nu wer ik dus in de detailhandel in de tijd toen ik deze baan vond was het voor in vallen van sinterklaas en kerst en nog 3 weken en dan moet ik andere werk hebben.
quote:Het is nog steeds diep triest. De arbeidsmarkt is slap, dus veel mensen blijven na hun opleiding in een uitzendbaan hangen, zoeken wel naar vast werk maar dat schiet niet zo op. Dus is er ook in de uitzendwereld een overschot aan arbeidskrachten en een tekort aan banen.
Op vrijdag 6 december 2002 07:37 schreef bumberklevers het volgende:
over een paar weken moet ik weer werk gaan zoeken en ik heb geen idee hoe het ervoor staat bij uitzend buraeu's met werk.
voor dit werk dat was in sep was het zwak ik vroeg me af dat het al een beetje was aangetrokken?
Randstad beweert dat het na de kerst weer beter wordt maar dat moet ik nog maar zien
ok toen ik deze baan nam was eerder van wegen sint en kerst dan is mijn baan ook over
maar die nu komen weet ik niet waarom dar vraag ik me wel af
B.V. toen ik de baan kreeg en de vervolgafspraken.
quote:ze willen je aan het werk hebben en toch ook weer niet lekker schreef vind ik zo iets
Op zaterdag 7 december 2002 20:05 schreef - het volgende:
En bij het arbeidsbureau wilden ze me niet omdat ik maar een dik half jaar beschikbaar ben, omdat ik volgend jaar weer ga studeren.. naja, t schiet ook niet op met de arbeidsmarkt..
geen wonder dat er nog zo veel werkloze zijn als ze mensen van het werk af houden die maar een half jaar beschikbaar zijn.
vind ik gewoon een belagelijk reden om je geen werk te gegeven.
dan kunnen ze toch een half jaar contrackt geven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |