woon je bij ouders?quote:Op donderdag 1 december 2016 17:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind ik een goed idee. Mijn moeder is namelijk nog niet eens begonnen met koken.
het is ook nog vroegquote:Op donderdag 1 december 2016 17:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind ik een goed idee. Mijn moeder is namelijk nog niet eens begonnen met koken.
Hoe oud denk jij dat ik ben dan?quote:Op donderdag 1 december 2016 17:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tijd om je vleugeltjes uit te slaan jongedame
21?quote:Op donderdag 1 december 2016 17:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe oud denk jij dat ik ben dan?
Ik heb een half jaar op mijzelf gewoond, tijdens stage in het buitenland.
Ben 20. Maar ja klopt.quote:Op donderdag 1 december 2016 17:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
21?
Is toch vervelend als je na zelfstandig gewoond te hebben terug moet
quote:Op donderdag 1 december 2016 17:53 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb net een bigmac voor 1 euro gegeten
Teringlekker
1 euro????quote:Op donderdag 1 december 2016 17:53 schreef Paxcon het volgende:
Teringlekker
hahahha hij kan helemaal niet meer opstaan hoe danquote:
quote:
kerstlichtjes en spul om doucheput te ontstoppen. En even kijkenvoor kleren. Oh en ik wil een december kalenderquote:
Kan je beter ontstopper bellen of een trekveer kopen.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:12 schreef supersof het volgende:
[..]
kerstlichtjes en spul om doucheput te ontstoppen. En even kijkenvoor kleren. Oh en ik wil een december kalender
#viesdikquote:Op donderdag 1 december 2016 17:53 schreef Paxcon het volgende:
Teringlekker
Even een quote gebruiken van mijn goede FOK! makker:quote:Op donderdag 1 december 2016 18:22 schreef Elan het volgende:
Brad is er vies bij genaaid.
WEB / BradgeTV #24 - Toto en Braadslee liveshow??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |