Inderdaad met 750.000 euro tot 1.2 miljoen euro doet Zalm (VVD) het een stuk beter.quote:
Weekend telt 2x denk ik, nog steeds teveel salaris voor een publieke omroep persoon...quote:Op woensdag 30 november 2016 12:57 schreef Basp1 het volgende:
Wel leuk dat hij dan zelf kan besluiten te stoppen met zijn ochtendprogramma maar lekker door blijft betaald worden. Mijn baas ziet me aankomen he, ik ga nog maar 12 uur per week werken maar wil nog steeds mijn over riante loon blijven krijgen, oke.
Niet elke baas is hetzelfde dus. Ik verwijt Giel niks. Want zijn baas vindt dat het kan. En dat juist een VVD dikzak dit belachelijk noemt is hypocriet. Hij zelf krijgt dit straks als wachtgeld+.quote:Op woensdag 30 november 2016 12:57 schreef Basp1 het volgende:
Wel leuk dat hij dan zelf kan besluiten te stoppen met zijn ochtendprogramma maar lekker door blijft betaald worden. Mijn baas ziet me aankomen he, ik ga nog maar 12 uur per week werken maar wil nog steeds mijn over riante loon blijven krijgen, oke.
weekend telt 2* niet bij zulke beloningen, mijn overwerk krijg ik bij mijn werkgever in principe ook niet uitbetaald.quote:Op woensdag 30 november 2016 13:00 schreef tcr het volgende:
[..]
Weekend telt 2x denk ik, nog steeds teveel salaris voor een publieke omroep persoon...
Met zaken als wachtgeld en dergelijke waar het parlement al jaren niets aan doet zou je het kunnen zien als de ene zakkenvuller gaat wijzen naar een andere zakkenvuller. Daar moet zo snel mogelijk wat aan gebeuren!quote:Op woensdag 30 november 2016 13:00 schreef Harvest89 het volgende:
Te gek voor woorden dit.
Dezelfde onzin met Matthijs van Nieuwkerk.
Die verdient iets van 6 ton per jaar met dat kutprogramma van hem.
Hier moet zo snel mogelijk iets aan gedaan worden.
En wordt dat salaris van Zalm ook door de belastingbetaler opgehoest?quote:Op woensdag 30 november 2016 12:54 schreef Megumi het volgende:
[..]
Inderdaad met 750.000 euro tot 1.2 miljoen euro doet Zalm (VVD) het een stuk beter.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 30 november 2016 13:00 schreef Harvest89 het volgende:
Te gek voor woorden dit.
Het is aan jou voorbij gegaan dat er miljarden van de belasting betaler in de banken is gegaan? Met name de ABNAMRO?quote:Op woensdag 30 november 2016 13:06 schreef .Alektorophobia. het volgende:
[..]
En wordt dat salaris van Zalm ook door de belastingbetaler opgehoest?
Meer dan terecht. Iedere dag een van de best bekeken programma's van de Nederlandse televisie en dat is dankzij Matthijs. Hij is goed en daar betaal je voor. Levert ook wat op. De reclamezendtijd rond DWDD is vast niet goedkoop. Dat jij het een kutprogramma vindt mag, maar doet verder niet ter zake.quote:Op woensdag 30 november 2016 13:00 schreef Harvest89 het volgende:
Te gek voor woorden dit.
maar die draait geen plaatjes 10 uur in de week.quote:Op woensdag 30 november 2016 12:54 schreef Megumi het volgende:
[..]
Inderdaad met 750.000 euro tot 1.2 miljoen euro doet Zalm (VVD) het een stuk beter.
quote:Op woensdag 30 november 2016 13:00 schreef Megumi het volgende:
[..]
Niet elke baas is hetzelfde dus. Ik verwijt Giel niks. Want zijn baas vindt dat het kan. En dat juist een VVD dikzak dit belachelijk noemt is hypocriet. Hij zelf krijgt dit straks als wachtgeld+.
Dat lijkt me een win-win situatie.quote:Op woensdag 30 november 2016 13:13 schreef Sylv3se het volgende:
Het moet wel, anders vertrekken zulke talenten naar het buitenland.
quote:Op woensdag 30 november 2016 13:13 schreef Sylv3se het volgende:
Oke op die manier. Ja dan heb je gelijk.quote:Op woensdag 30 november 2016 13:09 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het is aan jou voorbij gegaan dat er miljarden van de belasting betaler in de banken is gegaan? Met name de ABNAMRO?
Eens. Minimaal 20% erbij.quote:Op woensdag 30 november 2016 13:19 schreef 99.999 het volgende:
Om alle boze en gefrustreerde kereltjes hier te irriteren zou ik willen pleiten voor een loonsverhoging.
Ten eerste; niets moetquote:Op woensdag 30 november 2016 13:13 schreef Sylv3se het volgende:
Want ingrijpen in de bedrijfsvoering van een onafhankelijke omroepvereniging is ook echt iets wat de kamer zou moeten doen...quote:Op woensdag 30 november 2016 13:19 schreef HSG het volgende:
Niks aan de hand mensen want de tweede kamer heeft de ballen niet om hier iets aan te doen.
Het gewicht van VVD-Kamerlid Ton Elias als percentage. Komt het helemaal goed.quote:
Een onafhankelijke omroepvereniging die wel afhankelijk is van ons zuur verdiende belastinggeldquote:Op woensdag 30 november 2016 13:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Want ingrijpen in de bedrijfsvoering van een onafhankelijke omroepvereniging is ook echt iets wat de kamer zou moeten doen...
En van reclame-inkomsten. Een Beelen of Van Nieuwkerk verdient zichzelf grotendeels terug.quote:Op woensdag 30 november 2016 13:24 schreef .Alektorophobia. het volgende:
[..]
Een onafhankelijke omroepvereniging die wel afhankelijk is van ons zuur verdiende belastinggeld
Is het niet hun taak om ons belastinggeld te bewaken en te zorgen dat er geen mensen zijn die zich hieraan verrijken?quote:Op woensdag 30 november 2016 13:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En van reclame-inkomsten. Een Beelen of Van Nieuwkerk verdient zichzelf grotendeels terug.
Maar jij bent werkelijk van mening dat de Tweede Kamer hier op in zou moeten grijpen?
Zeker niet met de VVD als grootste partij.quote:Op woensdag 30 november 2016 13:19 schreef HSG het volgende:
Niks aan de hand mensen want de tweede kamer heeft de ballen niet om hier iets aan te doen.
Kan hij toch nog eens gewicht in een wetsvoorstel leggen.quote:Op woensdag 30 november 2016 13:23 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het gewicht van VVD-Kamerlid Ton Elias als percentage. Komt het helemaal goed.
Ik zou zelfs een stap verder gaan en dat ze eerst maar eens naar hun eigen riante arbeidsvoorwaarden moeten gaan kijken.quote:Op woensdag 30 november 2016 13:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En van reclame-inkomsten. Een Beelen of Van Nieuwkerk verdient zichzelf grotendeels terug.
Maar jij bent werkelijk van mening dat de Tweede Kamer hier op in zou moeten grijpen?
Als omroepen meer dan de Balkenendenorm willen betalen moeten ze dat volgens mij uit eigen middelen doen. Dit is gewoon weer ophef om de boze kereltjes te plezieren.quote:Op woensdag 30 november 2016 13:27 schreef .Alektorophobia. het volgende:
[..]
Is het niet hun taak om ons belastinggeld te bewaken en te zorgen dat er geen mensen zijn die zich hieraan verrijken?
gebeurt al met enige regelmaat. Zo is de wachtgeldregeling best wel versoberd een paar jaar terug.quote:Op woensdag 30 november 2016 13:30 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik zou zelfs een stap verder gaan en dat ze eerst maar eens naar hun eigen riante arbeidsvoorwaarden moeten gaan kijken.
JA MAAR HET ZIJN ONZE BELASTINGCENTEN !!quote:Op woensdag 30 november 2016 13:31 schreef Hathor het volgende:
Je druk maken over wat een ander verdient.
Voor de ochtendshow dit bedrag of voor drie uurtjes in het weekend, dat maakt nogal uit he. Ook voor de inkomsten van de zender.quote:Op woensdag 30 november 2016 13:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als omroepen meer dan de Balkenendenorm willen betalen moeten ze dat volgens mij uit eigen middelen doen. Dit is gewoon weer ophef om de boze kereltjes te plezieren.
Hij heeft zich toch maar mooi laten pijpen van onze centen!quote:Op woensdag 30 november 2016 13:33 schreef Bugno het volgende:
Pikt de Kamer nu ook al het salaris van Giel in?? ROVERHEID !!!!EINZ!!11!
Al die Wajong'ers hier kunnen hem wat dat betreft de hand schuddenquote:Op woensdag 30 november 2016 13:35 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Hij heeft zich toch maar mooi laten pijpen van onze centen!
Ja...en?quote:Op woensdag 30 november 2016 13:34 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
JA MAAR HET ZIJN ONZE BELASTINGCENTEN !!
Hij deed meer dan enkel radio en dat zal ook wel zo blijven. Maar dat bij een andere functie een ander salaris hoort lijkt me niet zo gek.quote:Op woensdag 30 november 2016 13:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Voor de ochtendshow dit bedrag of voor drie uurtjes in het weekend, dat maakt nogal uit he. Ook voor de inkomsten van de zender.
Voor mij is het niet verwerpelijk dat ie dit salaris has, wel dat ie het behouden heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |