Nou ja, beter dan vitessequote:Op donderdag 1 december 2016 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou iemand in godsnaam voor Feyenoord willen zijn?
oh ik had net video gezien dat ze zo'n hele rol kochten voor 250 euroquote:Op donderdag 1 december 2016 18:47 schreef supersof het volgende:
[..]
nee zo eentje dat je kan krassen elke dag en geld kan winnen
Hij is ook al mijn vriendquote:Op donderdag 1 december 2016 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Paxcon is de vriend van Mortaxx
Zo'n veer kost maar 5 euro bij Action.quote:
nou nouquote:
alle leuke jongens zijn heteroquote:Op donderdag 1 december 2016 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Paxcon is de vriend van Mortaxx
huh nee?quote:
hier gaan we niet uitkomenquote:Op donderdag 1 december 2016 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
FEBO > McDonalds
Elke snackbar in een dorp > McDonalds
Mijn frituurpan > McDonalds
Heel de dag geen reet gedaan. Mogen wel druk, ga naar Nijmegen.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elan, heb je nog een leuke dag gehad?
Hoe moet dat dan? Heb geen trek in die vieze haren van huisgenoten eruit te vissenquote:Op donderdag 1 december 2016 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo'n veer kost maar 5 euro bij Action.
Is effectiever en beter voor milieu.
Vertrouw me.
vuile klootzakquote:Op donderdag 1 december 2016 18:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zei niet dat alle hetero's leuke jongens zijn
waar heb je die roddel gehoordquote:
wat ga je doen in Nijmegenquote:Op donderdag 1 december 2016 18:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Heel de dag geen reet gedaan. Mogen wel druk, ga naar Nijmegen.
Jij?
Ik heb een leuke ochtend in het OV gehad en 's middags gezellig aan een project gewerkt. Wat morgen brengt, weet ik nog niet.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Heel de dag geen reet gedaan. Mogen wel druk, ga naar Nijmegen.
Jij?
quote:
quote:Op donderdag 1 december 2016 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze heeft nu alweer een nieuwe vriend toch?
Via FOK!
Wat heb je gedaan in het OV dan?quote:Op donderdag 1 december 2016 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een leuke ochtend in het OV gehad en 's middags gezellig aan een project gewerkt. Wat morgen brengt, weet ik nog niet.
Putje openmaken en draaien subtielquote:Op donderdag 1 december 2016 18:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan? Heb geen trek in die vieze haren van huisgenoten eruit te vissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |