam deze DOOGEE T5S tegen bij Tomtop: $92.99 Android 6.0, 4G, 2GB, 4500mAH, 5MP+8MP camera en dual SIM.
Ziet er nog best netjes uit ook.
pi_167717143
Er zijn er nog maar 7 voor die 136 euro, dus snelheid is geboden. Prima ding, ben er erg blij mee Gigaset ME
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_167723370
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_167788343
Welke maximaal 5.2" telefoon zouden jullie adviseren bij een budget van ongeveer 200 euro?
Het liefst een zwarte smartphone en minimaal Android 6.0 (dus Gigaset valt af).
  zaterdag 31 december 2016 @ 19:54:21 #144
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_167794654
ZUK Z2? Xiaomi Mi5?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 31 december 2016 @ 22:04:28 #145
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_167797273
Umi Z in de presale. 219 dollar.

Of een Letv 2.
pi_167798987
1e week van januari a.s ga ik sowieso deze Xiami Redmi 4 bestellen in het zilver + hoesje.

Jammer dat de Redmi 4 Prime niet in grijs kleur verkrijgbaar is ,anders zou ik het bestellen.
  zondag 1 januari 2017 @ 02:16:12 #147
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_167802044
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 23:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
1e week van januari a.s ga ik sowieso deze Xiami Redmi 4 bestellen in het zilver + hoesje.

Jammer dat de Redmi 4 Prime niet in grijs kleur verkrijgbaar is ,anders zou ik het bestellen.

Op Ali is die gewoon te vinden hoor, in grijs.
pi_167807458
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 02:16 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Op Ali is die gewoon te vinden hoor, in grijs.
Aha

Ik weet eigenlijk niet of ik mijn AE account nog kan gebruiken.
  zondag 1 januari 2017 @ 15:39:15 #149
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_167808641
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 14:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Aha

Ik weet eigenlijk niet of ik mijn AE account nog kan gebruiken.
Doe eens gek en maak een nieuw account aan.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 1 januari 2017 @ 15:42:34 #150
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_167808712
Je denkt een nieuw jaar, misschien heeft 'ie betere voornemens om eens een beetje slimmer te werk te gaan... maar nee. Same old BPN. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')